Carieră

Oamenii sunt resursa noastră cea mai de preț !
Investim în oameni, acordăm o deosebită grijă pregătirii lor profesionale și le dăm posibilitatea să-și folosească abilitățile în mod constructiv.


Prețuim tinerețea

Oferim posibilitatea de dezvoltare și afirmare pentru proaspeții absolvenți, le oferim mijloacele pentru dobândirea de noi cunoștințe, le dăm aripi creionându-le un posibil parcurs al carierei.


Respectăm maturitatea
Căutăm persoane mature, dinamice și cu personalitate, care să-și pună în valoare experiența în cadrul proiectelor pe care le desfășurăm.  Dezvoltăm noi abilităţi în funcție de necesitățile lor  și a proiectelor în care sunt antrenați.


Apreciem responsabilitatea
Afirmăm și susținem responsabilitatea  față de oameni, față de nevoile și dorințele lor si așteptăm din partea lor acelasi angajament. 

Dacă vrei să faci parte dintr-o echipă puternică, bine pregătită și deschisă la nou, trimite-ți CV-ul și  scrisoarea de intenție pe adresa hr@imsat.ro, sau:

Tel: 021 316 66 00 Interior 232
Fax:  021 312 17 50

Posturi disponibile

Sef Santier Franta (Instalatii electrice industriale) Flamanville

Candidatul ideal

Pozitia este in santierul din Flamanville Franta si se subordoneaza Managerului de Proiect.
Are in subordine echipe de 15-25 muncitori specializati: electricieni, lacatusi cat si sefi de echipa
Studii: absolvent facultate profil electric (electrotehnica, energetica, instalatii pentru constructii)
Limbi straine: franceza nivel avansat este cerinta eliminatorie; cunoasterea limbii engleze este un plus
Experienta: minim 5 ani pe o pozitie similara (Sef santier) in domeniul instalatiilor electrice industriale si minim 10 ani experienta totala dupa absolvirea facultatii. Tip de lucrari: curenti slabi, forta, detectie incendiu, telefonie, montaj
trasee de cabluri, montaj aparatura, conexiuni
Experienta de lucru in industria nucleara este un plus.
Cunostinte software: Microsoft Office, Autocad, Navisworks
Responsabilitate, rigurozitate, meticulozitate, bune abilitati organizatorice si de comunicare, atentie la detalii, capacitate de analiza si sinteza, seriozitate, discretie.
Conditie fizica buna – (lucrari in diferite cladiri cu mai multe nivele fara ascensor)
Disponibilitate la deplasari. Rotatia (venirea in tara este la 3 luni, pe o perioada de 1-2 saptamani )
Contractul de munca va fi semnat pe perioada proiectului (iulie 2016 – decembrie 2017), cu posibilitatea de prelungire sau nedeterminat

Descrierea jobului

Responsabilitati:
– asigura comunicarea cu clientul
– organizeaza si dirijeaza echipele de executie
– asigura respectarea regulilor de securitate , calitate, mediu
– asigura respectarea planningului si jaloanelor definite in prealabil
– studiaza, gestioneaza si pregateste documentele de executie inainte de a fi inmanate echipei (planuri electrice, jurnale de cabluri si planuri de trasee, liste de echipamente, standarde de montaj, scheme de conexiuni, etc)
– stabileste impreuna cu clientii, strategii de montaj si zonele de interventie ale echipelor
– intocmeste si lanseaza comenzile de materiale necesare echipelor de montaj, inclusiv materialele de protectia muncii
– impreuna cu seful de echipa, urmareste conformitatea activitatii de montaj si asigura comunicarea intre echipele IMSAT
– periodic contabilizeaza si centralizeaza rapoartele de activitate ale echipelor, transmitand informatiile superiorilor ierarhici
– pregateste situatiile lunare de facturare
– verifica conformitatea si valabilitatea autorizatiilor si a aptitudinilor medicale ale personalului din subordine in functie de lucrarile ce urmeaza a fi efectuate.
– traseaza nonconformitatile conform SMQ aplicabil pe santier (ex : completare fise, rapoarte de non-conformitate)
– participa la sedintele de santier, audituri, formari, informari, vizite acompaniate de catre client
– asigura fluxul de comunicare intre echipa aflata pe santier si managementul de la sediul central (cereri concediu, adeverinte medicale, eventuale situatii aparute inopinat, etc)
– gestioneaza problemele administrative legate de cazare si transportul echipei
– impreuna cu seful de echipa, este responsabil de buna conduita a echipei, atat in timpul cat si in afara programului de lucru
– monitorizeaza documentele personalului prezent pe santier: fisa de aptitudini, diferite autorizatii necesare, verifica starea tehnica a autovehicolelor, etc. Semnalizeaza superiorilor eventualele probleme aparute
– trebuie sa pastreze confidentialitatea informatiilor, adoptand un comportament adecvat in acest sens

Beneficii:
Se ofera un pachet salarial atractiv intr-un mediu de lucru profesionist si expunere internationala. Pe perioada santierului (in Franta) se asigura cazare, transport, diurna, asigurari

Numai candidatii selectati vor fi contactati

Inginer electric executie santiere Franta

Candidatul ideal:

Studii: absolvent facultate profil electric
Experienta: proaspat absolvent care doreste sa se formeze ca Sef de santier
Cunostinte PC: Microsoft Office, Autocad 2D. Cunostintele de Autocad 3D constituie avantaj
Limbi straine: franceza avansat; cunoasterea limbii engleze prezinta avantaj
Abilitati de analiza si sinteza
Capacitate de intelegere buna a cerintelor, abilitati de comunicare si negociere
Atentie, perspicacitate, constiinciozitate

Descrierea jobului:

Pozitia este pe santiere in tara si in strainatate si este subordonata Sefului de santier.
Responsabilitati: 
– coordonarea echipelor de montaj
– interfata cu clientul, cu furnizorii/prestatorii de servicii si autoritatile locale
– gestionarea documentelor de santier
– urmarirea respectarii normelor de securitate a muncii
Frecventa deplasarilor: 80% din timpul de lucru

Se ofera: un mediu de lucru profesionist, salariu atractiv, posibilitati de dezvoltare a carierei. Contractul de munca este pe perioada determinata de 1 an cu posibilitate de prelungire.

Tehnician mentenanta

Candidatul ideal:

Studii medii in domeniul tehnic (electric si mecanic)

Minim 3 ani experienta in domeniul mentenanta sisteme incendiu
Cunostinte operare PC: Word, Excel
Buna cunoastere a softurilor specifice pentru mentenanta sisteme detectie incendiu: Bosch, Securiton, Schrack Seconet, Aritech, Kilsen, Kentech
Cunstinte limbi straine: nivel mediu limba engleza si /sau franceza
Disponibilitate la deplasari in Bucuresti si in tara
Carnet categoria B
Seriozitate, abilitati de planificare si organizare in vederea respectarii termenelor pentru programele de mentenanta
Persoana cu atitudine pozitiva
Capacitate de adaptare la condiţiile de muncă, maturitate, fermitate, onestitate, inteligenţă şi fler
Capacitate de comunicare la toate nivelurile

Descrierea jobului:

Postul este in cadrul IMSAT SA, se subordoneaza Responsabilului mentenanta si nu are persoane in subordine

Responsabilitati:

    • Se deplaseaza la locatiile clientilor (centre de sanatate, fabrica Hoghiz, camine batrani, etc) si efectueaza intretineri periodice si testari programate ale sistemelor de stingere si detectie incendiu
    • participa la puneri in functiune sisteme: de stingere cu sprinklere si hidranti precum si sisteme de detectie incendiu ( sisteme BOSCH : SECURITON ; SCHRACK SECONET ; ARITECH ; KILSEN ; KENTECH etc )
    • Verifica executia sistemelor mai sus amintite si verifica functionalitatea lor prin testari specifice fiecarui sistem .

Beneficii:
Salariu atractiv, mediu de lucru profesionist, bonuri de masa, prime de Paste si Craciun, asigurare de risc si accidente
Se asigura telefon de serviciu, masina pentru interventii, laptop

Numai candidatii selectati vor fi contactati

Lacatus montator

Candidatul ideal

Studii medii – Liceu, Scoala de meserii/profesionala– cu antetul ministerului educatiei si invatamantului si/sau ministerului muncii.
Experienta minim 2 ani in montaj diverse instalatii industriale (trasee electrice, HVAC, etc)
Cunoastere procedura sudura in puncte, constituie avantaj (sudura cu arc electric, cu electrozi superbazi)
Capacitate normală de adaptare la condiţiile de muncă.
Buna capacitate de comunicare.
Seriozitate si dinamism
Persoana organizata
Fara cazier
Se va face verificarea teoretica si practica a cunostintelor

Descrierea jobului

Pozitia este pe santiere (in tara si strainatate), se subordoneaza inginerului de executie si nu are persoane in subordine
Responsabilitati:
– realizarea lucrarilor mecanice pe baza desenelor de executie si a dispozitiilor primite de la seful ierarhic, la termenele stabilite, cu respectarea normelor de calitate
– respectarea procedurilor specifice directiei
– respectarea regulilor SSM

Beneficii:
Salariu atractiv, mediu de lucru profesionist, prime de Paste si Craciun, asigurare de risc si accidente. Pe santiere se asigura transport, cazare cu toate facilitatile asigurate si diurna.

Inginer debutant executie santier Radna/Lipova (Arad)

Candidatul ideal

Absolvent al Universitatii Politehnice; Preferabil Facultatea de Transporturi, Energetica si Electrotehnica
Buna cunoastere a MS Office (Word, Excel), Internet. Cunostintele de Acad 2D constituie un avantaj
Limba engleza – nivel avansat (scris, citit, vorbit)
Disponibilitatea de deplasare in tara si de relocare
Dinamism, inteligenta, leadership
Excelente abilitati de comunicare
Seriozitate, onestitate,
Personalitate energica, proactiva, cu atitudine pozitiva

Descrierea jobului

Pozitia raporteaza Sefului de santier si nu are oameni in subordine. Se lucreaza pe coridorul de cale ferata (Radna/Lipova, judetul Arad). Sunt lucrari de instalatii electrice, semnalizari feroviare, telecomunicatii, catenare, etc. Nu sunt santiere de constructii.

Postul presupune:
Acumularea de informatii si cunostinte privind lucrarile ce se executa
Pregatirea productiei
Elaborarea necesarelor de materiale si a altor documente necesare pentru desfasurarea proiectului
Supravegherea executiei lucrarilor
Raportari zilnice privind evolutia lucrarilor

Se ofera

Mediu de lucru profesionist, salariu atractiv si posibilitati de promovare la pozitia de Sef de santier, functie de cunostintele acumulate si performantele realizate.

Numai candidatii selectati vor fi contactati.

Inginer proiectant piping

Candidatul ideal

Absolvent facultate profil mecanic sau instalatii
Experienta profesionala minim 3 ani in proiectarea instalatiilor de piping
Experienta de lucru in santiere industriale prezinta avantaj
Buna cunoastere a programelor MicroStation 2D +3D si/sau AutoCAD 2D +3D
Cunoasterea a cel putin un soft de proiectare piping TRICAD MS, AutoCAD Plant 3D, CADWorx Plant, AutoPLANT 3D, PDMS, PDS, etc
Buna cunoastere a MS Office (Word, Excel, Powerpoint)
Limbi straine: Engleza/Franceza nivel avansat, inclusiv limbaj tehnic;
Capacitate de analiza si sinteza, capacitate de lucru cu instrumente specifice proiectarii asistate; vedere in spatiu si simt tehnic
Claritate in comunicare, meticulozitate, onestitate, constiinciozitate
Abilitate in utilizarea mijloacelor de comunicare in cadrul proiectului (e-mail, web, soft-uri profesionale, camera foto digitala)
Disponibilitate la deplasari in tara si in strainatate
Permis de conducere – prezinta avantaj

Descrierea jobului

Postul este in Bucuresti, se subordoneaza Sefului Biroului de Proiectare si nu are persoane in subordine
Responsabilitati:
– Conceptie (configurare, elaborare modele, definire constrangeri) si proiectare (inclusiv DDE) pentru: instalatii de piping, echipamente statice aferente acestor instalatii, suporti, etc
– Calcul de rezistenta a materialelor ptr. suporti/tubulaturi, calcule de dilatare termica, conducte
– Intocmirea breviarelor de calcul, a memoriilor tehnice, realizarea modelelor (3D), realizarea desenelor de montaj si a listelor de materiale
– suport tehnic pentru echipele din santier

Oferta (bonusuri, beneficii)
Se ofera un salariu atractiv, mediu de lucru profesionist, bonuri de masa, expunere internationala, posibilitati de dezvoltare a carierei.

Numai candidatii selectati vor fi contactati

Inginer proiectant echipamente statice

Candidatul ideal

Studii superioare tehnice, facultatea de constructii, IMST, facultate profil mecanic
Experienta profesionala minim 3 ani in proiectare structuri industriale
Calcul de rezistanta materialelor pt structuri metalice/grinzi/suporti/tubulaturi folosind AdvancedDesign si STAAD
Limbi straine: Engleza/Franceza – limbaj tehnic;
Cunostinte PC, AUTOCAD 2D/3D , MS Office
Capacitate de analiza si sinteza, spirit analitic, capacitate de lucru cu instrumente specifice proiectarii asistate, simt tehnic
Claritate in comunicare
Abilitate in utilizarea mijloacelor de comunicare in cadrul proiectului (e-mail, web, soft-uri profesionale, camera foto digitala)
Disponibilitate la deplasari in tara si in strainatate
Permis de conducere – prezinta avantaj

Descrierea jobului

Postul este in Bucuresti, se subordoneaza Sefului Atelier Proiectare si nu are persoane in subordine
Responsabilitati:
– Antemasuratori, conceptie (configurare, eleborare modele, incercari, definire constrangeri) si proiectare (inclusiv DDE)
– Calcul de rezistenta materialelor pentru structuri metalice/grinzi/suporti/tubulaturi folosind AdvancedDesign si STAAD sau unul dintre programele se soft specific
– Intocmirea breviarelor de calcul, a notelor de calcul, a memoriilor tehnice, realizarea desenelor (3D) si a extraselor de materiale
– Suport tehnic pentru echipele de santier

Oferta (bonusuri, beneficii)
Se ofera un salariu atractiv, mediu de lucru profesionist, bonuri de masa, expunere internationala, posibilitati de dezvoltare a carierei.

Numai candidatii selectati vor fi contactati

Inginer proiectare electrica Franta

Candidatul ideal

Absolvent facultate: Universitatea Politehnica (Facultatea de Electrotehnica, Energetica, Automatica sau echivalent)
Experienta profesionala minim 2 ani in proiectare electrica
De dorit, experienta in santier:montaj, asistenta tehnica, supervizare si punere in functiune
De dorit, experienta in executie tablouri: proiecte de executie in santier, urmarire fabricatie, teste si inspectii, masuratori
Buna cunoastere a MS Office (Word, Excel), Autocad 2D si 3D, Eplan, Dialux, Caneco, Ecodial, Simaris, Etap
Constituie avantaj cunoasterea sistemelor de convertizoare (ABB, Siemens, Schneider)
Constituie avantaj cunoasterea sistemelor de automatizare precum si a aparatajului SIEMENS (et200s, et200m, PCS7), Schneider, ABB, Allen Bradley, Eaton
Constituie avantaj cunoasterea retelelor si echipamentelor de medie tensiune
Limbi straine: franceza – foarte bine; engleza – foarte bine
Capacitate de analiza si sinteza, capacitate de lucru cu instrumente specifice proiectarii asistate, vedere in spatiu si simt tehnic
Claritate in comunicare, meticulozitate, onestitate, constiinciozitate
Abilitate in utilizarea mijloacelor de comunicare in cadrul proiectului (e-mail, web, soft-uri profesionale, camera foto digitala)
Disponibilitate la deplasari in tara si in strainatate
Permis de conducere – prezinta avantaj

Descrierea jobului

Pentru proiectele noastre de la reactorul nuclear din Jules Horowitz – Franta, reactor destinat elementelor care se folosesc in medicina, dorim sa ne completam echipa de ingineri proiectanti electrici.

Postul este in Franta, se subordoneaza Sefului Biroului de Proiectare si nu are persoane in subordine
Participa impreuna cu echipa la realizarea activitatilor specifice de proiectare instalatii electrice (inclusiv detalii de executie), realizarea modelelor 3D, realizarea chemelor electrice si a schemelor de racordare, etc.

Responsabilitati:

Activitatea de proiectare instalatii electrice, presupune:

  • Elaborarea de studii pentru retele de distributie energie electrica, dimensionare si calcul retele electrice (scheme monofilare, bilant puteri, protectii, cabluri,…)
  • Realizarea de scheme pentru tablourile electrice (tablouri de distributie, tablouri control motoare)

Activitatea de proiectare scheme electrice de automatizari, presupune:

  • Realizarea de scheme pentru tablourile electrice de automatizare (scheme executie, scheme cablaj)
  • Prelucrarea listelor de semnale, senzori si motoare
  • Realizarea schemelor de control, scheme de interfata si schimburi de semnale intre echipamente

Activitatea de proiectare instalatii electrice auxiliare presupune:

  • Realizarea de instalatii de prize si iluminat (tablouri de iluminat, cutii de prize, scheme conexiuni)

Activitatile conexe managementului de proiect presupun:

  • Participarea la discutiile cu beneficiarii, in vederea obtinerii temei de proiect si clarificarii tuturor solutiilor tehnice; Sustinerea solutiilor tehnice propuse in proiect
  • Participarea la elaborarea de oferte si devize estimative.
  • Elaborarea fiselor tehnice pentru achizitii de produse si servicii specifice, caiete de sarcini

Activitatile conexe lucrarilor de executie presupun:

  • Participarea, uneori, la activitati de supervizare lucrari de montaj
  • Participarea, uneori, la activitati de asistenta tehnica in santier
  • Participarea la activitati de punere in functiune

Se ofera un salariu atractiv, mediu de lucru profesionist, bonuri de masa, expunere internationala, posibilitati de dezvoltare a carierei.

Numai candidatii selectati vor fi contactati.

Inginer ofertare electrica

Candidatul ideal

Studii tehnice absolvite : Universitatea Politehnica – Profil Electrotehnica / Inginerie electrica / Automatizari / Energetica.
Cunostinte PC : MS Office, AutoCAD.
Prezinta avantaj cunoasterea unui soft specific activitatii de ofertare
Limbi straine : engleza – avansat, franceza – nivel mediu.
Experienta profesionala : minim 5 ani in ofertare .

Descrierea jobului

Postul este vacant in cadrul SC IMSAT SA – SUCURSALA ECHIPAMENTE ELECTRICE.
Postul se subordoneaza Managerului Departamentului Proiectare Electrica si nu are angajati in subordine.

Responsabilitati:
– receptioneaza documentatia tehnica folosita drept baza pentru ofertare (specificatii functionale, diagrame interconexiuni, etc..) si o aduce in parametrii necesari pentru prezentare / inregistrare in sistemul intern
– evalueaza datele existente si asigura existenta tuturor informatiilor complementare necesare intocmirii ofertei, in strinsa colaborare cu Depart Tehnic / Seniori.
– stabileste solutia tehnica (si o valideaza la Depart Tehnic, daca este necesar).
– intocmeste oferta din punct de vedere tehnic si economic; pentru partea economica utilizeaza baza de date interna existenta sau emite cereri de oferta catre furnizori
– actualizeaza datele economice pentru subansamblurile ofertei, gestionind atit baza de date interna existenta cit si cererile de oferta proprii
– in urma receptionarii comenzii, pune la dispozitia Depart PM documentatia necesara realizarii proiectului
– actualizeaza in permanenta cunostintele si preturile despre echipamente/tehnologii noi.

Beneficii:

Salariul atractiv, mediu de lucru profesionist, bonuri de masa, prime de Paste si Craciun, asigurare de risc si accidente

Numai candidatii selectati vor fi contactati

Sef de santier specialitate electrica – domeniul tertiar

Candidatul ideal

Absolvent facultate profil electric (electrotehnica, energetica, instalatii pentru constructii)
Experienta minim 3 ani pe o pozitie similara in domeniul instalatiilor electrice si minim 6 ani experienta totala dupa terminarea facultatii
Bune cunostinte de limba engleza/franceza
Buna cunoastere a MS Office (Word, Excel, PowerPoint), ACAD
Carnet de conducere cat. B
Disponibilitatea de deplasare
Bune abilitati de organizare si conducere
Atentie la detalii
Abilitati de comunicare, onestitate
Personalitate energica, proactiva, cu atitudine pozitiva

Descrierea jobului

Pozitia raporteaza Managerului de Proiect si are in subordine Sefii de Echipa si Maistrii.

Responsabilitati:
– asigura comunicarea cu clientul
– organizeaza si dirijeaza echipele de executie
– asigura respectarea regulilor de securitate, calitate, mediu
– asigura respectarea planningului si jaloanelor definite in prealabil
– studiaza, gestioneaza si pregateste documentele de executie inainte de a fi inmanate echipei (planuri electrice, jurnale de cabluri si planuri de trasee, liste de echipamente, standarde de montaj, scheme de conexiuni, etc)
– stabileste impreuna cu clientii strategii de montaj si zonele de interventie ale echipelor
– intocmeste si lanseaza comenzile de materiale necesare echipelor de montaj, inclusiv materialele de protectia muncii
– impreuna cu seful de echipa, urmareste conformitatea activitatii de montaj si asigura comunicarea intre echipele IMSAT
– periodic contabilizeaza si centralizeaza rapoartele de activitate ale echipelor, transmitand informatiile superiorilor ierarhici
– pregateste situatiile lunare de facturare
– verifica conformitatea si valabilitatea autorizatiilor si a aptitudinilor medicale ale personalului din subordine in functie de lucrarile ce urmeaza a fi efectuate.
– traseaza nonconformitatile conform SMQ aplicabil pe santier (ex : completare fise, rapoarte de non-conformitate)
– participa la sedintele de santier, audituri, formari, informari, vizite acompaniate de catre client
– asigura fluxul de comunicare intre echipa aflata pe santier si managementul de la sediul central (cereri concediu, adeverinte medicale, eventuale situatii aparute inopinat, etc)
– gestioneaza problemele administrative legate de cazare si transportul echipei
– impreuna cu seful de echipa, este responsabil de buna conduita a echipei, atat in timpul cat si in afara programului de lucru
– monitorizeaza documentele personalului prezent pe santier: fisa de aptitudini, diferite autorizatii necesare, verifica starea tehnica a autovehicolelor, etc. Semnalizeaza superiorilor eventualele probleme aparute
– trebuie sa pastreze confidentialitatea informatiilor, adoptand un comportament adecvat in acest sens

Mediu de lucru placut, salariu atractiv, bonuri de masa sau diurna, asigurare de risc si accidente, prime de Paste si Craciun

Numai candidatii selectati vor fi contactati

Inspector SSM (productie/Giurgiu)

Candidatul ideal

Studii superioare tehnice
Atestat Curs de nivel mediu (80 ore) de Securitate si Sanate in Munca
Minim 2 ani experienta in domeniul Securitate si Sanatate in Munca in industrie
Cunostinte PC: World, Excel, PowerPoint
Limba engleza nivel mediu, (avansat constituie avantaj)
Permis conducere cat B – de dorit
Capacitate normală de adaptare la condiţiile de muncă.
Buna capacitate de comunicare.
Seriozitate si dinamism
Persoana organizata

Descrierea jobului

Postul deserveste punctul de lucru Giurgiu, se subordoneaza Directorului punctului de lucru Giurgiu/Directorului SSM, nu are persoane in subordine

Responsabilitati:
– Intocmeste/ajuta la intocmirea documentelor in domeniul SSM
– Instruieste lucratorii la angajare, din punct de vedere SSM
– Organizeaza, pastreaza si arhiveaza documentele specifice, procedurile operationale, ghidurile si instructiunile in domeniul SSM
– Identifica pericolele si riscurile SSM specifice si evidentiaza zonele cu risc ridicat si specific
– Participa la cercetarea evenimentelor, mentine evidenta incidentelor produse in unitate si intocmeste diferite rapoarte
– Urmareste evidenta controlului medical periodic/suplimentar al angajatilor
– Control SSM pe teren
– Identifica echipamentele individuale de protectie necesare pentru posturile de munca si intocmeste necesarul de dotare a lucratorior cu EIP
– Realizeaza semnalizarea corespunzatoare de securitate si sanatate la locurile de munca.
– Participa la evaluarea riscurilor aferente lucrarii si stabileaste masuri pentru eliminarea sau diminuarea acestora.
– Face Instruirea/constientizarea personalului despre problemele pe linie de securitate si sanatate in munca
– Monitorizeaza abaterile pe linie de securitate si sanatate in munca
– Mentine relatia cu autoritatile competente in domeniu

Beneficii:
Salariul atractiv, mediu de lucru profesionist, bonuri de masa, prime de Paste si Craciun, asigurare de risc si accidente

Numai candidatii selectati vor fi contactati

Sef de santier – Instalatii electrice industrial Franta - Saint Nazaire

Candidatul ideal

Absolvent al UPB, Facultatea de Electrotehnica sau Energetica
Experienta in functia de Sef de Santier instalatii electrice, preferabil domeniul naval, de minim 3 ani
Cunoasterea limbii franceze nivel avansat este cerinta eliminatorie; limba engleza avansat constituie avantaj
Buna cunoastere a MS Office (Word, Excel), ACAD, baze de date
Bune abilitati organizatorice si de comunicare
Capacitate de analiza si sinteza, atentie la detalii
Constiinciozitate, Seriozitate, Discretie
Personalitate energica, proactiva, orientata pe atingerea obiectivelor
Carnet de conducere cat. B
Disponibilitate la deplasari; rotatia este la 3 luni cu 7-10 zile in tara

Descrierea jobului

Pozitia raporteaza Managerului de Proiect si are in subordine Sefii de Echipa si Maistrii, intre 5-50 persoane
Activitatea se desfasoara in Saint Nazaire, Franta

Postul presupune:

Studierea, gestionarea si pregatirea documentelor de executie inaintea inmanarii lor catre echipa (planuri electrice, jurnale de cabluri si planuri de trasee, liste de echipamente, standarde de montaj, scheme de conexiuni)
Stabilirea, impreuna cu clientii, a strategiilor de montaj si a zonelor de interventie a echipelor
Intocmirea si lansarea comenzilor de materiale necesare echipelor de montaj, inclusiv a materialelor de protectia muncii
Impreuna cu seful de echipa, urmareste conformitatea activitatii de montaj si asigura comunicarea intre echipele Imsat si Snef
Centralizarea si contabilizarea periodica a rapoartele de activitate ale echipelor, transmiterea informatiile superiorului ierarhic; introducerea informatiilor in sistemul informatic DCNS (functie de cerintele clientului)
Pregatirea situatiilor lunare de facturare
Asigurarea fluxului de comunicare intre echipa aflata pe santier si managementul de la sediul central (cereri de concediu, adeverinte medicale, eventualele situatii aparute inopinat, etc)
Gestionarea problemelor administrative legate de cazarea si transportul echipei
Are responsabilitatea unei bune conduite a echipei, atat in timpul, cat si in afara programului de lucru
Monitorizarea documentelor personalului prezent pe santier, de ex: fisa de aptitudini, diferite autorizatii necesare; verificarea starii tehnice a autovehiculelor. Semnalarea diverselor probleme aparute superiorului ierarhic
Pastrarea confidentialitatii informatiilor

Se ofera:
Mediu de lucru international, salariu atractiv si bonusuri functie de performanta, cazare, diurna, transport

Numai candidatii selectati vor fi contactati.