Carieră

Oamenii sunt resursa noastră cea mai de preț !
Investim în oameni, acordăm o deosebită grijă pregătirii lor profesionale și le dăm posibilitatea să-și folosească abilitățile în mod constructiv.


Prețuim tinerețea

Oferim posibilitatea de dezvoltare și afirmare pentru proaspeții absolvenți, le oferim mijloacele pentru dobândirea de noi cunoștințe, le dăm aripi creionându-le un posibil parcurs al carierei.


Respectăm maturitatea
Căutăm persoane mature, dinamice și cu personalitate, care să-și pună în valoare experiența în cadrul proiectelor pe care le desfășurăm.  Dezvoltăm noi abilităţi în funcție de necesitățile lor  și a proiectelor în care sunt antrenați.


Apreciem responsabilitatea
Afirmăm și susținem responsabilitatea  față de oameni, față de nevoile și dorințele lor si așteptăm din partea lor acelasi angajament. 

Dacă vrei să faci parte dintr-o echipă puternică, bine pregătită și deschisă la nou, trimite-ți CV-ul și  scrisoarea de intenție pe adresa hr@imsat.ro, sau:

Tel: 021 316 66 00 Interior 232
Fax:  021 312 17 50

Posturi disponibile

Tehnician mentenanta

Candidatul ideal:

Studii medii in domeniul tehnic (electric si mecanic)

Minim 3 ani experienta in domeniul mentenanta sisteme incendiu
Cunostinte operare PC: Word, Excel
Buna cunoastere a softurilor specifice pentru mentenanta sisteme detectie incendiu: Bosch, Securiton, Schrack Seconet, Aritech, Kilsen, Kentech
Cunstinte limbi straine: nivel mediu limba engleza si /sau franceza
Disponibilitate la deplasari in Bucuresti si in tara
Carnet categoria B
Seriozitate, abilitati de planificare si organizare in vederea respectarii termenelor pentru programele de mentenanta
Persoana cu atitudine pozitiva
Capacitate de adaptare la condiţiile de muncă, maturitate, fermitate, onestitate, inteligenţă şi fler
Capacitate de comunicare la toate nivelurile

Descrierea jobului:

Postul este in cadrul IMSAT SA si raporteaza Responsabilului mentenanta.

Responsabilitati:

    • Se deplaseaza la locatiile clientilor (centre de sanatate, fabrica Hoghiz, camine batrani, etc) si efectueaza intretineri periodice si testari programate ale sistemelor de stingere si detectie incendiu
    • participa la puneri in functiune sisteme: de stingere cu sprinklere si hidranti precum si sisteme de detectie incendiu ( sisteme BOSCH : SECURITON ; SCHRACK SECONET ; ARITECH ; KILSEN ; KENTECH etc )
    • Verifica executia sistemelor mai sus amintite si verifica functionalitatea lor prin testari specifice fiecarui sistem .

Beneficii:
Salariu atractiv, mediu de lucru profesionist, bonuri de masa, prime de Paste si Craciun, asigurare de risc si accidente
Se asigura telefon de serviciu, masina pentru interventii, laptop

Numai candidatii selectati vor fi contactati

Sef de santier specialitate electrica – domeniul tertiar

Candidatul ideal

Absolvent facultate profil electric (electrotehnica, energetica, instalatii pentru constructii)
Experienta minim 3 ani pe o pozitie similara in domeniul instalatiilor electrice si minim 6 ani experienta totala dupa terminarea facultatii
Bune cunostinte de limba engleza/franceza
Buna cunoastere a MS Office (Word, Excel, PowerPoint), ACAD
Carnet de conducere cat. B
Disponibilitatea de deplasare
Bune abilitati de organizare si conducere
Atentie la detalii
Abilitati de comunicare, onestitate
Personalitate energica, proactiva, cu atitudine pozitiva

Descrierea jobului

Pozitia raporteaza Managerului de Proiect.

Responsabilitati:
– asigura comunicarea cu clientul
– organizeaza si dirijeaza echipele de executie
– asigura respectarea regulilor de securitate, calitate, mediu
– asigura respectarea planningului si jaloanelor definite in prealabil
– studiaza, gestioneaza si pregateste documentele de executie inainte de a fi inmanate echipei (planuri electrice, jurnale de cabluri si planuri de trasee, liste de echipamente, standarde de montaj, scheme de conexiuni, etc)
– stabileste impreuna cu clientii strategii de montaj si zonele de interventie ale echipelor
– intocmeste si lanseaza comenzile de materiale necesare echipelor de montaj, inclusiv materialele de protectia muncii
– impreuna cu seful de echipa, urmareste conformitatea activitatii de montaj si asigura comunicarea intre echipele IMSAT
– periodic contabilizeaza si centralizeaza rapoartele de activitate ale echipelor, transmitand informatiile superiorilor ierarhici
– pregateste situatiile lunare de facturare
– verifica conformitatea si valabilitatea autorizatiilor si a aptitudinilor medicale ale personalului din subordine in functie de lucrarile ce urmeaza a fi efectuate.
– traseaza nonconformitatile conform SMQ aplicabil pe santier (ex : completare fise, rapoarte de non-conformitate)
– participa la sedintele de santier, audituri, formari, informari, vizite acompaniate de catre client
– asigura fluxul de comunicare intre echipa aflata pe santier si managementul de la sediul central (cereri concediu, adeverinte medicale, eventuale situatii aparute inopinat, etc)
– gestioneaza problemele administrative legate de cazare si transportul echipei
– impreuna cu seful de echipa, este responsabil de buna conduita a echipei, atat in timpul cat si in afara programului de lucru
– monitorizeaza documentele personalului prezent pe santier: fisa de aptitudini, diferite autorizatii necesare, verifica starea tehnica a autovehicolelor, etc. Semnalizeaza superiorilor eventualele probleme aparute
– trebuie sa pastreze confidentialitatea informatiilor, adoptand un comportament adecvat in acest sens

Se ofera un salariu atractiv, mediu de lucru profesionist, bonuri de masa, pachet de servicii medicale la o clinica privata, posibilitati de dezvoltare a carierei, etc.

Numai candidatii selectati vor fi contactati.

Electrician executie santier Pitesti

Candidatul ideal

Studii medii – Liceu, Scoala de meserii , Scoala profesionala – cu antetul ministerului educatiei si invatamantului si/sau ministerului muncii.
Experienta minim 2 ani in montaj instalatii electrice industriale – curenti slabi, forta, instrumentatie
Autorizatie ANRE grad II B – de dorit
Permis conducere cat B – de dorit
Capacitate normală de adaptare la condiţiile de muncă.
Buna capacitate de comunicare.
Seriozitate si dinamism
Persoana organizata
Fara cazier
Se va face verificarea teoretica si practica a cunostintelor

Descrierea jobului

Pozitia este in santier Pitesti si raporteaza inginerului de executie
Responsabilitati:
• citeşte şi interpretează corect schema electrică;
• alege materialele, dispozitivele, echipamentele şi aparatele de măsură conform specificaţiilor din schemă;
• stabileşte traseul instalaţiei în funcţie de cerinţe şi disponibilităţi;
• montează tuburile de protecţie, conductorii şi echipamentele şi realizează conexiunile şi izolaţiile conform schemei şi normelor tehnice de securitatea muncii;
• pune sub tensiune instalaţia şi utilizează aparate, tehnici şi proceduri specifice pentru verificarea funcţionării acesteia;
•repară sau înlocuieşte eventualele echipamente defecte, conductori, izolaţii etc. conform cerinţelor

Beneficii:
Salariu atractiv, mediu de lucru profesionist, prime de Paste si Craciun, asigurare de risc si accidente

Electrician executie santiere

Candidatul ideal

Studii medii – Liceu, Scoala de meserii , Scoala profesionala – cu antetul ministerului educatiei si invatamantului si/sau ministerului muncii.
Experienta minim 2 ani in montaj instalatii electrice industriale – curenti slabi, forta, instrumentatie
Autorizatie ANRE grad II B – de dorit
Permis conducere cat B – de dorit
Capacitate normală de adaptare la condiţiile de muncă.
Buna capacitate de comunicare.
Seriozitate si dinamism
Persoana organizata
Fara cazier
Se va face verificarea teoretica si practica a cunostintelor

Descrierea jobului

Pozitia este in santier (in Bucuresti si in tara) si raporteaza inginerului de executie
Responsabilitati:
• citeşte şi interpretează corect schema electrică;
• alege materialele, dispozitivele, echipamentele şi aparatele de măsură conform specificaţiilor din schemă;
• stabileşte traseul instalaţiei în funcţie de cerinţe şi disponibilităţi;
• montează tuburile de protecţie, conductorii şi echipamentele şi realizează conexiunile şi izolaţiile conform schemei şi normelor tehnice de securitatea muncii;
• pune sub tensiune instalaţia şi utilizează aparate, tehnici şi proceduri specifice pentru verificarea funcţionării acesteia;
•repară sau înlocuieşte eventualele echipamente defecte, conductori, izolaţii etc. conform cerinţelor.

Se ofera un salariu atractiv, mediu de lucru profesionist, bonuri de masa, pachet de servicii medicale la o clinica privata, posibilitati de dezvoltare a carierei, etc.

Numai candidatii selectati vor fi contactati.

Tehnician sisteme de securitate si curenti slabi

Candidatul ideal

  • studii medii finalizate, de preferat de profil electro/ tehnic
  • experienta in domeniu tehnic de minim 3 ani
  • persoana placuta, gandire pozitiva, usurinta in relationare
  • disponibilitate pentru deplasari si program prelungit
  • rezistenta la stres
  • permis de conducere categoria B, de dorit
  • o buna intelegere a aspectelor tehnice specifice domeniului de activitate

Descrierea jobului

Responsabilitati:

  • realizarea cablarii si a conexiunilor necesare pentru implementarea sistemelor de securitate conform proiectelor
  • instalarea si punerea in functiune a sistemelor de securitate (sisteme de detectie si alarmare antiefractie, sisteme de control acces, sisteme CCTV, etc)
  • activitati de service in garantie si post garantie
  • verifica sesizarile clientilor si propune solutii si masuri pentru rezolvare
  • intocmeste documentatia necesara fiecarei interventii (fisa de interventie / fisa de service / proces verbal de predare primire, etc)
  • Alte cerinte specifice activitatii, solicitate de catre superiorul direct

Se ofera un salariu atractiv, mediu de lucru profesionist, bonuri de masa, pachet de servicii medicale la o clinica privata, posibilitati de dezvoltare a carierei, etc.

Numai candidatii selectati vor fi contactati.

Inginer proiectant constructor/structuri metalice

Candidatul ideal

Absolvent facultate (Universitatea Tehnica de Constructii, Facultatea de constructii Civile, Industriale si Agricole)
Experienta de peste 5 ani in proiectare structuri metalice
Experienta in constructii industriale constituie avantaj
Buna cunoastere a programelor: MS Office, ACAD 2D, 3D, program de calcul structural cu elemente finite FEM (Robot Structural Analysis constituie avantaj), program de detaliere structurala 3D (Tekla constituie avantaj)
Limbi straine: engleza nivel avansat, inclusiv limbaj tehnic, limba franceza constituie avantaj
Capacitate de analiza si sinteza, capacitate de lucru cu instrumente specifice proiectarii asistate, vedere in spatiu si simt tehnic
Claritate in comunicare, meticulozitate, onestitate, constiinciozitate
Abilitate in utilizarea mijloacelor de comunicare in cadrul proiectului (e-mail, web, soft-uri profesionale, camera foto digitala)
Disponibilitate la deplasari in tara si in strainatate
Permis de conducere – prezinta avantaj

Descrierea jobului

Postul este in Bucuresti si raporteaza Sefului Biroului de Proiectare
Responsabilitati:

  • stabilirea solutiei constructive sub indrumarea personalului cu experienta
  • evaluarea ipotezelor si combinatiilor incarcarilor
  • efectuarea calculului static si a dimensionarilor pentru lucrari de complexitate redusa/medie
  • elaborarea desenelor de ansamblu (beton si structuri metalice)
  • elaborarea detaliilor tipice
  • elaborarea desenelor de executie beton
  • elaborarea desenelor de structuri metalice la nivel wokshop
  • intocmirea caietelor de sarcini pentru executie
  • intocmirea extraselor de materiale
  • intocmirea pieselor scrise (memoriu tehnic, programe de urmarire a calitatii executiei si a programului de urmarire a comportarii in timp)
  • participarea in santier pentru control de autor si culegere de date
  • insusirea si aplicarea noilor reglementari tehnice in domeniu
  • certificarea calitatii proiectelor (respectarea legislatiei in vigoare la data elaborarii proiectului)
  • sustinerea seful de departament in dezvoltare / comunicare
  • răspunde adecvat solicitărilor clientilor

Se ofera un salariu atractiv, mediu de lucru profesionist, bonuri de masa, expunere internationala, posibilitati de dezvoltare a carierei.

Numai candidatii selectati vor fi contactati

Inginer automatist

Candidatul ideal

Absolvent facultate: Universitatea Politehnica (Facultatea de Automatica / Facultatea Electronica/Electrotehnica/ Energetica industriala/informatica/Informatica industriala)
Experienta profesionala minim 5 ani in automatizari industriale sau servicii conexe, proiectare si mentenanta pentru fabrici (in special ciment, minerale)
Buna cunoastere a proceselor specifice si a echipamentelor electrice specializate (actuatoare, instrumentatie, convertizoare, celule medie tensiune, etc..)
Cursurile tehnice de specialitate, constituie un avantaj
Buna cunoastere a MS Office (Word, Excel), Acad 2D, Softtware automate programabile SIEMENS Step 7, PCS7
Constituie avantaj: cunoasterea de sisteme de automatizare diverse (Rockwell/Allen Bradley, ABB, Schneider, SIEMENS CEMAT, GE FANUC)
Limbi straine: engleza nivel avansat, inclusiv limbaj tehnic; limba franceza/germana constiruie avantaj
Capacitate de analiza si sinteza, capacitate de lucru cu instrumente specifice proiectarii asistate, vedere in spatiu si simt tehnic
Claritate in comunicare, meticulozitate, onestitate, constiinciozitate
Abilitate in utilizarea mijloacelor de comunicare in cadrul proiectului (e-mail, web, soft-uri profesionale, camera foto digitala)
Disponibilitate la deplasari in tara si in strainatate
Permis de conducere – prezinta avantaj

Descrierea jobului

Postul este in Bucuresti si raporteaza Sefului Biroului de Proiectare
Participa impreuna cu echipa, la proiectarea instalatiilor de automatizari in industrie. Principala activitate este de elaborare pachete software (programare) pe sisteme de automatizari, in special automate programabile SIEMENS.

Responsabilitati:

Ingineria hardware presupune:

  • Configurarea arhitecturii de sistem pentru retele de automatizare
  • Alegerea componentelor de automatizare (calculatoare, licente, PLC-uri, module intrari/iesiri)
  • Configurarea retelei de comunicatii industriale (ETHERNET, PROFIBUS)

Ingineria software presupune:

  • Elaborarea de pachete software (programare, configurare) pentru sisteme de automatizari industriale

Activitatea de asistenta tehnica si punere in functiune presupune:

  • Participarea la actiunile de asistenta tehnica pe parcursul desfasurarii lucrarilor electrice in santier
  • Participarea la activitatile de teste si punere in functiune in santier

Activitatea de elaborare documentatie tehnica presupune:

  • Elaborarea de manuale de operare (in conformitate cu programul software dezvoltat)
  • Elaborarea analizei functionale (inclusiv Interlocking diagram)
  • Elaborare documentatie conexare (liste de intrari/iesiri digitale/analogice, liste de semnale, liste de alarme)
  • Elaborarea documentatiei tehnice aferente proiectului (desene de arhitectura sistem, liste de materiale)
  • Elaborarea de oferte tehnice si caiete de sarcini pt furnizori.

Se ofera un salariu atractiv, mediu de lucru profesionist, bonuri de masa, expunere internationala, posibilitati de dezvoltare a carierei, servicii medicale la Regina Maria.

Numai candidatii selectati vor fi contactati.

Inginer proiectant constructor junior

Candidatul ideal

Absolvent facultate (Universitatea Tehnica de Constructii, Facultatea de constructii Civile, Industriale si Agricole)
Experienta profesionala: 0 – 2 ani in proiectare structuri metalice
Experienta in constructii industriale constituie avantaj
Buna cunoastere a programelor: MS Office, ACAD 2D, 3D, program de calcul structural cu elemente finite FEM (Robot Structural Analysis constituie avantaj), program de detaliere structurala 3D (Tekla constituie avantaj)
Limbi straine: engleza nivel avansat, inclusiv limbaj tehnic, limba franceza constituie avantaj
Capacitate de analiza si sinteza, capacitate de lucru cu instrumente specifice proiectarii asistate, vedere in spatiu si simt tehnic
Claritate in comunicare, meticulozitate, onestitate, constiinciozitate
Abilitate in utilizarea mijloacelor de comunicare in cadrul proiectului (e-mail, web, soft-uri profesionale, camera foto digitala)
Disponibilitate la deplasari in tara si in strainatate
Permis de conducere – prezinta avantaj

Descrierea jobului

Postul este in Bucuresti si raporteaza Sefului Biroului de Proiectare
Responsabilitati:

  • stabilirea solutiei constructive sub indrumarea personalului cu experienta
  • evaluarea ipotezelor si combinatiilor incarcarilor
  • efectuarea calculului static si a dimensionarilor pentru lucrari de complexitate redusa/medie
  • elaborarea desenelor de ansamblu (beton si structuri metalice)
  • elaborarea detaliilor tipice
  • elaborarea desenelor de executie beton
  • elaborarea desenelor de structuri metalice la nivel wokshop
  • intocmirea caietelor de sarcini pentru executie
  • intocmirea extraselor de materiale
  • intocmirea pieselor scrise (memoriu tehnic, programe de urmarire a calitatii executiei si a programului de urmarire a comportarii in timp)
  • participarea in santier pentru control de autor si culegere de date
  • insusirea si aplicarea noilor reglementari tehnice in domeniu
  • certificarea calitatii proiectelor (respectarea legislatiei in vigoare la data elaborarii proiectului)
  • sustinerea seful de departament in dezvoltare / comunicare
  • răspunde adecvat solicitărilor clientilor

Se ofera un salariu atractiv, mediu de lucru profesionist, bonuri de masa, expunere internationala, posibilitati de dezvoltare a carierei.

Numai candidatii selectati vor fi contactati

Inginer ofertare (sector tertiar)

Candidatul ideal

Absolvent Universitatea tehnica de constructii
Minim 5 ani experienta in ofertare
Experienta in executie de proiecte tertiare si industriale
Cunostinte generale privind proiectarea instalatiilor electrice si mecanice
Disponibilitate pentru deplasari interne
Limba Engleza obligatoriu nivel avansat
Limba Franceza – minim cunostinte medii
Abilitati de management si lucru in echipa
Cunostinte minime de autocad, Office – nivel avansat (word, xls, ppt)
Cunostinte de Microsoft Project Planing – minim nivel mediu

Descrierea jobului

Pozitia este in Bucuresti si raporteaza directorului de divizie

Responsabilitati:

  • Preia cererile de oferta
  • Gestioneaza si centralizeaza cererile de oferta, relationand cu divizia de achizitii si logistica (DAL) si echipa de proiectare
  • Estimaza bugetele lucrarilor
  • Realizeaza fisierele necesare aprobarilor in comitetele de risc cat si a procedurilor interne
  • Tine evidenta portofoliului de oferte
  • Coordoneaza realizarea ofertelor in lucru
  • Tine legatura cu Clientul
  • Realizeaza ofertele tehnice si comerciale
  • Trimite cereri de oferta la subcontractori
  • Verifica concordanta intre conditiile contractuale si oferta, in momentul castigarii lucrarii.

Se ofera un salariu atractiv, mediu de lucru profesionist, bonuri de masa, pachet de servicii medicale la o clinica privata, posibilitati de dezvoltare a carierei, etc.

Numai candidatii selectati vor fi contactati.

Team Leader Proiectare (sector tertiar)

Candidatul ideal

Absolvent Universitate Tehnica de Constructii, sectia instalatii
Minim 5 ani experienta in conducere echipe de proiectare electrica si mecanica
Experienta in proiectare si executie de proiecte tertiare si industriale
Cunostinte foarte bune ale normativelor de proiectare electrice si mecanice
Disponibilitate pentru deplasari interne
Limba Engleza obligatoriu nivel avansat
Limba Franceza – minim cunostinte medii
Abilitati de management si lucru in echipa
Cunostinte nivel avansat Autocad si Revit, Office – nivel avansat (word, xls, ppt)
Cunostinte de Microsoft Project Planing – nivel mediu

Descrierea jobului

Postul este in Bucuresti si raporteaza Directorului de divizie

Responsabilitati:

  • Raspunde de activitatea echipei de proiectare, din punct de vedere planificare, incadrare in buget si calitativ, al proiectelor emise
  • Tine evidenta portofoliului de proiecte, respectand procedurile interne
  • Defineste solutii tehnice si avizeaza proiectele emise
  • Avizeaza conformitatea echipamentelor cu proiectul, inainte de comanda de achizitie
  • Gestioneaza redactarea documentatiei tehnice (planuri, scheme, memorii tehnice,etc)
  • Verifica concordanta intre conditiile contractuale si proiect
  • Tine legatura cu Clientul, si comunica intern cu echipa, orizontal si vertical
  • Gestioneaza relatia interna cu project managerii si sefii de santier
  • Gestioneaza climatul echipei, evalueaza membrii echipei si stabileste KPI

Se ofera un salariu atractiv, mediu de lucru profesionist, bonuri de masa, pachet de servicii medicale la o clinica privata, posibilitati de dezvoltare a carierei, etc.

Numai candidatii selectati vor fi contactati.

Responsabil SSM-SU-Mediu (Constanta)

Candidatul ideal

Absolvent studii superioare (avantaj profil tehnic)
Curs specific SSM-SU (avantaj)
Curs auditor intern (nu este obligatoriu, prezinta avantaj)
Experienta minim 3 ani pe o pozitie similara
Cunoasterea standardelor, conceptelor, indicatorilor de safety si a bunelor practici in domeniul Health & Safety (Exemple: ISO 45001, safety risk assesemnet, safety incident reporting & investigation: Fatality, Lost Time, Injuries, Near, Misses, Unsafe behaviour, Vehicle crash rate; hazard control, H&S Training, H&S Communication)
Buna cunoasterea a aplicatiilor MS Office (cu accent pe Excel)
Limba engleza avansat
Preocupare constanta pentru buna stare a colectivului si a echipelor de muncitori.
Ferm, echilibrat, analitic, orientat catre reguli si legi

Descrierea jobului:

Pozitia este in cadrul Agentiei Dobrogea si raporteaza Directorului de agentie

Responsabilitati:

Organizarea si monitorizarea activitatilor de prevenire si protectie, in conformitate cu legislatia specifica in vigoare (Legea 319/2006, Legea securitatii si sanatatii in munca si normele de aplicare a Legii 319/2006), si bunele practici ale industriei
Monitorizarea si evidenta autorizarilor si certificarilor de conformitate legala si tehnica la nivel de angajati ai agentiei sau la nivel de agentie (incidenta ANRE, ISCIR, INSEMEX, organisme de certificare).

Atributii:
Organizeaza activitatiile din domeniul SSM-SU-Mediu ale agentiei, in conformitate cu legislatia specifica in vigoare si bunele practici ale industriilor, in care sunt desfasurate proiectele agentiei.
Elaborarea tematicilor si punerea in practica a instruirilor si testarilor ce deriva din legislatie, cerintele clientilor sau din masuri interne de imbunatatire a practicilor SSM-SU.
Colectarea de date cu privire la activitatea SSM-SU din santierele agentiei pentru intocmirea rapoartelor specifice si a statisticilor SSM-SU.
Elaboreaza planuri proprii SSM-SU si analize de risc, pentru santierele agentiei, in conformitate cu cerintele legale in vigoare si cu cerinetele specifice ale diferitilor clienti.
Mentine o evidenta clara a EIP-urilor si a echipamentelor tehnice de protectie colectiva si se preocupa ca starea tehnica sa fie conforma cu necesitatile de munca si cerintele santierelor.
Actioneaza ca reprezentant al managementului pentru a ridica nivelul de constientizare, angajament si implicare in probleme, solutii si actiuni de safety.
Dezvolta instructiuni de lucru si proceduri cu privire la SSM-SU.
Asigura interfata cu clientii pe probleme de SSM-SU-Mediu
Analizeaza la zi schimbarile de legislatie, cerintele SSM-SU-Mediu ale clientilor si standardele internationale si consiliaza Directorul de agentie cu privire la decizii si actiuni in zona de SSM-SU-Mediu.

Se ofera un salariu atractiv, mediu de lucru profesionist, bonuri de masa, pachet de servicii medicale la o clinica privata, posibilitati de dezvoltare a carierei, etc.

Numai candidatii selectati vor fi contactati.

Responsabil documente de calitate (punct de lucru Deva)

Candidatul ideal

Studii superioare tehnice absolvite (electrotehnica, energetica sau instalatii pentru constructii);
Experienta in munca minim 5 ani, experienta in domeniu minim 2 ani;
Experienta de lucru pe santier;
Buna cunoastere MS Office (Word, Excel);
Permis de conducere categoria B;
Acorda atentie detaliilor, este proactiv, are abilitati de comunicare si lucru in echipa;
Disponibilitate de deplasare in interes de serviciu;

Descrierea jobului

Postul este in punctul de lucru din Deva si raporteaza pozitiei de Project Manager.

Verifica existenta documentatiei de calitate necesara derularii proiectului.
Urmareste respectarea calitatii lucrarilor efectuate in cadrul proiectului conform specificatiei tehnice din contract.
Urmareste obtinerea de catre Directia Achizitii a tuturor documentelor necesare aprobarii de catre Client a materialelor/produselor.
Transmite catre Client Solicitarea de Aprobare a Materialelor (SAM) si gestioneaza intregul proces pana la obtinerea de la Client a Formularului de Aprobare Materiale (FAM).
Organizeaza Testele de Acceptanta in Fabrica (FAT) asigurandu-se ca producatorul are pregatite toate documentele si aparatura necesara derularii testelor de acceptanta.
Participa impreuna cu gestionarul la receptia interna a produselor livrate in santier si verifica si administreaza documentele de calitate primite.
Organizeaza receptia de catre Client a produselor livrate in santier obtinand Procesul Verbal de Receptie Calitativa a Materialelor/Produselor.
Intocmeste documentele referitoare la calitatea lucrarii (de exemplu, dar fara a se limita la: PV lucrari ascunse, PV de verificare caracteristici geometrice lucrari, etc) si asigura semnarea lor de catre toate partile implicate.
Furnizeaza in timp util toate documentele de calitate necesare intocmirii Certificatelor Interimare de Plata.
Este responsabil de indosarierea tuturor inregistrarilor de calitate aferente Cartii Tehnice a Constructiei.

Se ofera: mediu de lucru placut si profesionist, salariu atractiv, bonuri de masa, asigurare de viata, pachet de servicii medicale la o clinica privata, etc.

Numai candidatii selectati vor fi contactati.

Inginer proiectant instalatii sanitare

Candidatul ideal

Absolvent al facultatii de Constructii, sectia Instalatii pentru Constructii
Minim 5 ani experienta in proiectare instalatii sanitare interiore si exterioare, inclusiv stingere incendiu, pentru retail (galerii comerciale, mall-uri, hypermarket-uri, spitale) si hale logistice/productie
Buna cunoastere a MS Office si ACAD 2D, REVIT.
Bune cunostinte de limba engleza; franceza prezinta avantaj
Disponibilitate la deplasari
Spirit de echipa, initiativa, rigurozitate, seriozitate

Descrierea jobului

Postul este in Bucuresti si raporteaza Managerului de Proiect.
Sector de activitate: tertiar

Responsabilitati:
– Identificarea nevoilor clientului si definirea solutiilor tehnice
– participa impreuna cu seful de proiect la discutiile cu beneficiarul in vederea obtinerii temei de proiectare si clarificarii solutiei tehnice
– sustine solutia tehnica din proiecte, in fata beneficiarului/consultantului acestuia
– asigura documentatia necesara elaborarii proiectului
– ofera asistenta tehnica in executie pentru proiectele elaborate

Se ofera un salariu atractiv, mediu de lucru profesionist, bonuri de masa, pachet de servicii medicale la o clinica privata, posibilitati de dezvoltare a carierei, etc.

Numai candidatii selectati vor fi contactati.

Sef Santier Instalatii Electrice Constanta

Candidatul ideal

Absolvent facultate profil electric (electrotehnica, energetica, instalatii pentru constructii)
Experienta minim 3 ani pe o pozitie similara in domeniul instalatiilor electrice si minim 6 ani experienta totala dupa terminarea facultatii
Bune cunostinte de limba engleza/franceza
Buna cunoastere a MS Office (Word, Excel, PowerPoint), ACAD
Carnet de conducere cat. B
Disponibilitatea de deplasare
Bune abilitati de organizare si conducere
Atentie la detalii
Abilitati de comunicare, onestitate
Personalitate energica, proactiva, cu atitudine pozitiva

Descrierea jobului

Pozitia raporteaza Managerului de Proiect .
Sector de activitate tertiar

Responsabilitati:

– asigura comunicarea cu clientul
– organizeaza si dirijeaza echipele de executie
– asigura respectarea regulilor de securitate, calitate, mediu
– asigura respectarea planningului si jaloanelor definite in prealabil
– studiaza, gestioneaza si pregateste documentele de executie inainte de a fi inmanate echipei (planuri electrice, jurnale de cabluri si planuri de trasee, liste de echipamente, standarde de montaj, scheme de conexiuni, etc)
– stabileste impreuna cu clientii strategii de montaj si zonele de interventie ale echipelor
– intocmeste si lanseaza comenzile de materiale necesare echipelor de montaj, inclusiv materialele de protectia muncii
– impreuna cu seful de echipa, urmareste conformitatea activitatii de montaj si asigura comunicarea intre echipele IMSAT
– periodic contabilizeaza si centralizeaza rapoartele de activitate ale echipelor, transmitand informatiile superiorilor ierarhici
– pregateste situatiile lunare de facturare
– verifica conformitatea si valabilitatea autorizatiilor si a aptitudinilor medicale ale personalului din subordine in functie de lucrarile ce urmeaza a fi efectuate.
– traseaza nonconformitatile conform SMQ aplicabil pe santier (ex : completare fise, rapoarte de non-conformitate)
– participa la sedintele de santier, audituri, formari, informari, vizite acompaniate de catre client
– asigura fluxul de comunicare intre echipa aflata pe santier si managementul de la sediul central (cereri concediu, adeverinte medicale, eventuale situatii aparute inopinat, etc)
– gestioneaza problemele administrative legate de cazare si transportul echipei
– impreuna cu seful de echipa, este responsabil de buna conduita a echipei, atat in timpul cat si in afara programului de lucru
– monitorizeaza documentele personalului prezent pe santier: fisa de aptitudini, diferite autorizatii necesare, verifica starea tehnica a autovehicolelor, etc. Semnalizeaza superiorilor eventualele probleme aparute
– trebuie sa pastreze confidentialitatea informatiilor, adoptand un comportament adecvat in acest sens

Se ofera un salariu atractiv, mediu de lucru profesionist, bonuri de masa, pachet de servicii medicale la o clinica privata, posibilitati de dezvoltare a carierei, etc.

Numai candidatii selectati vor fi contactati.

Inginer proiectant electric

Candidatul ideal

Studii tehnice absolvite : Universitatea Politehnica – Profil Energetica/Electrotehnica / Inginerie electrica / Automatizari.
Cunostinte PC: MS Office, Eplan, Autocad 2D
Constituie avantaj cunoasterea software: Dialux, Caneco, Ecodial, Simaris, Etap.
Constituie avantaj cunoasterea sistemelor de convertizoare (ABB, Siemens, Schneider..)
Constituie avantaj cunoasterea sistemelor de automatizare precum si a aparatajului SIEMENS (et200s, et200m, PCS7), Schneider, ABB, Allen Bradley, Eaton
Constituie avantaj major experienta in proiecte ce au inclus echipamente de medie tensiune.
Limbi straine: engleza – avansat, franceza – nivel mediu.
Experienta profesionala: minim 5 ani in proiectare electrica, in companii cu profil similar.
Excelente abilitati de comunicare.
Capacitate de analiza si sinteza, organizare si rigurozitate
Spirit de echipa, flexibilitate, dinamism si rapiditate in adaptarea la cerintele companiei.

Descrierea jobului

Postul este in Bucuresti si raporteaza directorului de divizie

Participa impreuna cu echipa la realizarea activitatilor specifice de proiectare instalatii electrice si de automatizare.
In functie de natura proiectului si de aptitudinile angajatului, acesta participa, total sau partial, la unele din activitatile descrise mai jos:

Proiectare instalatii electrice:

  • Elaborarea documentatie de dimensionare si calcul retele electrice (scheme monofilare, bilant puteri, protectii, cabluri)
  • Realizare de scheme pentru tablourile electrice (tablouri de distributie, tablouri control motoare,tablouri automatizare, iluminat, instrumentatie).
  • Prelucrare liste de semnale, senzori si motoare
  • Realizare scheme de control, scheme de interfata si schimburi de semnale intre echipamente
  • Realizarea de instalatii de prize, paratraznet si iluminat (tablouri de iluminat, cutii de prize, scheme conexiuni)

Activitati conexe managementului de proiect:

  • Participa la elaborarea de oferte si devize estimative.
  • Elaboreaza specificatii de materiale, fise tehnice pentru achizitii produse si servicii specifice, caiete de sarcini

Activitati conexe lucrarilor de executie:

  • Participa la activitati de punere in functiune si supervizare lucrari de executie

Se ofera un salariu atractiv, mediu de lucru profesionist, bonuri de masa, pachet de servicii medicale la o clinica privata, posibilitati de dezvoltare a carierei, etc.

Numai candidatii selectati vor fi contactati.

Inginer proiectant electric (Constanta)

Candidatul ideal

Studii tehnice absolvite : Universitatea Politehnica – Profil Energetica/Electrotehnica / Inginerie electrica / Automatizari.
Cunostinte PC: MS Office, Eplan, Autocad 2D
Constituie avantaj cunoasterea software: Dialux, Caneco, Ecodial, Simaris, Etap.
Constituie avantaj cunoasterea sistemelor de convertizoare (ABB, Siemens, Schneider..)
Constituie avantaj cunoasterea sistemelor de automatizare precum si a aparatajului SIEMENS (et200s, et200m, PCS7), Schneider, ABB, Allen Bradley, Eaton
Constituie avantaj major experienta in proiecte ce au inclus echipamente de medie tensiune.
Limbi straine: engleza – avansat, franceza – nivel mediu.
Experienta profesionala: minim 5 ani in proiectare electrica, in companii cu profil similar.
Excelente abilitati de comunicare.
Capacitate de analiza si sinteza, organizare si rigurozitate
Spirit de echipa, flexibilitate, dinamism si rapiditate in adaptarea la cerintele companiei.

Descrierea jobului

Postul este in Constanta si raporteaza directorului de agentie.

Participa impreuna cu echipa la realizarea activitatilor specifice de proiectare instalatii electrice si de automatizare.
In functie de natura proiectului si de aptitudinile angajatului, acesta participa, total sau partial, la unele din activitatile descrise mai jos:

Proiectare instalatii electrice:

  • Elaborarea documentatie de dimensionare si calcul retele electrice (scheme monofilare, bilant puteri, protectii, cabluri)
  • Realizare de scheme pentru tablourile electrice (tablouri de distributie, tablouri control motoare,tablouri automatizare, iluminat, instrumentatie).
  • Prelucrare liste de semnale, senzori si motoare
  • Realizare scheme de control, scheme de interfata si schimburi de semnale intre echipamente
  • Realizarea de instalatii de prize, paratraznet si iluminat (tablouri de iluminat, cutii de prize, scheme conexiuni)

Activitati conexe managementului de proiect:

  • Participa la elaborarea de oferte si devize estimative.
  • Elaboreaza specificatii de materiale, fise tehnice pentru achizitii produse si servicii specifice, caiete de sarcini

Activitati conexe lucrarilor de executie:

  • Participa la activitati de punere in functiune si supervizare lucrari de executie

Se ofera un salariu atractiv, mediu de lucru profesionist, bonuri de masa, pachet de servicii medicale la o clinica privata, posibilitati de dezvoltare a carierei, etc.

Numai candidatii selectati vor fi contactati.

Electrician mentenanta Pitesti

Candidatul ideal

  • Studii in domeniul electric si/sau Certificat de calificare in meseria de electrician
  • Experienta de cel putin un an pe un post de electrician
  • Cunoasterea procedurilor operationale si instructiunilor tehnice interne specifice activitatii de mentenanta/reparatii/montaj.
  • Cunoasterea normelor si instructiunilor tehnice interne care reglementeaza montajul / repararea echipamentelor electrice in constructie speciala;
  • Cunoaste si aplica politica de HSEQ si obiectivele societatii, documentele Sistemului de management al calitatii, Protectia Muncii si pentru Situatii de urgenta aplicabile, legislatia valabila, aplicabile pe domeniul de activitate.
  • Limba engleza sau franceza – nivel de baza (pentru obiectivele din strainatate)
  • Rezistenta la efort prelungit, echilibru, calm, capacitate de adaptare, flexibilitate, onestitate, spirit de echipa, constiinciozitate, dorinta de a realiza mai mult, de invatare si perfectionare continua

Descrierea jobului

Postul este in Pitesti, la punctele de lucru ale clientului (oil&gas) si raporteaza Sefului de Atelier sau Coordonatorului Dispeceratului DELC, dupa caz.

Misiunea postului:

  • Efectueaza monitorizarea funcţionării echipamentelor electrice, executarea operaţiilor de intretinere/reparatii şi manevrelor într-o instalaţie electrică / statie electrica.
  • Executarea lucrarilor de monitorizare/manevre, reparatii/revizii si montaj/service pentru asigurarea functionarii instalatiilor electroenergetice din toate instalatiile tehnologice sau alte obiective ale Clientilor IMSAT. In cazul in care lucreaza in cadrul unei echipe, poate fi desemnat sef de lucrare de catre seful caruia i se subordoneaza, avand responsabilitatea sa ia masurile tehnice si organizatorice corespunzatoare pentru realizarea in conditii normale a lucrarii, conform normelor tehnice in vigoare, cu respectarea masurilor de protectia muncii si PSI dar si a normelor HSEQ.

Are urmatoarele atributiuni si obligatii:

  • Supravegheaza si controleaza echipamentele electrice aferente instalatiilor tehnologice;
  • Executa manevre si operatiuni de puneri / scoateri sub / de sub tensiune pentru echipamentele electroenergetice in conditii de siguranta;
  • Executa interventii in caz de avarie sau prevenire de avarie la echipamentele electrice aferente instalatiilor tehnologice pe care le are in intretinere si exploatare;
  • Executa revizii tehnice sau reparatii planificate sau accidentale in statiile electrice, la tablouri electrice, instalatii electrice de iluminat exterior si interior, transformatoare de putere, cabluri de joasa si medie tensiune, motoare electrice, aparate de comutatie si protectie, montaj poduri de cabluri, baterii de condensatoare, etc.;Lucrarile se executa pe baza de: autorizatie de lucru – AL, Procese Verbale – PV, Atributii de serviciu – AS, Instructiuni Tehnice Interne de
  • Protectia Muncii, ITI – PM; Proiecte furnizate si / sau avizate de catre Beneficiar/Client.
  • Poate executa la dispozitia sefului ierarhic, individual sau in cadrul unei echipe, lucrari electrice la instalatiile tehnologice ale Clientilor IMSAT;
  • Poate executa la dispozitia sefului ierarhic si lucrari de constructii – montaj echipamente electrice: echiparea si montajul tablourilor si aparatelor electrice, instalatii de forta si comanda, instalatii iluminat, instalatii de impamintare, pozat cabluri, conexiuni;
  • Trebuie sa cunoasca principalele caracteristici tehnice ale utilajelor, instrumentelor si aparatelor de masura, dispozitivelor si instalatiilor din dotarea IMSAT si sa-si insuseasca modul lor de utilizare
  • este raspunzator de efectuarea intregului volum de masuratori si de verificari stabilit, precum si de corectitudinea si precizia acestora. Va pune la dispozitia sefului ierarhic toate datele si informatiile necesare in legatura cu lucrarea executata;
  • Este obligat sa utilizeze timpul de munca exclusiv in scopul productiei pentru realizarea volumului de munca atribuit. Nu are voie sa paraseasca locul de munca fara aprobarea sefului ierarhic;
  • participa la instructajele de protectia muncii si S.U., la prelucrarile si informarile privind incidentele tehnice si accidentele de munca.
  • Participa la toate formele de instruire profesionala, perfectionare, examinare sau autorizare, organizate de catre societate;
  • Este raspunzator de calitatea lucrarii executate si de incadrarea in termenul stabilit pentru realizarea acesteia;
    lucreaza in schimburi de 8 ore cand activitatea este , cu asigurarea repaosului saptamanal conform prevederilor legale.

    Se ofera un salariu atractiv, bonuri de masa, al 13lea salariu, mediu de lucru profesionist, asigurare de viata, pachet de servicii medicale la o clinica privata.

    Numai candidatii selectati vor fi contactati.

Electrician in constructii Pitesti

Candidatul ideal

  • Studii medii si Certificat de calificare in meseria de electrician
  • Certificari: dupa caz ANRE, ISCIR (legator sarcina, manevrant nacela), Prim Ajutor
  • Mininim 5 ani experienta ca electrician in constructii.
  • Capacitate de a intelege si de a utiliza autonom schemele/planurile/proiectele electrice
  • Limba engleza sau franceza – nivel conversational (pentru santierele din strainatate)
  • Rezistenta la efort prelungit, echilibru, calm, capacitate de adaptare, flexibilitate, onestitate, spirit de echipa, constiinciozitate, dorinta de a realiza mai mult, de invatare si perfectionare continua.

Descrierea jobului

Postul este in Pitesti si raporteaza Sefului de echipa sau Sefului de Santier.

  • Efectueaza lucrari de montaj si asamblare instalatii electrice indeplinind sarcinile de serviciu ce-i revin astfel incat sa sprijine realizarea obiectivelor santierului pe care lucreaza.
  • Utilizeaza instalatiile, utilajele, masinile, aparatura si echipamentele de lucru potrivit instructiunilor primite de la seful direct;
  • Executa lucrari de modificare, reparare, mutare sau inlocuire a instalatiilor electrice, respectand planurile/proiectele primite de la seful direct, precum si legile si normele tehnice in vigoare, astfel:
    • Verifica daca linia electrica este scoasa de sub tensiune si legata la impamantare inainte de inceperea activitatii, in baza Autorizatiei de electrician si a Fisei de aptitudine;
    • Alege materialele, dispozitivele, echipamentele si aparatele de masura conform specificatiilor din schemele de lucru;
    • Monteaza tuburile de protectie, conductorii si echipamentele si realizeaza conexiunile si izolatiile conform schemelor primite si normelor tehnice in vigoare;
    • Pune sub tensiune instalatiile electrice si utilizeaza aparate, tehnici si proceduri specifice pentru verificarea functionarii acestora;
    • Remediaza, dupa caz, deranjamentele produse din vina personalului IMSAT;
    • Participa la lucrari de punere in functiune a instalatiilor, impreuna cu personalul de intretinere a sectiei la care a intervenit;
    • Gestioneaza materialele, consumabilele, sculele si echipamentele primite pentru executarea lucrarilor si asigura folosirea rationala si eficienta a acestora in scopul destinat; returneaza la magazie surplusul ramas la finalul activitatii;
    • Completeaza rapoartele zilnice cu cantitatile reale utilizate si le preda sefului direct la sfarsitul fiecarei zile, semnaland orice schimbari aparute in necesarul de materiale si instrumentatie;
    • Coordoneaza echipa ce i-a fost desemnata si asigura indeplinirea tuturor sarcinilor ce au fost atribuite echipei de catre seful direct, cu incadrarea in termenul stabilit si respectarea conditiilor de calitate;
    • Realizeaza lucrari numai in limita competentelor acordate, conform grupei de autorizare (pastreaza talonul de autorizare asupra sa in timpul programului de munca); in cazul retragerii temporare a grupei de autorizare, se supune unei noi examinari pentru promovarea examenului de autorizare
    • Respecta procedurile de lucru si pastreaza curatenia la locul de munca;

Beneficii: salariu atractiv, al 13lea salariu, bonuri de masa, asigurare de viata, pachet de servicii medicale la o clinica privata.

Numai candidatii selectati vor fi contactati.