Carieră

Oamenii sunt resursa noastră cea mai de preț !
Investim în oameni, acordăm o deosebită grijă pregătirii lor profesionale și le dăm posibilitatea să-și folosească abilitățile în mod constructiv.


Prețuim tinerețea

Oferim posibilitatea de dezvoltare și afirmare pentru proaspeții absolvenți, le oferim mijloacele pentru dobândirea de noi cunoștințe, le dăm aripi creionându-le un posibil parcurs al carierei.


Respectăm maturitatea
Căutăm persoane mature, dinamice și cu personalitate, care să-și pună în valoare experiența în cadrul proiectelor pe care le desfășurăm.  Dezvoltăm noi abilităţi în funcție de necesitățile lor  și a proiectelor în care sunt antrenați.


Apreciem responsabilitatea
Afirmăm și susținem responsabilitatea  față de oameni, față de nevoile și dorințele lor si așteptăm din partea lor acelasi angajament. 

Dacă vrei să faci parte dintr-o echipă puternică, bine pregătită și deschisă la nou, trimite-ți CV-ul și  scrisoarea de intenție pe adresa hr@imsat.ro, sau:

Tel: 021 316 66 00 Interior 232
Fax:  021 312 17 50

Posturi disponibile

Tehnician mentenanta

Candidatul ideal:

Studii medii in domeniul tehnic (electric si mecanic)

Minim 3 ani experienta in domeniul mentenanta sisteme incendiu
Cunostinte operare PC: Word, Excel
Buna cunoastere a softurilor specifice pentru mentenanta sisteme detectie incendiu: Bosch, Securiton, Schrack Seconet, Aritech, Kilsen, Kentech
Cunstinte limbi straine: nivel mediu limba engleza si /sau franceza
Disponibilitate la deplasari in Bucuresti si in tara
Carnet categoria B
Seriozitate, abilitati de planificare si organizare in vederea respectarii termenelor pentru programele de mentenanta
Persoana cu atitudine pozitiva
Capacitate de adaptare la condiţiile de muncă, maturitate, fermitate, onestitate, inteligenţă şi fler
Capacitate de comunicare la toate nivelurile

Descrierea jobului:

Postul este in cadrul IMSAT SA, se subordoneaza Responsabilului mentenanta si nu are persoane in subordine

Responsabilitati:

    • Se deplaseaza la locatiile clientilor (centre de sanatate, fabrica Hoghiz, camine batrani, etc) si efectueaza intretineri periodice si testari programate ale sistemelor de stingere si detectie incendiu
    • participa la puneri in functiune sisteme: de stingere cu sprinklere si hidranti precum si sisteme de detectie incendiu ( sisteme BOSCH : SECURITON ; SCHRACK SECONET ; ARITECH ; KILSEN ; KENTECH etc )
    • Verifica executia sistemelor mai sus amintite si verifica functionalitatea lor prin testari specifice fiecarui sistem .

Beneficii:
Salariu atractiv, mediu de lucru profesionist, bonuri de masa, prime de Paste si Craciun, asigurare de risc si accidente
Se asigura telefon de serviciu, masina pentru interventii, laptop

Numai candidatii selectati vor fi contactati

Sef de santier specialitate electrica – domeniul tertiar

Candidatul ideal

Absolvent facultate profil electric (electrotehnica, energetica, instalatii pentru constructii)
Experienta minim 3 ani pe o pozitie similara in domeniul instalatiilor electrice si minim 6 ani experienta totala dupa terminarea facultatii
Bune cunostinte de limba engleza/franceza
Buna cunoastere a MS Office (Word, Excel, PowerPoint), ACAD
Carnet de conducere cat. B
Disponibilitatea de deplasare
Bune abilitati de organizare si conducere
Atentie la detalii
Abilitati de comunicare, onestitate
Personalitate energica, proactiva, cu atitudine pozitiva

Descrierea jobului

Pozitia raporteaza Managerului de Proiect si are in subordine Sefii de Echipa si Maistrii.

Responsabilitati:
– asigura comunicarea cu clientul
– organizeaza si dirijeaza echipele de executie
– asigura respectarea regulilor de securitate, calitate, mediu
– asigura respectarea planningului si jaloanelor definite in prealabil
– studiaza, gestioneaza si pregateste documentele de executie inainte de a fi inmanate echipei (planuri electrice, jurnale de cabluri si planuri de trasee, liste de echipamente, standarde de montaj, scheme de conexiuni, etc)
– stabileste impreuna cu clientii strategii de montaj si zonele de interventie ale echipelor
– intocmeste si lanseaza comenzile de materiale necesare echipelor de montaj, inclusiv materialele de protectia muncii
– impreuna cu seful de echipa, urmareste conformitatea activitatii de montaj si asigura comunicarea intre echipele IMSAT
– periodic contabilizeaza si centralizeaza rapoartele de activitate ale echipelor, transmitand informatiile superiorilor ierarhici
– pregateste situatiile lunare de facturare
– verifica conformitatea si valabilitatea autorizatiilor si a aptitudinilor medicale ale personalului din subordine in functie de lucrarile ce urmeaza a fi efectuate.
– traseaza nonconformitatile conform SMQ aplicabil pe santier (ex : completare fise, rapoarte de non-conformitate)
– participa la sedintele de santier, audituri, formari, informari, vizite acompaniate de catre client
– asigura fluxul de comunicare intre echipa aflata pe santier si managementul de la sediul central (cereri concediu, adeverinte medicale, eventuale situatii aparute inopinat, etc)
– gestioneaza problemele administrative legate de cazare si transportul echipei
– impreuna cu seful de echipa, este responsabil de buna conduita a echipei, atat in timpul cat si in afara programului de lucru
– monitorizeaza documentele personalului prezent pe santier: fisa de aptitudini, diferite autorizatii necesare, verifica starea tehnica a autovehicolelor, etc. Semnalizeaza superiorilor eventualele probleme aparute
– trebuie sa pastreze confidentialitatea informatiilor, adoptand un comportament adecvat in acest sens

Mediu de lucru placut, salariu atractiv, bonuri de masa sau diurna, asigurare de risc si accidente, prime de Paste si Craciun

Numai candidatii selectati vor fi contactati

Electrician echipari camere comanda containerizate Giurgiu

Candidatul ideal

Experienta profesionala: minim 2 ani.
Nivel de pregatire: Liceu, Scoala profesionala sau de meserie; diploma de absolvire este obligatorie.
Disponibilitate pentru program prelungit.

Descrierea jobului

Lucreaza dupa documentatie si detine cunostinte de desen-scheme electrice si jurnal de cabluri.
Are cunostinte de echipamente, conductori si cabluri.
Realizeaza asamblare, montaj echipamente electrice, cablare si teste de continuitate pentru panouri de distributie si control.
Realizeaza cablarea camerelor de comanda containerizata.
Constituie un avantaj detinerea de autorizare ANRE.

Descrierea companiei

Integrare echipamente electrice de joasa tensiune pentru:
– Camere de comanda containerizate si subansambluri functionale de proces pentru turbine de gaz cu puteri intre 40-220MW;
– Grupuri containerizate motor/generator cu puteri pina la 3.7MW;
– Cabine prefabricate de control electric si electronic pentru platforme petroliere si petrochimie
Realizare panouri de:
– Distributie de joasa tensiune CA si/sau CC si control;
– Protectie si excitatie generator.

Electrician executie santier Pitesti

Candidatul ideal

Studii medii – Liceu, Scoala de meserii , Scoala profesionala – cu antetul ministerului educatiei si invatamantului si/sau ministerului muncii.
Experienta minim 2 ani in montaj instalatii electrice industriale – curenti slabi, forta, instrumentatie
Autorizatie ANRE grad II B – de dorit
Permis conducere cat B – de dorit
Capacitate normală de adaptare la condiţiile de muncă.
Buna capacitate de comunicare.
Seriozitate si dinamism
Persoana organizata
Fara cazier
Se va face verificarea teoretica si practica a cunostintelor

Descrierea jobului

Pozitia este in santier Pitesti, se subordoneaza inginerului de executie si nu are persoane in subordine
Responsabilitati:
• citeşte şi interpretează corect schema electrică;
• alege materialele, dispozitivele, echipamentele şi aparatele de măsură conform specificaţiilor din schemă;
• stabileşte traseul instalaţiei în funcţie de cerinţe şi disponibilităţi;
• montează tuburile de protecţie, conductorii şi echipamentele şi realizează conexiunile şi izolaţiile conform schemei şi normelor tehnice de securitatea muncii;
• pune sub tensiune instalaţia şi utilizează aparate, tehnici şi proceduri specifice pentru verificarea funcţionării acesteia;
•repară sau înlocuieşte eventualele echipamente defecte, conductori, izolaţii etc. conform cerinţelor

Beneficii:
Salariu atractiv, mediu de lucru profesionist, prime de Paste si Craciun, asigurare de risc si accidente

Electrician executie santiere

Candidatul ideal

Studii medii – Liceu, Scoala de meserii , Scoala profesionala – cu antetul ministerului educatiei si invatamantului si/sau ministerului muncii.
Experienta minim 2 ani in montaj instalatii electrice industriale – curenti slabi, forta, instrumentatie
Autorizatie ANRE grad II B – de dorit
Permis conducere cat B – de dorit
Capacitate normală de adaptare la condiţiile de muncă.
Buna capacitate de comunicare.
Seriozitate si dinamism
Persoana organizata
Fara cazier
Se va face verificarea teoretica si practica a cunostintelor

Descrierea jobului

Pozitia este in santier (in Bucuresti si in tara), se subordoneaza inginerului de executie si nu are persoane in subordine
Responsabilitati:
• citeşte şi interpretează corect schema electrică;
• alege materialele, dispozitivele, echipamentele şi aparatele de măsură conform specificaţiilor din schemă;
• stabileşte traseul instalaţiei în funcţie de cerinţe şi disponibilităţi;
• montează tuburile de protecţie, conductorii şi echipamentele şi realizează conexiunile şi izolaţiile conform schemei şi normelor tehnice de securitatea muncii;
• pune sub tensiune instalaţia şi utilizează aparate, tehnici şi proceduri specifice pentru verificarea funcţionării acesteia;
•repară sau înlocuieşte eventualele echipamente defecte, conductori, izolaţii etc. conform cerinţelor

Inginer Proiectare electrica

Candidatul ideal

Studii tehnice absolvite : Universitatea Politehnica – Profil Electrotehnica / Inginerie electrica / Automatizari / Energetica.
Cunostinte PC : MS Office, Eplan, Autocad 2D, nivel avansat
Constituie avantaj cunoasterea software: Dialux, Caneco, Ecodial, Simaris, Etap.
Constituie avantaj cunoasterea sistemelor de convertizoare (ABB, Siemens, Schneider..)
Constituie avantaj cunoasterea sistemelor de automatizare precum si a aparatajului SIEMENS (et200s, et200m, PCS7), Schneider, ABB, Allen Bradley, Eaton
Limbi straine : engleza – avansat, franceza – nivel mediu.
Experienta profesionala : minim 10 ani in proiectare electrica, in companii cu profil similar.
Excelente abilitati de comunicare
Capacitate de analiza si sinteza, organizare si rigurozitate
Spirit de echipa, flexibilitate, dinamism si rapiditate in adaptarea la cerintele companiei

Descrierea jobului

Postul este vacant in cadrul SC IMSAT SA – Divizia Echipamente Electrice Containerizate.
Postul se subordoneaza Managerului Departamentului Proiectare Electrica si nu are persoane in subordine.

Responsabilitati:

Participa impreuna cu echipa la realizarea activitatilor specifice de proiectare instalatii electrice si de automatizare pentru realizarea unei camere electrice containerizate
In functie de natura proiectului si de aptitudinile angajatului, acesta participa, total sau partial, la unele din activitatile descrise mai jos:

Proiectare instalatii electrice:

Elaborarea documentatie de dimensionare si calcul retele electrice (scheme monofilare, bilant puteri, protectii, cabluri..
Realizare de scheme pentru tablourile electrice (tablouri de distributie, tablouri control motoare, iluminat, HVAC)

Proiectare scheme electrice de automatizari:

Realizare de scheme pentru tablourile electrice de automatizare (scheme executie, scheme cablaj)
Prelucrare liste de semnale, senzori si motoare
Realizare scheme de control, scheme de interfata si schimburi de semnale intre echipamente

Proiectare instalatii electrice auxiliare:

Realizarea de instalatii de prize si iluminat (tablouri de iluminat, cutii de prize, scheme conexiuni)

Activitati conexe managementului de proiect:

Participa la elaborarea de oferte si devize estimative.
Elaboreaza specificatii de materiale, fise tehnice pentru achizitii produse si servicii specifice, caiete de sarcini

Activitati conexe lucrarilor de executie:

Participa la activitati de clarificare a solutiilor tehnice si supervizare lucrari de executie la punctul de lucru al Diviziei din Giurgiu.
Participa la activitati de punere in functiune, executate la punctul de lucru al Diviziei din Giurgiu.

Tehnician sisteme de securitate si curenti slabi

Candidatul ideal

  • studii medii finalizate, de preferat de profil electro/ tehnic
  • experienta in domeniu tehnic de minim 3 ani
  • persoana placuta, gandire pozitiva, usurinta in relationare
  • disponibilitate pentru deplasari si program prelungit
  • rezistenta la stres
  • permis de conducere categoria B, de dorit
  • o buna intelegere a aspectelor tehnice specifice domeniului de activitate

Descrierea jobului

Responsabilitati:

  • realizarea cablarii si a conexiunilor necesare pentru implementarea sistemelor de securitate conform proiectelor
  • instalarea si punerea in functiune a sistemelor de securitate (sisteme de detectie si alarmare antiefractie, sisteme de control acces, sisteme CCTV, etc)
  • activitati de service in garantie si post garantie
  • verifica sesizarile clientilor si propune solutii si masuri pentru rezolvare
  • intocmeste documentatia necesara fiecarei interventii (fisa de interventie / fisa de service / proces verbal de predare primire, etc)
  • Alte cerinte specifice activitatii, solicitate de catre superiorul direct

Angajam personal calificat:

Sofer automacaragiu

Strungar

Tamplar

Faiantar

Inginer proiectant constructor/structuri metalice

Candidatul ideal

Absolvent facultate (Universitatea Tehnica de Constructii, Facultatea de constructii Civile, Industriale si Agricole)
Experienta de peste 5 ani in proiectare structuri metalice
Experienta in constructii industriale constituie avantaj
Buna cunoastere a programelor: MS Office, ACAD 2D, 3D, program de calcul structural cu elemente finite FEM (Robot Structural Analysis constituie avantaj), program de detaliere structurala 3D (Tekla constituie avantaj)
Limbi straine: engleza nivel avansat, inclusiv limbaj tehnic, limba franceza constituie avantaj
Capacitate de analiza si sinteza, capacitate de lucru cu instrumente specifice proiectarii asistate, vedere in spatiu si simt tehnic
Claritate in comunicare, meticulozitate, onestitate, constiinciozitate
Abilitate in utilizarea mijloacelor de comunicare in cadrul proiectului (e-mail, web, soft-uri profesionale, camera foto digitala)
Disponibilitate la deplasari in tara si in strainatate
Permis de conducere – prezinta avantaj

Descrierea jobului

Postul este in Bucuresti, se subordoneaza Sefului Biroului de Proiectare si nu are persoane in subordine
Responsabilitati:

  • stabilirea solutiei constructive sub indrumarea personalului cu experienta
  • evaluarea ipotezelor si combinatiilor incarcarilor
  • efectuarea calculului static si a dimensionarilor pentru lucrari de complexitate redusa/medie
  • elaborarea desenelor de ansamblu (beton si structuri metalice)
  • elaborarea detaliilor tipice
  • elaborarea desenelor de executie beton
  • elaborarea desenelor de structuri metalice la nivel wokshop
  • intocmirea caietelor de sarcini pentru executie
  • intocmirea extraselor de materiale
  • intocmirea pieselor scrise (memoriu tehnic, programe de urmarire a calitatii executiei si a programului de urmarire a comportarii in timp)
  • participarea in santier pentru control de autor si culegere de date
  • insusirea si aplicarea noilor reglementari tehnice in domeniu
  • certificarea calitatii proiectelor (respectarea legislatiei in vigoare la data elaborarii proiectului)
  • sustinerea seful de departament in dezvoltare / comunicare
  • răspunde adecvat solicitărilor clientilor

Se ofera un salariu atractiv, mediu de lucru profesionist, bonuri de masa, expunere internationala, posibilitati de dezvoltare a carierei.

Numai candidatii selectati vor fi contactati

Inginer automatist

Candidatul ideal

Absolvent facultate: Universitatea Politehnica (Facultatea de Automatica / Facultatea Electronica/Electrotehnica/ Energetica industriala/informatica/Informatica industriala)
Experienta profesionala minim 5 ani in automatizari industriale sau servicii conexe, proiectare si mentenanta pentru fabrici (in special ciment, minerale)
Buna cunoastere a proceselor specifice si a echipamentelor electrice specializate (actuatoare, instrumentatie, convertizoare, celule medie tensiune, etc..)
Cursurile tehnice de specialitate, constituie un avantaj
Buna cunoastere a MS Office (Word, Excel), Acad 2D, Softtware automate programabile SIEMENS Step 7, PCS7
Constituie avantaj: cunoasterea de sisteme de automatizare diverse (Rockwell/Allen Bradley, ABB, Schneider, SIEMENS CEMAT, GE FANUC)
Limbi straine: engleza nivel avansat, inclusiv limbaj tehnic; limba franceza/germana constiruie avantaj
Capacitate de analiza si sinteza, capacitate de lucru cu instrumente specifice proiectarii asistate, vedere in spatiu si simt tehnic
Claritate in comunicare, meticulozitate, onestitate, constiinciozitate
Abilitate in utilizarea mijloacelor de comunicare in cadrul proiectului (e-mail, web, soft-uri profesionale, camera foto digitala)
Disponibilitate la deplasari in tara si in strainatate
Permis de conducere – prezinta avantaj

Descrierea jobului

Postul este in Bucuresti, se subordoneaza Sefului Biroului de Proiectare si nu are persoane in subordine
Participa impreuna cu echipa, la proiectarea instalatiilor de automatizari in industrie. Principala activitate este de elaborare pachete software (programare) pe sisteme de automatizari, in special automate programabile SIEMENS.

Responsabilitati:

Ingineria hardware presupune:

  • Configurarea arhitecturii de sistem pentru retele de automatizare
  • Alegerea componentelor de automatizare (calculatoare, licente, PLC-uri, module intrari/iesiri)
  • Configurarea retelei de comunicatii industriale (ETHERNET, PROFIBUS)

Ingineria software presupune:

  • Elaborarea de pachete software (programare, configurare) pentru sisteme de automatizari industriale

Activitatea de asistenta tehnica si punere in functiune presupune:

  • Participarea la actiunile de asistenta tehnica pe parcursul desfasurarii lucrarilor electrice in santier
  • Participarea la activitatile de teste si punere in functiune in santier

Activitatea de elaborare documentatie tehnica presupune:

  • Elaborarea de manuale de operare (in conformitate cu programul software dezvoltat)
  • Elaborarea analizei functionale (inclusiv Interlocking diagram)
  • Elaborare documentatie conexare (liste de intrari/iesiri digitale/analogice, liste de semnale, liste de alarme)
  • Elaborarea documentatiei tehnice aferente proiectului (desene de arhitectura sistem, liste de materiale)
  • Elaborarea de oferte tehnice si caiete de sarcini pt furnizori.

Se ofera un salariu atractiv, mediu de lucru profesionist, bonuri de masa, expunere internationala, posibilitati de dezvoltare a carierei, servicii medicale la Regina Maria.

Inginer proiectare piping senior

Candidatul ideal

Absolvent facultate profil mecanic sau instalatii
Experienta profesionala minim 5 ani in proiectarea instalatiilor de suporturi teava/tubulatura
Experienta de lucru in santiere industriale prezinta avantaj
Cunoasterea a cel putin un soft de proiectare piping AutoCAD 2Dsi 3D, MicroStation 2D si 3D, STAAD.Pro, Tekla Structures
Buna cunoastere a MS Office (Word, Excel, Powerpoint)
Limbi straine: Engleza nivel avansat, inclusiv limbaj tehnic; francez/germana/rusa prezinta avantaj
Capacitate de analiza si sinteza, capacitate de lucru cu instrumente specifice proiectarii asistate; vedere in spatiu si simt tehnic
Claritate in comunicare, meticulozitate, onestitate, constiinciozitate
Abilitate in utilizarea mijloacelor de comunicare in cadrul proiectului (e-mail, web, soft-uri profesionale, camera foto digitala)
Disponibilitate la deplasari in tara si in strainatate
Permis de conducere – prezinta avantaj

Descrierea jobului

Postul este in Bucuresti, se subordoneaza Sefului Biroului de Proiectare si nu are persoane in subordine

Responsabilitati:

Studiază, înțelege si definește scopul proiectului pentru a asigura cea mai buna soluție pentru proiectul atribuit
Participa la colectarea si prelucrarea datelor referitoare la execuția proiectelor in lucru
Stabileste solutiile tehnice principale bazate pe datele de intrare din cerintele proiectului de engineering.
Stabileste configuratia/tipul suporturilor pentru teava, elaboreaza modelele 3D simplificate, pozitioneaza suportii in modelul 3D al instalatiei, alege materialele
Coordoneaza si elaboreaza desenele de concept/desenele de ansamblu/desenele de detaliu, desenele de montaj in instalatie a suporturilor
Controleaza, verifica si semneaza documentatia de proiect final
Elaboreaza specificatii tehnice si fise tehnice pentru includerea in cererile de oferta pregatite de Departamentul Oferte/Contracte
Elaboreaza anexele tehnice pentru a fi incluse în ofertele/contractele transmise Clientului
Face analizele tehnice comparative ale ofertelor diversilor furnizori
Monitorizeaza si supervizeaza desfasurarea proiectelor atribuite si rezultatele obtinute
Elaboreaza si verifica calculatii complexe de dimensionare.
Face calcule simple pentru fortele transmise de circuitele de teava asupra suporturilor, forte provocate de: dilatari termice, presiunea interna din conducte, greutatea proprie.
Face calcule de pre-dimensionare a suporturilor in baza fortelor calculate anterior.
In cazul circuitelor importante de teava (temperaturi si presiuni mari) primeste, de la proiectantul desemnat pentru aceasta, fortele care actioneaza asupra suporturilor
In baza acestor forte, face calculul final de rezistenta al suporturilor si al fortelor transmise de acestea asupra structurii pe care se fixeaza
Redacteaza Breviare de Calcul, Memorii tehnice pentru suporturile de teava
Intocmeste liste de materiale pentru suporturi
Comunica permanent cu proiectantii circuitelor de teava si stabilesc impreuna eventualele modificari ale acestora, modificari cerute de constrangerile impuse de suporturi
Raspunde de conformitatea cu legislatia de proiectare, normativele si standardele de operare inclusiv folosirea solutiilor tipice din proiecte anterioare
Sustine seful de proiect în legatura cu subcontractorii pentru proiectele specifice pentru a asigura conformitatea cu standardele de proiectare si cerintele proiectului
Raspunde pentru adaptarea în proiect a necesitatilor specifice ale Clientului
Asigura asistenta tehnica/supervizarea în atelierul fabricantului/ pe santier
Inregistreaza si solutioneaza neconformitatile legate de suporturile pentru tevi
Monitorizeaza si raspunde de calitatea proiectarii pentru a asigura functionalitatea solutiilor la nivelul de performanta specificat în scopul proiectului
Împartaseste cunostintele personale si asigura transferul permanent al acestora catre echipa
Antrenează echipele de proiectare pe perioada desfășurării lucrărilor repartizate si le acorda sprijin in vederea transferului de know-how si dezvoltarii abilitatilor lor tehnice
Urmareste implementarea schimbarilor decise de Comitetul Tehnic
Raspunde pentru respectarea normelor de proiectare, normativele si standardele de operare, inclusiv folosirea solutiilor standard din proiecte anterioare
Asigura asistenta tehnica la montaj pe santier.
Isi actualizeaza permanent cunostintele, tinandu-se la curent cu noile dezvoltari în domeniul specific de activitate
Implementeaza instrumente si proceduri pentru continua imbunatatire a procesului de proiectare
Îndeplineste diverse sarcini care tin de misiunea postului si / sau sunt necesare / solicitate de managerul de pe nivel superior pentru nevoile departamentului / diviziei

Managementul si dezvoltarea echipelor (unde este cazul):

Asigura activitati de coaching si mentoring pentru colegii cu mai putina experienta.

Comunicare:

Comunica permanent cu celelalte echipe implicate in proiectele pe care le coordoneaza / la care participa
Asigura legatura cu clientii, furnizorii si contractorii, atunci cand nevoile proiectului o impun

Oferta (bonusuri, beneficii)
Se ofera un salariu atractiv, mediu de lucru profesionist, bonuri de masa, expunere internationala, posibilitati de dezvoltare a carierei.

Numai candidatii selectati vor fi contactati.

Inginer proiectant constructor junior

Candidatul ideal

Absolvent facultate (Universitatea Tehnica de Constructii, Facultatea de constructii Civile, Industriale si Agricole)
Experienta profesionala: 0 – 2 ani in proiectare structuri metalice
Experienta in constructii industriale constituie avantaj
Buna cunoastere a programelor: MS Office, ACAD 2D, 3D, program de calcul structural cu elemente finite FEM (Robot Structural Analysis constituie avantaj), program de detaliere structurala 3D (Tekla constituie avantaj)
Limbi straine: engleza nivel avansat, inclusiv limbaj tehnic, limba franceza constituie avantaj
Capacitate de analiza si sinteza, capacitate de lucru cu instrumente specifice proiectarii asistate, vedere in spatiu si simt tehnic
Claritate in comunicare, meticulozitate, onestitate, constiinciozitate
Abilitate in utilizarea mijloacelor de comunicare in cadrul proiectului (e-mail, web, soft-uri profesionale, camera foto digitala)
Disponibilitate la deplasari in tara si in strainatate
Permis de conducere – prezinta avantaj

Descrierea jobului

Postul este in Bucuresti, se subordoneaza Sefului Biroului de Proiectare si nu are persoane in subordine
Responsabilitati:

  • stabilirea solutiei constructive sub indrumarea personalului cu experienta
  • evaluarea ipotezelor si combinatiilor incarcarilor
  • efectuarea calculului static si a dimensionarilor pentru lucrari de complexitate redusa/medie
  • elaborarea desenelor de ansamblu (beton si structuri metalice)
  • elaborarea detaliilor tipice
  • elaborarea desenelor de executie beton
  • elaborarea desenelor de structuri metalice la nivel wokshop
  • intocmirea caietelor de sarcini pentru executie
  • intocmirea extraselor de materiale
  • intocmirea pieselor scrise (memoriu tehnic, programe de urmarire a calitatii executiei si a programului de urmarire a comportarii in timp)
  • participarea in santier pentru control de autor si culegere de date
  • insusirea si aplicarea noilor reglementari tehnice in domeniu
  • certificarea calitatii proiectelor (respectarea legislatiei in vigoare la data elaborarii proiectului)
  • sustinerea seful de departament in dezvoltare / comunicare
  • răspunde adecvat solicitărilor clientilor

Se ofera un salariu atractiv, mediu de lucru profesionist, bonuri de masa, expunere internationala, posibilitati de dezvoltare a carierei.

Numai candidatii selectati vor fi contactati

Analist achizitii materiale si echipamente electrice

Candidatul ideal

Absolvent al unei facultati tehnice – cerinta eliminatorie; preferabil profil electric
Minim 5 ani experienta in achizitii de materiale si echipamente electrice
Engleza – nivel avansat; franceza – mediu
Buna cunoastere a MS Office (Word, Excel), Internet
Comportament etic si echilibrat
Abilitati de comunicare, negociere, informare, stabilire prioritati
Abilitati de influentare, sustinere a opiniilor proprii si acceptare a contraargumentelor
Capacitate de adaptare, flexibilitate
Capacitate de lucru sub presiune
Spirit de echipa

Descrierea jobului

Postul este in Bucuresti, se subordoneaza Directorului de Achizitii si nu are persoane in subordine.
Misiunea postului:
Participa, impreuna cu solicitantul, la definitivarea necesarului de aprovizionare
Proceseaza ofertele tehnico-comerciale, referitoare la achizitia de materiale, produse si materii prime
Pe baza comenzilor de materiale, produse si materii prime, corelate cu stocul, cu capacitatile de depozitare si consumul estimat, stabileste graficul privind cantitatile si termenele de livrare pe baza carora urmeaza lansarea comenzilor de achizitie
Emite comenzi in conformitate cu specificatiile tehncie si de materiale primite de la celelalte Directii si transmite aceste comenzi numai cu avizul Solicitantului si a Directorului de achizitii

Responsabilitati:

Raspunde de buna gestionare a materialelor, produselor si materiilor prime
Participa la selectarea furnizorilor de materiale, echipamente, etc si propune actualizarea bazei de date
Participa la elaborarea si negocierea contractelor cu furnizorii
Urmareste derularea comenzilor si intervine cu modificari sau completari la comenzi
Raspunde de indeplinirea deciziilor pe linie ierarhica, legate de activitatea departamentului
Respecta politica de achizitii a companiei, prevederile ROF, ROI
Verifica depozitarea corespunzatoare a materialelor
Pe baza documentelor de receptie, propune decontarea de materiale
Asigura rezolvarea reclamatiilor referitoare la calitatea/cantitatea materialelor achizitionate
Participa, dupa caz, la descarcarea, manipularea, depozitarea, evidentierea si scoaterea din depozit a materialelor si echipamentelor
Participa la targuri si expozitii de profil, fara a angaja in nume propriu mijloace financiare/umane
Propune masuri adecvate pentru depozitarea materialelor
Indeplineste alte sarcini trasate si activitati care au legatura cu realizarea obiectivelor departamentului, in conformitate cu postul ocupat
Colaboreaza cu ceilalti colegi din departament, precum si cu cei din Departamentul de Logistica
Colaboreaza cu Directia de Calitate privind verificarile specifice care se fac pe fiecare lot de materiale primite
Informeaza departamentle beneficiare in legatura cu locul, termenele si conditiile in care produsul achizitionat se gaseste la depozit, sau, dupa caz, in locatia stabilita de beneficiar
Propune masuri adecvate pentru depozitarea materialelor

Se ofera: mediu de lucru profesionist, salariu atractiv, bonuri de masa, al 13lea salariu, asigurare medicala la o clinica privata, asigurare de viata, expunere internationala

Numai candidatii selectati vor fi contactati.

Project Manager – Divizia echipamente electrice containerizate

Candidatul ideal

Absolvent studii tehnice (facultatile de Inginerie electrica, Electrotehnica, Energetica sau Automatica)
Minim 5 ani experienta pe o pozitie de Manager de proiect in domeniul proiectarii, executiei, productiei industriale
Cunostinte excelente de MS Office si MS Project sau Primavera
Buna cunoastere a Acad 2D si Eplan
Capacitatea de a intocmi planuri si programe, de a organiza, coordona si controla o activitate ce se desfasoara sub presiune
Excelente abilitati de comunicare si negociere
Buna abilitati de analiza si sinteza
Atentie, perspicacitate, constiinciozitate, spirit de initiativa, capacitate de a lua decizii
Limba engleza nivel avansat este cerinta eliminatorie
Cunoasterea limbii franceze reprezinta un plus
Responsabilitati (Descrierea postului):

Este responsabil pentru realizarea proiectelor in conditiile tehnice, de calitate si de termen, economice, administrative prevazute in scopul contractului de executie cu clientul.
Se implica activ in etapa de ofertare a proiectului, in scopul cunoasterii proiectului, a tehnologiilor care se vor aplica, graficului de executie, conditiilor economico-financiare, conditiilor de contractare.
Planifica, organizeaza, conduce, coordoneaza, controleaza si evalueaza activitatile desfasurate in scopul realizarii proiectului in scopul satisfactiei clientului si a KPI aferente proiectului
Planifica necesarul de materiale, resurse umane, servicii, etc necesare desfasurarii proiectului; intocmeste graficele de lucrari si urmareste realizarea acestora;
Urmareste incadrarea in bugetul prognozat si hotaraste care sunt instrumentele necesare incadrarii in acesta
Asigura interfata cu serviciile conexe (Serviciul de Achizitii si Logistica, Resurse Umane, etc)
Colaboreaza activ cu Directorul de fabrica pentru realizarea proiectului la termen si in parametrii calitativi specificati
Estimeaza, cuantifica si inregistreaza devierile de la proiect (specificatii tehnice si economice). Identifica cat mai devreme cauzele si ia masuri pentru rezolvarea lor. Semnaleaza managementului cat si clientului orice deviere fata de conditiile specifice ale contractului solicitand o variatie de scop cu implicatiile aferente: resurse financiare si termene de livrare
Semnaleaza din timp managementului executiv al firmei problemele care nu pot fi rezolvate la nivelul managerului de proiect
Organizeaza receptia lucrarii in conditiile specificate in contract
Asigura decontarea lucrarilor si incasarea banilor conform conditiilor comerciale din contract
Mentine intr-o maniera proactiva legatura cu clientul si intocmeste raportari pentru acesta si pentru managementul companiei
Respecta procedurile interne ale IMSAT prindind urmarirea si raportarea proiectelor specificate in PMO

Descriere activitate DEEC (Divizia echipamente electrice containerizate)
DEEC este o divizie in cadrul IMSAT Groupe SNEF, specializata in livrarea de solutii integrate „ready to ship” pentru camerele electrice amplasate in containere (e-house)
Activitatea diviziei cuprinde proiectarea, fabricatia si montajul echipamentelor electrice si a conexiunilor aferente specifice unor camere electrice amplate intr-o cladire din structura metalica (container).
Activitatea de proiectare inglobeaza calculele statice aferente structurii metalice, modelul 3D si desenele de executie pentru fabricatia containerelor, proiectare HVAC si Fire and Gas, proiectare electrica (iluminat, impamantare, paratrazanet si dulapuri electrice)
Activitatea de productie si integrare mecanica si electrica se desfasoara in fabrica IMSAT – Punct de Lucru Giugiu.
Solutiile de e-house specifice sunt customizate pentru fiecare aplicatie functie de solicitarile Clientului. Clientii principali ai IMSAT DEEC care folosesc astfel de solutii sunt: General Electric, Schneider, Petrobras, Total, Exxon.

Se ofera un salariu atractiv, mediu de lucru placut, expunere internationala, bonusuri functie de performanta, posibilitati de dezvoltare a carierei.

Numai candidatii selectati vor fi contactati.

Controller/Controlor financiar

Candidatul ideal

Studii superioare economice; cursuri post universitare de specializare pe linie de analiza financiara/ management financiar
Minim 5 ani experienta in control proiecte, analiza financiara, activitate organizata pe proiecte
Cunostinte operare PC: Word, Excel, softuri contabile
Engleza nivel avansat este cerinta eliminatorie, franceza/rusa/germana constituie un avantaj
Capacitatea de a pune eficient în practica solutiile proprii si pe cele dispuse pentru desfasurarea în mod corespunzator a activitatilor, în scopul realizarii obiectivelor
Capacitatea de a depasi obstacolele sau dificultatile intervenite în activitatea curenta, prin identificarea solutiilor adecvate de rezolvare si asumarea riscurilor identificate
Capacitatea de a interpreta un volum mare de informatii, de a identifica si valorifica elementele comune, precum si pe cele noi si de a selecta aspectele esentiale pentru domeniul analizat
Atitudine activa în solutionarea problemelor si realizarea obiectivelor prin identificarea unor moduri alternative de rezolvare a acestor probleme; inventivitate în gasirea unor cai de optimizare a activitatii; atitudine pozitiva fata de idei noi
Capacitatea de a desfasura activitati pentru îndeplinirea atributiilor de serviciu fara a solicita coordonare, cu exceptia cazurilor în care activitatile implica luarea unor decizii care depasesc limitele de competenta

Descrierea jobului

Pozitia este in Bucuresti si se subordoneaza Directorului de divizie

Responsabilitati:

Analizeaza din punct de vedere financiar documentele contractuale aferente ofertelor Diviziei sau in curs de perfectare de catre Divizie
Asigura suport responsabililor de ofertare la intocmirea cash-flow-uri pentru ofertele transmise spre aprobare
Raspunde de urmarirea financiara a proiectelor Diviziei
Asigura suport sefilor de proiect la intocmirea cash-flow-urilor proiectelor Diviziei

Gestionează din punct de vedere financiar contractele cu clientii Diviziei:

  • Raspunde de solicitarea emiterii scrisorilor de garantie bancara si transmiterea acestora la clienti
  • Intocmeste referatele de facturare si facturile externe si le transmite catre clienti
  • Transmite Departamentului Contabilitate facturile emise insotite de documentele justificative (i.e. situatii lucrari acceptate de Client, copie contract/PO, liste de materiale, Packing list, documente transport, copii documente achizitii aferente etc.)
  • In cazul proiectelor cu incasare prin acreditive / CAD , analizeaza draftul de acreditiv si propune eventuale modificari, colecteaza si transmite catre banca seturile de documente in timp util (intocmind documentele care sunt in sarcina sa)
  • Pastreaza evidenta facturilor emise
  • Pentru proiectele cu livrari de materiale derulate in strainatate, completeaza informatiile cu privire la vanzari in fisierul dedicat proiectului respectiv din folderul Circuit de materiale si supervizeaza completarea informatiilor necesare de catre colegii de la departamentele Achizitii si Logistica
  • Se implica in recuperarea creantelor alaturi de sefii de proiect si Directorul Diviziei

Gestioneaza din punct de vedere financiar contractele cu furnizorii Diviziei:

  • Arhiveaza scrisorile de garantie primite de la furnizori si pastreaza evidenta acestora
  • Verifica facturile primite de la furnizori si existenta documentelor justificative
  • Transmite Departamentului Contabilitate facturile primite de la furnizori si care nu corespund unor angajamente inregistrate anterior de achizitori, insotite de documentele justificative

Analizeaza si propune moduri de solutionare a blocajelor financiare aparute pe parcursul derularii proiectului
Transmite solicitari cu liste de plati furnizori catre Departamentul Contabilitate
Analizeaza incadrarea in costurile (directe/indirecte) aferente proiectelor gestionate

Realizeaza lucrarile specifice de inchidere a lunii din punct de vedere financiar pentru Divizie, printre care :

  • Coordonarea din punct de vedere financiar a activitatii de analiza a proiectelor
  • Completarea informatiilor specifice in Raportul lunar
  • Intocmirea raportului Productie neterminata
  • Repartizarea cheltuielilor din conturile de autovehicule aferente masinilor din Divizie

Participa la elaborarea si urmarirea bugetului de venituri si cheltuieli al Diviziei
Intocmeste diverse analize si rapoarte cerute de seful ierarhic superior
Indeplineste alte sarcini si activitati transmise de superiorul ierarhic, care au legatura cu realizarea obiectivelor Diviziei/Agentiei si cu postul ocupat

Se ofera un pachet salarial atractiv, bonuri de masa, mediu de lucru placut cu deschidere internationala, servicii medicale la Regina Maria, asigurare de risc si accidente.

Inginer Proiectare – Instalatii fixe de tractiune electrica

Candidatul ideal

Studii superioare de inginerie electrica sau instalatii;
Experienta minim 3 ani in domeniul instalatiilor electrice si al automatizarilor feroviare
Cunostinte AutoCAD, proiectare instalatii, MS Office (Excel, Word, Outlook, Power point);
Permis de conducere categoria B
Cunostinte solide limba engleza;
Constituie avantaj – Experienta in domeniul feroviar
Constituie avantaj – detinere autorizatie ANRE de electrician autorizat in domeniul proiectarii
Capacitatea de a lucra organizat, in echipa, in regim intensiv si de a respecta termenele limita
Capacitatea de a lucra in acelasi timp la mai multe proiecte
Disponibilitate de deplasare in interes de serviciu

Descrierea jobului

Pozitia este in punctul de lucru Alba Iulia sau Deva, se subordoneaza managerului de proiect si nu are persoane in subordine

Responsabilitati:

Dimensionarea din punct de vedere economic si functional al instalatiilor electrice feroviare
Elaborarea schemelor bloc si a schemelor de conexiuni electrice;
Realizarea proiectelor de cablare structurata;
Studiul, calculul si proiectarea instalatiilor de electrificare feroviara
Intocmirea devizelor de oferta si elaborarea documentatiilor tehnice
Implementarea in proiect a eventualelor modificari aparute in faza de instalare;
Monitorizarea si optimizarea costurilor de executie in cazul proiectelor

Se ofera un salariu atractiv, mediu de lucru profesionist, bonuri de masa, posibilitati de dezvoltare a carierei.

Numai candidatii selectati vor fi contactati.