Carieră

Oamenii sunt resursa noastră cea mai de preț !
Investim în oameni, acordăm o deosebită grijă pregătirii lor profesionale și le dăm posibilitatea să-și folosească abilitățile în mod constructiv.


Prețuim tinerețea

Oferim posibilitatea de dezvoltare și afirmare pentru proaspeții absolvenți, le oferim mijloacele pentru dobândirea de noi cunoștințe, le dăm aripi creionându-le un posibil parcurs al carierei.


Respectăm maturitatea
Căutăm persoane mature, dinamice și cu personalitate, care să-și pună în valoare experiența în cadrul proiectelor pe care le desfășurăm.  Dezvoltăm noi abilităţi în funcție de necesitățile lor  și a proiectelor în care sunt antrenați.


Apreciem responsabilitatea
Afirmăm și susținem responsabilitatea  față de oameni, față de nevoile și dorințele lor si așteptăm din partea lor acelasi angajament. 

Dacă vrei să faci parte dintr-o echipă puternică, bine pregătită și deschisă la nou, trimite-ți CV-ul și  scrisoarea de intenție pe adresa hr@imsat.ro, sau:

Tel: 021 316 66 00 Interior 232
Fax:  021 312 17 50

Posturi disponibile

Manager de proiect Franta (Instalatii Electrice Industriale) – franceza fluent

Candidatul ideal:

Studii tehnice absolvite: de preferat UPB, Electrotehnica, Automatica
Experienta de minim 5 ani pe o pozitie de Manager de Proiect (proiecte industriale)
Limbi straine engleza/franceza nivel avansat
Buna cunoastere a MS Office (Word, Excel, Access), module de Management de Proiect sau similare (MS Project sau Primavera)
Carnet de conducere cat. B
Disponibilitatea de deplasare in tara si strainatate
Spirit organizatoric, seriozitate, capacitate de conducere
Bune abilitati de comunicare si relationare
Capacitate de lucru individual dar si in echipa
Personalitate energica, proactiva, cu atitudine pozitiva

Descrierea jobului:

Postul este in Bucuresti si este subordonat Managerului de departament si are cel mult o persoana in subordine

Responsabilitati:

    • Este responsabil pentru realizarea proiectelor in conditiile economice, tehnice, administrative, de calitate si de termen prevazute in contractul de executie cu clientul.
    • Se implica activ in etapa de ofertare a proiectului, in scopul cunoasterii proiectului, a tehnologiilor care se vor aplica, graficului de executie, conditiilor economico-financiare, conditiilor de contractare.
    • Planifica, organizeaza, conduce, coordoneaza, controleaza si evalueaza activitatile desfasurate in scopul realizarii proiectului
    • Planifica necesarul de materiale, resurse umane, servicii, etc necesare desfasurarii proiectului; intocmeste graficele de lucrari si urmareste realizarea acestora;
    • Urmareste incadrarea in bugetul prognozat si hotaraste care sunt instrumentele necesare incadrarii in acesta
    • Asigura interfata cu serviciile conexe (Serviciul de Achizitii si Logistica, Resurse Umane, etc)
    • Colaboreaza cu Sefii de Santier, subcontractorii, etc, pentru realizarea proiectului la termen si in parametrii calitativi specificati
    • Estimeaza, cuantifica si inregistreaza eventualele devieri de la proiect (specificatii tehnice si economice). Identifica cat mai devreme cauzele si ia masuri pentru rezolvarea lor.
    • Semnaleaza din timp managementului executiv al firmei problemele care nu pot fi rezolvate la nivelul managerului de proiect.
    • Organizeaza receptia lucrarii in conditiile specificate in contract
    • Asigura decontarea lucrarilor si incasarea banilor
    • Raspunde de relatia cu clientul in perioada de postgarantie si asigura finalizarea lucrarilor prin recuperarea garantiei de buna executie
    • Mentine intr-o maniera proactiva legatura cu clientul si intocmeste raportari pentru acesta si pentru managementul companiei

Mediu de lucru international, salariu atractiv si bonusuri functie de performanta

Numai candidatii selectati vor fi contactati.

Sef Santier Franta (Instalatii electrice industriale)

Candidatul ideal

Pozitia este in santierul din Flamanville Franta si se subordoneaza Managerului de Proiect.
Are in subordine echipe de 15-25 muncitori specializati: electricieni, lacatusi cat si sefi de echipa
Studii: absolvent facultate profil electric (electrotehnica, energetica, instalatii pentru constructii)
Limbi straine: franceza nivel avansat este cerinta eliminatorie; cunoasterea limbii engleze este un plus
Experienta: minim 5 ani pe o pozitie similara (Sef santier) in domeniul instalatiilor electrice industriale si minim 10 ani experienta totala dupa absolvirea facultatii. Tip de lucrari: curenti slabi, forta, detectie incendiu, telefonie, montaj
trasee de cabluri, montaj aparatura, conexiuni
Experienta de lucru in industria nucleara este un plus.
Cunostinte software: Microsoft Office, Autocad, Navisworks
Responsabilitate, rigurozitate, meticulozitate, bune abilitati organizatorice si de comunicare, atentie la detalii, capacitate de analiza si sinteza, seriozitate, discretie.
Conditie fizica buna – (lucrari in diferite cladiri cu mai multe nivele fara ascensor)
Disponibilitate la deplasari. Rotatia (venirea in tara este la 3 luni, pe o perioada de 1-2 saptamani )
Contractul de munca va fi semnat pe perioada proiectului (iulie 2016 – decembrie 2017), cu posibilitatea de prelungire sau nedeterminat

Descrierea jobului

Responsabilitati:
– asigura comunicarea cu clientul
– organizeaza si dirijeaza echipele de executie
– asigura respectarea regulilor de securitate , calitate, mediu
– asigura respectarea planningului si jaloanelor definite in prealabil
– studiaza, gestioneaza si pregateste documentele de executie inainte de a fi inmanate echipei (planuri electrice, jurnale de cabluri si planuri de trasee, liste de echipamente, standarde de montaj, scheme de conexiuni, etc)
– stabileste impreuna cu clientii, strategii de montaj si zonele de interventie ale echipelor
– intocmeste si lanseaza comenzile de materiale necesare echipelor de montaj, inclusiv materialele de protectia muncii
– impreuna cu seful de echipa, urmareste conformitatea activitatii de montaj si asigura comunicarea intre echipele IMSAT
– periodic contabilizeaza si centralizeaza rapoartele de activitate ale echipelor, transmitand informatiile superiorilor ierarhici
– pregateste situatiile lunare de facturare
– verifica conformitatea si valabilitatea autorizatiilor si a aptitudinilor medicale ale personalului din subordine in functie de lucrarile ce urmeaza a fi efectuate.
– traseaza nonconformitatile conform SMQ aplicabil pe santier (ex : completare fise, rapoarte de non-conformitate)
– participa la sedintele de santier, audituri, formari, informari, vizite acompaniate de catre client
– asigura fluxul de comunicare intre echipa aflata pe santier si managementul de la sediul central (cereri concediu, adeverinte medicale, eventuale situatii aparute inopinat, etc)
– gestioneaza problemele administrative legate de cazare si transportul echipei
– impreuna cu seful de echipa, este responsabil de buna conduita a echipei, atat in timpul cat si in afara programului de lucru
– monitorizeaza documentele personalului prezent pe santier: fisa de aptitudini, diferite autorizatii necesare, verifica starea tehnica a autovehicolelor, etc. Semnalizeaza superiorilor eventualele probleme aparute
– trebuie sa pastreze confidentialitatea informatiilor, adoptand un comportament adecvat in acest sens

Beneficii:
Se ofera un pachet salarial atractiv intr-un mediu de lucru profesionist si expunere internationala. Pe perioada santierului (in Franta) se asigura cazare, transport, diurna, asigurari

Numai candidatii selectati vor fi contactati

Sef echipa montaj instalatii electrice - Franta

Locatia:  santiere Franta (nuclear, naval, etc)

Tip contract :  durata nedeterminata

Domeniu : nuclear/naval si altele

Profil cautat : electric

Disponibilitate : la deplasari in afara tarii

Cerinte prealabile:

  • Cunoasterea limbii franceze la nivel conversational;
  • Experienta in munca minim 10 ani;
  • Experienta in lucrari electrice realizate in mediul industrial;
  • Seriozitate, meticulozitate, rigurozitate, atitudine interogativa, cultura securitate si calitate a muncii;
  • permis cat B constituie avantaj ;

Descriere post:

  • Organizeaza si coordoneaza executia lucrarilor realizate de echipele de executie;
  • Sprijina echipele la montaj in activitatile intreprinse;
  • Asigura suportul tehnic al echipelor de executie;
  • Verifica conformitatea si calitatea lucrarilor si face controlul final al lucrarilor;
  • Asigura respectarea planului si jaloanelor definite in prealabil;
  • Lucreaza cu planuri de detaliu respectand standarde;
  • Intocmeste raportele zilnice a lucrarilor executate;
  • Intocmeste listele cu necesarul de material;
  • Gestioneaza scule si utilajele colective ale echipelor;
  • Supravegheaza disponibilitatea materialelor de montaj si a echipamentelor;
  • Completeaza situatiile de urmarire lucrari;
  • Rezistenta la efort si program de pana la maxim 9 ore pe zi si 48 ore pe saptamana ;

Studii

  • tehnice, profil electric
  • posesor al unei diplome recunoscute de MEN

Limbi straine: Limba franceza: nivel conversational mediu

Descriere conditii post oferit:

  • contract de munca in Romania ;
  • in deplasare: se ofera salariu in Romania + diurna

(venit lunar net intre 2100€-2500€ in functie de orele suplimentare efectuate)

  • rotatie 3luni deplasare/1-2 saptamani repaos in Romania ;
  • transport asigurat;
  • cazare asigurata ;
  • asigurare de sanatate ;
  • al 13-lea salariu in Romania

Sef santier - Franta

Locatia: santier naval St Nazaire, Franta

Tip contract :  durata nedeterminata

Domeniu : naval

Profil cautat : electric/instalatii

Disponibilitate : la deplasari in afara tarii

 

Cerinte prealabile:

  • Cunoasterea limbii franceze oral/scris
  • Experienta in lucrari realizate in mediul industrial sau naval;
  • Abilitati in lucrul cu calculatorul si Microsoft Office (excel nivel avansat). Aptitudini informatice pentru AUTOCAD, NavisWorks constituie un avantaj;
  • Experienta in montajul instalatiilor electrice cosntituie un avantaj;
  • Seriozitate, meticulozitate, rigurozitate, atitudine interogativa, cultura securitate si calitate a muncii;

Tipul de lucrari de gestionat:

  • Lucrari in atelier de prefabricare teava, montaj trasee de cablu, montaj izometrii prefabricate de tubulatura de ventilatie si ghene HVAC si montaj de izometrii prefabricate de teava (plastic, PVC, otel)
  • Toate instalatiile se monteaza suporti metalici sudati respectand standarde si planuri;
  • Echipa din subordine 20-25 montatori profil lacatus/sudor/instalator

Responsabilitati:

  • Asigura comunicarea cu Clientul ;
  • Organizeaza si coordoneaza executia lucrarilor realizate de echipele de executie;
  • Asigura suportul tehnic al echipelor de executie;
  • Elaboreaza metode de lucru si aloca resurse corespunzatoare ;
  • Verifica conformitatea si calitatea lucrarilor si face controlul final al lucrarilor;
  • Asigura respectarea regulilor de securitate, calitate si mediu din santier;
  • Realizeaza planul de realizare lucrari punctual in raport cu cantitatile de realizat;
  • Asigura respectarea planului si jaloanelor definite in prealabil;
  • Intocmeste raportele saptamanale de executie lucrari, completeaza tabele puse la dipozitie pentru urmarirea productivitatii zilnice cat si realizeaza pontajul echipelor ;
  • Traseaza/elimina/intocmeste masuri pentru nonconformitatile inregistrate ;
  • Gestioneaza scule si utilajele colective ale echipelor;
  • Participa la sedintele de santier, audituri, formari, informari, vizite Client;
  • Intocmeste listele cu necesarul de material;
  • Supravegheaza disponibilitatea materialelor de montaj si a echipamentelor;
  • Verifica conformitatea, valabilitatea, autorizatiilor si a aptitudinile medicale ale personalului din subordine in functie de lurarile ce urmeaza a fi efectuate.

Studii : superioare tehnice (electric,instalatii);

Limbi straine:

  • Limba franceza: nivel mediu/avansat, oral/scris
  • Limba engleza: constituie un avantaj

Experienta:  Minimum 3 ani experienta in conducere lucrari.

Descriere conditii post oferit:

  • contract de munca in Romania ;
  • in deplasare: se ofera salariu in Romania + diurna

(venit lunar net intre 2800€-3200€)

  • rotatie 3luni deplasare/1-2 saptamani repaos in Romania ;
  • transport asigurat;
  • cazare asigurata ;
  • asigurare de sanatate ;
  • al 13-lea salariu in Romania

Inginer electric executie santiere Franta

Candidatul ideal:

Studii: absolvent facultate profil electric
Experienta: proaspat absolvent care doreste sa se formeze ca Sef de santier
Cunostinte PC: Microsoft Office, Autocad 2D. Cunostintele de Autocad 3D constituie avantaj
Limbi straine: franceza avansat; cunoasterea limbii engleze prezinta avantaj
Abilitati de analiza si sinteza
Capacitate de intelegere buna a cerintelor, abilitati de comunicare si negociere
Atentie, perspicacitate, constiinciozitate

Descrierea jobului:

Pozitia este pe santiere in tara si in strainatate si este subordonata Sefului de santier.
Responsabilitati: 
– coordonarea echipelor de montaj
– interfata cu clientul, cu furnizorii/prestatorii de servicii si autoritatile locale
– gestionarea documentelor de santier
– urmarirea respectarii normelor de securitate a muncii
Frecventa deplasarilor: 80% din timpul de lucru

Se ofera: un mediu de lucru profesionist, salariu atractiv, posibilitati de dezvoltare a carierei. Contractul de munca este pe perioada determinata de 1 an cu posibilitate de prelungire.

Tehnician mentenanta

Candidatul ideal:

Studii medii in domeniul tehnic (electric si mecanic)

Minim 3 ani experienta in domeniul mentenanta sisteme incendiu
Cunostinte operare PC: Word, Excel
Buna cunoastere a softurilor specifice pentru mentenanta sisteme detectie incendiu: Bosch, Securiton, Schrack Seconet, Aritech, Kilsen, Kentech
Cunstinte limbi straine: nivel mediu limba engleza si /sau franceza
Disponibilitate la deplasari in Bucuresti si in tara
Carnet categoria B
Seriozitate, abilitati de planificare si organizare in vederea respectarii termenelor pentru programele de mentenanta
Persoana cu atitudine pozitiva
Capacitate de adaptare la condiţiile de muncă, maturitate, fermitate, onestitate, inteligenţă şi fler
Capacitate de comunicare la toate nivelurile

Descrierea jobului:

Postul este in cadrul IMSAT SA, se subordoneaza Responsabilului mentenanta si nu are persoane in subordine

Responsabilitati:

    • Se deplaseaza la locatiile clientilor (centre de sanatate, fabrica Hoghiz, camine batrani, etc) si efectueaza intretineri periodice si testari programate ale sistemelor de stingere si detectie incendiu
    • participa la puneri in functiune sisteme: de stingere cu sprinklere si hidranti precum si sisteme de detectie incendiu ( sisteme BOSCH : SECURITON ; SCHRACK SECONET ; ARITECH ; KILSEN ; KENTECH etc )
    • Verifica executia sistemelor mai sus amintite si verifica functionalitatea lor prin testari specifice fiecarui sistem .

Beneficii:
Salariu atractiv, mediu de lucru profesionist, bonuri de masa, prime de Paste si Craciun, asigurare de risc si accidente
Se asigura telefon de serviciu, masina pentru interventii, laptop

Numai candidatii selectati vor fi contactati

Project Manager for mechanical works - large industrial projects

The ideal candidate:

The ideal candidate must have the ability to deal with a wide range of clients, local and state authorities, subcontractors, consultants, team representatives, and department members.
With proven experience of managing large industrial projects, the candidate should be an effective leader, that fully understands the contractual requirements and also has the ability to provide overall strategy of the technical solution development for the project needs and challenges and have a good understanding of Health & Safety measures.

The candidate must have the required skills to find solutions to a wide range of issues which are sensitive to the pressure of schedule, budget and quality. In addition good communication skills are mandatory.
Ability to work well and lead team members is a must.

Requirements:

Graduated studies of Mechanical Engineering
Minimum 5 years experience in a Project Manager position for large industrial projects, experience in the cement industry is a plus
8 to 20 years professional experience in Mechanical projects
Qualification in project management or equivalent
Fluency in English and French is a must
PC skills: MS Office (Word, Excel, PowerPoint), Autocad, MS Project or Primavera
Driving Licence: cat.B
International exposure is required
Availability to travel abroad

Job Description:

We are looking for a Project Manager for large industrial projects to join our team in Bucharest.
General Purpose
Responsible for the overall direction, coordination, implementation, execution, control and completion of the project, ensuring consistency with company strategy, commitments and goals.
The position will ensure the successful completion of the project, develop project progress reports on a timely basis, and maximize the productivity of the project team members.

Responsibilities:

The position is based in Bucharest, Romania and reports to the Department Manager.
• Managing all line of organization functions for the designated project, including resources planning and administration, project quality assurance, project team support, technical organization support, etc
• Communicating with our clients and understanding their needs.
• Having the complete financial responsibility of the project
• Coordinating the various services of the activity as but not limited to the project (design, offerting, purchasing, execution teams etc)
• Reporting project status, results and performance including quality and schedule.
• Ensures the quality control procedures and measures that are implemented.

We offer an attractive salary package, an international working environment, and a very good opportunity for career development.

Only the selected candidates will be contacted for interviews.

Inginer Proiectare Electrica

Criterii de selectie pentru acest job:

  • Peste 3 ani experienta in munca

Candidatul ideal:

Studii: absolvent facultate profil electric: Electrotehnica, Energetica, Automatica, etc
Experienta: minim 3 ani in proiectare electrica in industria cimentului si 3 ani executie in industria cimentului
Cunostinte PC: Microsoft Office, Autocad 2D/3D, Eplan, programe specifice pentru instalatii electrice
Limbi straine: engleza si franceza avansat
Abilitati de analiza si sinteza
Capacitate de intelegere buna a cerintelor, abilitati de comunicare si negociere
Atentie, perspicacitate, constiinciozitate

Descrierea jobului:

Pozitia este in Bucuresti , se subordoneaza Sefului birou proiectare, si nu are persoane in subordine.
Responsabilitati:
– proiectare instalatii electrice de joasa/medie tensiune (realizeaza documentatia proiectelor, partea scrisa si partea desenata) in industria cimentului
– dimensionare si calcul circuite electrice, realizare de scheme electrice
– calcul de puteri pentru echipamente electrice
– dimensionare trasee de cabluri
– realizarea arhitecturii electrice (amplasamente trasee, echipamente, etc)
– participa impreuna cu seful de proiect la discutiile cu beneficiarii, in vederea obtinerii temei de proiect si clarificarii tuturor solutiilor tehnice
– sustine solutiile tehnice din proiect in fata beneficiarului, consultantului acestuia
– asigura documentatia necesara elaborarii proiectului
– ofera asistenta tehnica in executie pentru proiectele elaborate

Se ofera: un mediu de lucru profesionist, salariu atractiv, posibilitati de dezvoltare a carierei.

Numai candidatii selectati vor fi contactati

Inginer proiectant electric si automatizari

Candidatul ideal

Absolvent studii politehnice: Facultatea de Automatica, Facultatea Electronica/Electrotehnica/ Utilaj Tehnologic pentru materiale de constructii
Experienta de minim 5 -7 ani in proiectare electrica si automatizari (in proiectare pentru fabrici de ciment constituie avantaj) Experienta in mentenanta electrica/automatizari in productie (chiar si din alte industrii decat cea a cimentului)
Experienta in proiectare si in lucrul cu calcule de dimensionare specifice (experienta in proiectare plus activitate desfasurata in fabrica constituie un avantaj)
Buna cunoastere a proceselor specifice si a echipamentelor specializate
Limba engleză nivel avansat; buna cunoastere a limbilor franceza si rusa constituie avantaj
Expert în operare PC (Pachetul MS Office), MS Project, ACAD 2D, programe specifice ptr. PLC-uri ex Step 7 (constituie avantaj)
Conştiinciozitate, rigurozitate, profesionalism.
Maturitate, inteligenta, onestitate, caracter
Autonomie in realizarea sarcinilor incredintate
Disponibilitate pentru efort prelungit si de a calatori (pana la 15% din timpul de lucru)
Spirit de echipa si buna capacitate de comunicare la toate nivelurile (excelente abilitati de comunicare)
Personalitate echilibrata, care nu genereaza sau intretine situatii tensionate

Descrierea jobului

Postul este in Bucuresti, se subordoneaza Sefului de Departament proiectare si nu are persoane in subordine.

Responsabilitati:
– Stabileste solutiile tehnice principale pentru controlul si monitorizarea procesului bazate pe datele de intrare din cerintele proiectului (CFT) ;
– Defineste si elaboreaza interfetele cu sistemul de comanda pentru echipamentele comandate si supravegheate de la distanta ;
– Defineste senzorii de camp pentru protectia utilajelor, instrumentatia de proces, echipamentele de camp pentru securitatea muncii si activitatea de intretinere a utilajelor ;
– Analizeaza oferte din punctul de vedere al respectarii cerintelor din CFT si standarde.
– Elaboreaza analize comparative de oferte ;
– Asigura suport tehnic in timpul clarificarilor de oferte/ negocierilor de contracte;
– Elaboreza cereri de oferte pentru instrumentatie ;
– Elaboreaza fluxuri tehnologice de automatizare, P&I diagram, analiza functionala, etc.
– Intocmeste specificatii tehnice de specialitate / fise tehnice de echipamente
– Elaboreaza/avizeaza anexele tehnice pentru contracte (pentru echipamente specifice)
– Realizeaza analize comparative tehnico-economice ale ofertelor primite de la potentialii furnizori de echipamente.
– Intocmeste memorii tehnice
– Sprijina echipele de proiect pentru a asigura conformitatea cu standardele de proiectare si cu cerintele proiectului
– Participa in santier la culegerea de date de intrare necesare proiectului
– Acorda asistenta tehnica in timpul desfasurarii proiectului pentru a asigura functionalitatea solutiilor la nivelul de performanta specificat în scopul proiectului
– Difuzeaza cunostintele personale si are o atitudine pozitiva/constructiva in cadrul echipei de proiect
– Asigura asistenta tehnica in santier la punerea in functiune si demonstrare parametri garantati prin proiect
– Elaboreaza carti tehnice / manuale de punere in functiune (partea aferenta specialitatii)
– Isi insuseste si aplica noutatile tehnice in domeniu
– Certifica calitatea proiectelor elaborate in legatura cu respectarea normelor de proiectare specifice si a parametrilor tehnologici optimi / de performanta
– Proiecteaza, semneaza si preda documentatia in conformitate cu scopului proiectului
– Raspunde prompt si argumentat solicitărilor clientilor
– Realizeaza sarcini diverse in cadrul departamentului si sustine activitatea din departament

Se lucreaza intr-un mediu de lucru profesionist, cu expunere internationala. Pachet salarial atractiv, bonuri de masa, etc.

Numai candidatii selectati vor fi contactati.

Referent logistica

Candidatul ideal

Studii superioare absolvite, preferabil tehnice sau economice
Cunostinte software: Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint) nivel avansat
Experienta: minim 3 ani pe o pozitie similara
Limbi straine: engleza nivel avansat si/sau franceza
Permis de conducere categoria B
Persoana organizata, meticuloasa, cu atitudine pozitiva.
Seriozitate, abilitati de planificare in vederea respectarii termenelor
Bune abilitati de comunicare
Atentie la detalii

Descrierea jobului

Postul este in Bucuresti, se subordoneaza Managerului de logistica si nu are persoane in subordine
Responsabilitati:
Preluarea comenzilor de transport si planificarea activitatii de transport conform cererilor primite de la departamente
Intocmirea documentelor necesare
Supervizarea transporturilor interne si internationale
Intocmirea documentelor de vama
Preluarea si rezolvarea eventualelor reclamatii/urgente
Mentinerea legaturii cu furnizorii/transportatorii
Asigurarea operatiunilor de import/export
Colaborarea cu institutiile vamale si de certificare
Cunostinte legislative, Incoterms, Taric

Beneficii:
Se ofera salariu atractiv, expunere internationala, mediu de lucru placut, bonuri de masa, prime de Paste si Craciun, asigurare de risc si accidente.

Numai candidatii selectati vor fi contactati.

Inginer proiectare piping

Candidatul ideal

Absolvent facultate profil mecanic sau instalatii
Experienta profesionala minim 3 ani in proiectarea instalatiilor de piping
Experienta de lucru in santiere industriale prezinta avantaj
Buna cunoastere a programelor MicroStation 2D +3D si/sau AutoCAD 2D +3D
Cunoasterea a cel putin un soft de proiectare piping TRICAD MS, AutoCAD Plant 3D, CADWorx Plant, AutoPLANT 3D, PDMS, PDS, etc
Buna cunoastere a MS Office (Word, Excel, Powerpoint)
Limbi straine: Engleza/Franceza nivel avansat, inclusiv limbaj tehnic;
Capacitate de analiza si sinteza, capacitate de lucru cu instrumente specifice proiectarii asistate; vedere in spatiu si simt tehnic
Claritate in comunicare, meticulozitate, onestitate, constiinciozitate
Abilitate in utilizarea mijloacelor de comunicare in cadrul proiectului (e-mail, web, soft-uri profesionale, camera foto digitala)
Disponibilitate la deplasari in tara si in strainatate
Permis de conducere – prezinta avantaj

Descrierea jobului

Postul este in Bucuresti, se subordoneaza Sefului Biroului de Proiectare si nu are persoane in subordine
Responsabilitati:
– Conceptie (configurare, elaborare modele, definire constrangeri) si proiectare (inclusiv DDE) pentru: instalatii de piping, echipamente statice aferente acestor instalatii, suporti, etc
– Calcul de rezistenta a materialelor ptr. suporti/tubulaturi, calcule de dilatare termica, conducte
– Intocmirea breviarelor de calcul, a memoriilor tehnice, realizarea modelelor (3D), realizarea desenelor de montaj si a listelor de materiale
– suport tehnic pentru echipele din santier

Oferta (bonusuri, beneficii)
Se ofera un salariu atractiv, mediu de lucru profesionist, bonuri de masa, expunere internationala, posibilitati de dezvoltare a carierei.

Numai candidatii selectati vor fi contactati.