Carieră

Oamenii sunt resursa noastră cea mai de preț !
Investim în oameni, acordăm o deosebită grijă pregătirii lor profesionale și le dăm posibilitatea să-și folosească abilitățile în mod constructiv.


Prețuim tinerețea

Oferim posibilitatea de dezvoltare și afirmare pentru proaspeții absolvenți, le oferim mijloacele pentru dobândirea de noi cunoștințe, le dăm aripi creionându-le un posibil parcurs al carierei.


Respectăm maturitatea
Căutăm persoane mature, dinamice și cu personalitate, care să-și pună în valoare experiența în cadrul proiectelor pe care le desfășurăm.  Dezvoltăm noi abilităţi în funcție de necesitățile lor  și a proiectelor în care sunt antrenați.


Apreciem responsabilitatea
Afirmăm și susținem responsabilitatea  față de oameni, față de nevoile și dorințele lor si așteptăm din partea lor acelasi angajament. 

Dacă vrei să faci parte dintr-o echipă puternică, bine pregătită și deschisă la nou, trimite-ți CV-ul și  scrisoarea de intenție pe adresa hr@imsat.ro, sau:

Tel: 021 316 66 00 Interior 232
Fax:  021 312 17 50

Posturi disponibile

Inginer proiectant constructor (structuri metalice)

Candidatul ideal

Absolvent facultate (Universitatea Tehnica de Constructii, Facultatea de constructii Civile, Industriale si Agricole)
Experienta profesionala: minim 2 ani in proiectare structuri metalice
Experienta in constructii industriale, constituie avantaj
Buna cunoastere a programelor: (Pachetul Office, Outlook), MS Project, ACAD 2D, 3D, program de calcul structural cu elemente finite FEM (Robot Structural Analysis constituie avantaj), program de detaliere structurala 3D (Tekla constituie avantaj)
Cunoasterea normelor de proiectare in constructii (Coduri nationale, Eurocode)
Limbi straine: engleza nivel avansat, inclusiv limbaj tehnic, limba franceza constituie avantaj
Capacitate de analiza si sinteza, capacitate de lucru cu instrumente specifice proiectarii asistate, vedere in spatiu si simt tehnic
Claritate in comunicare, meticulozitate, onestitate, constiinciozitate
Abilitate in utilizarea mijloacelor de comunicare in cadrul proiectului (e-mail, web, soft-uri profesionale, camera foto digitala)
Disponibilitate la deplasari in tara si in strainatate
Permis de conducere – prezinta avantaj

Descrierea jobului

Postul este in Bucuresti, se subordoneaza Sefului Biroului de Proiectare si nu are persoane in subordine
Responsabilitati:

  • stabilirea solutiei constructive sub indrumarea personalului cu experienta
  • evaluarea ipotezelor si combinatiilor incarcarilor
  • efectuarea calculului static si a dimensionarilor pentru lucrari de complexitate redusa/medie
  • elaborarea desenelor de ansamblu (beton si structuri metalice)
  • elaborarea detaliilor tipice
  • elaborarea desenelor de executie beton
  • elaborarea desenelor de structuri metalice la nivel wokshop
  • intocmirea caietelor de sarcini pentru executie
  • intocmirea extraselor de materiale
  • intocmirea pieselor scrise (memoriu tehnic, programe de urmarire a calitatii executiei si a programului de urmarire a comportarii in timp)
  • participarea in santier pentru control de autor si culegere de date
  • insusirea si aplicarea noilor reglementari tehnice in domeniu
  • certificarea calitatii proiectelor (respectarea legislatiei in vigoare la data elaborarii proiectului)
  • sustinerea seful de departament in dezvoltare / comunicare
  • răspunde adecvat solicitărilor clientilor

Sef de proiect instalatii electro-mecanice

Candidatul ideal

Absolvent de facultate (instalatii, electic, energetica, electromecanica..), cursuri acreditate de Project Manager
Experienta in functia de Sef de proiect de minim 5 ani
Bune cunostinte de limba engleza/franceza
Buna cunoastere a MS Office (Word, Excel, PowerPoint), MS Project, ACAD 2D
Carnet de conducere cat. B
Disponibilitatea de deplasare
Capacitate de analiza si sinteza, bune abilitati de comunicare si relationare.
Persoana organizata, meticuloasa, proactiva.
Bune abilitati de conducere
Atentie la detalii
Personalitate energica, proactiva, cu atitudine pozitiva

Descrierea jobului

Pozitia este in Bucuresti, raporteaza Directorului de departament, are in subordine Sefii de santier

Responsabilitati:
– Este responsabil pentru realizarea proiectelor in conditiile economice, tehnice, administrative, de calitate si de termen prevazute in contractul cu clientul.
– Se implica activ in etapa de ofertare a proiectului, in scopul cunoasterii proiectului, a graficului de executie, conditiilor economico-financiare, conditiilor de contractare.
– Planifica, organizeaza, conduce, coordoneaza, controleaza si evalueaza activitatile desfasurate in scopul realizarii proiectului
– Participa la sedintele de comandament
– Planifica necesarul de materiale, resurse umane, servicii, etc necesare desfasurarii proiectului; intocmeste graficele de lucrari si urmareste realizarea acestora
– Intocmeste situatiile de lucrari catre client si subantreprenori
– Urmareste incadrarea in bugetul prognozat si hotaraste care sunt instrumentele necesare incadrarii in acesta
– Asigura interfata cu serviciile conexe (Serviciul de Achizitii si Logistica, Resurse Umane, etc)
– Colaboreaza cu Sefii de Santier, subcontractorii, etc, pentru realizarea proiectului la termen si in parametrii calitativi specificati
– Estimeaza, cuantifica si inregistreaza eventualele devieri de la proiect (specificatii tehnice si economice). Identifica cat mai devreme cauzele si ia masuri pentru rezolvarea lor.
– Semnaleaza din timp managementului executiv al firmei problemele care nu pot fi rezolvate la nivelul managerului de proiect.
– Participa la punerea in functiune
– Organizeaza receptia lucrarii in conditiile specificate in contract
– Asigura decontarea lucrarilor si incasarea banilor
– Raspunde de relatia cu clientul in perioada de postgarantie si asigura finalizarea lucrarilor prin recuperarea garantiei de buna executie
– Mentine intr-o maniera proactiva legatura cu clientul si intocmeste raportari pentru acesta si pentru managementul companiei

Mediu de lucru placut, salariu atractiv si bonuri de masa sau diurna, prime de Paste si Craciun

Numai candidatii selectati vor fi contactati.

Inginer automatist

Candidatul ideal

Absolvent facultate: Universitatea Politehnica (Facultatea de Automatica / Facultatea Electronica/Electrotehnica/ Energetica industriala/informatica/Informatica industriala)
Experienta profesionala minim 5 ani in automatizari industriale sau servicii conexe, proiectare si mentenanta pentru fabrici (in special ciment, minerale)
Buna cunoastere a proceselor specifice si a echipamentelor electrice specializate (actuatoare, instrumentatie, convertizoare, celule medie tensiune, etc..)
Cursurile tehnice de specialitate, constituie un avantaj
Buna cunoastere a MS Office (Word, Excel), Acad 2D, Softtware automate programabile SIEMENS Step 7, PCS7
Constituie avantaj: cunoasterea de sisteme de automatizare diverse (Rockwell/Allen Bradley, ABB, Schneider, SIEMENS CEMAT, GE FANUC)
Limbi straine: engleza nivel avansat, inclusiv limbaj tehnic; limba franceza/germana constiruie avantaj
Capacitate de analiza si sinteza, capacitate de lucru cu instrumente specifice proiectarii asistate, vedere in spatiu si simt tehnic
Claritate in comunicare, meticulozitate, onestitate, constiinciozitate
Abilitate in utilizarea mijloacelor de comunicare in cadrul proiectului (e-mail, web, soft-uri profesionale, camera foto digitala)
Disponibilitate la deplasari in tara si in strainatate
Permis de conducere – prezinta avantaj

Descrierea jobului

Postul este in Bucuresti, se subordoneaza Sefului Biroului de Proiectare si nu are persoane in subordine
Participa impreuna cu echipa, la proiectarea instalatiilor de automatizari in industrie. Principala activitate este de elaborare pachete software (programare) pe sisteme de automatizari, in special automate programabile SIEMENS.

Responsabilitati:
Ingineria hardware, presupune:

  • Configurarea arhitecturii de sistem pentru retele de automatizare
  • Alegerea componentelor de automatizare (calculatoare, licente, PLC-uri, module intrari/iesiri)
  • Configurarea retelei de comunicatii industriale (ETHERNET, PROFIBUS)

Ingineria software presupune:

  • Elaborarea de pachete software (programare, configurare) pentru sisteme de automatizari industriale

Activitatea de asistenta tehnica si punere in functiune presupune:

  • Participarea la actiunile de asistenta tehnica pe parcursul desfasurarii lucrarilor electrice in santier
  • Participarea la activitatile de teste si punere in functiune in santier

Activitatea de elaborare documentatie tehnica presupune:

  • Elaborarea de manuale de operare (in conformitate cu programul software dezvoltat)
  • Elaborarea analizei functionale (inclusiv Interlocking diagram)
  • Elaborare documentatie conexare (liste de intrari/iesiri digitale/analogice, liste de semnale, liste de alarme)
  • Elaborarea documentatiei tehnice aferente proiectului (desene de arhitectura sistem, liste de materiale)
  • Elaborarea de oferte tehnice si caiete de sarcini pt furnizori.

Se ofera un salariu atractiv, mediu de lucru profesionist, bonuri de masa, expunere internationala, posibilitati de dezvoltare a carierei.

Numai candidatii selectati vor fi contactati.

Inginer proiectare electrica

Candidatul ideal

Absolvent facultate: Universitatea Politehnica (Facultatea de Electrotehnica, Energetica, Automatica sau echivalent)
Experienta profesionala minim 2 ani in proiectare electrica
De dorit, experienta in santier:montaj, asistenta tehnica, supervizare si punere in functiune
De dorit, experienta in executie tablouri: proiecte de executie in santier, urmarire fabricatie, teste si inspectii, masuratori
Buna cunoastere a MS Office (Word, Excel, Autocad 2D, Eplan, Dialux, Caneco, Ecodial, Simaris, Etap)
Constituie avantaj cunoasterea sistemelor de convertizoare (ABB, Siemens, Schneider)
Constituie avantaj cunoasterea sistemelor de automatizare precum si a aparatajului SIEMENS (et200s, et200m, PCS7), Schneider, ABB, Allen Bradley, Eaton
Constituie avantaj cunoasterea retelelor si echipamentelor de medie tensiune
Limbi straine: engleza nivel avansat, inclusiv limbaj tehnic; limba germana constituie avantaj
Capacitate de analiza si sinteza, capacitate de lucru cu instrumente specifice proiectarii asistate, vedere in spatiu si simt tehnic
Claritate in comunicare, meticulozitate, onestitate, constiinciozitate
Abilitate in utilizarea mijloacelor de comunicare in cadrul proiectului (e-mail, web, soft-uri profesionale, camera foto digitala)
Disponibilitate la deplasari in tara si in strainatate
Permis de conducere – prezinta avantaj

Descrierea jobului

Postul este in Bucuresti, se subordoneaza Sefului Biroului de Proiectare si nu are persoane in subordine
Participa impreuna cu echipa la realizarea activitatilor specifice de proiectare instalatii electrice si de automatizare pentru industrie, precum si a documentatiei conexe.

Responsabilitati:
Activitatea de proiectare instalatii electrice, presupune:

  • Elaborarea de studii pentru retele de distributie energie electrica, dimensionare si calcul retele electrice (scheme monofilare, bilant puteri, protectii, cabluri,…)
  • Realizarea de scheme pentru tablourile electrice (tablouri de distributie, tablouri control motoare)

Activitatea de proiectare scheme electrice de automatizari, presupune:

  • Realizarea de scheme pentru tablourile electrice de automatizare (scheme executie, scheme cablaj)
  • Prelucrarea listelor de semnale, senzori si motoare
  • Realizarea schemelor de control, scheme de interfata si schimburi de semnale intre echipamente

Activitatea de proiectare instalatii electrice auxiliare presupune:

  • Realizarea de instalatii de prize si iluminat (tablouri de iluminat, cutii de prize, scheme conexiuni)

Activitatile conexe managementului de proiect presupun:

  • Participarea la discutiile cu beneficiarii, in vederea obtinerii temei de proiect si clarificarii tuturor solutiilor tehnice; Sustinerea solutiilor tehnice propuse in proiect
  • Participarea la elaborarea de oferte si devize estimative.
  • Elaborarea fiselor tehnice pentru achizitii de produse si servicii specifice, caiete de sarcini

Activitatile conexe lucrarilor de executie presupun:

  • Participarea, uneori, la activitati de supervizare lucrari de montaj
  • Participarea, uneori, la activitati de asistenta tehnica in santier
  • Participarea la activitati de punere in functiune

Sef Santier Franta (Instalatii electrice industriale)

Candidatul ideal

Pozitia este in santierul din Flamanville Franta si se subordoneaza Managerului de Proiect.
Are in subordine echipe de 15-25 muncitori specializati: electricieni, lacatusi cat si sefi de echipa
Studii: absolvent facultate profil electric (electrotehnica, energetica, instalatii pentru constructii)
Limbi straine: franceza nivel avansat este cerinta eliminatorie; cunoasterea limbii engleze este un plus
Experienta: minim 5 ani pe o pozitie similara (Sef santier) in domeniul instalatiilor electrice industriale si minim 10 ani experienta totala dupa absolvirea facultatii. Tip de lucrari: curenti slabi, forta, detectie incendiu, telefonie, montaj
trasee de cabluri, montaj aparatura, conexiuni
Experienta de lucru in industria nucleara este un plus.
Cunostinte software: Microsoft Office, Autocad, Navisworks
Responsabilitate, rigurozitate, meticulozitate, bune abilitati organizatorice si de comunicare, atentie la detalii, capacitate de analiza si sinteza, seriozitate, discretie.
Conditie fizica buna – (lucrari in diferite cladiri cu mai multe nivele fara ascensor)
Disponibilitate la deplasari. Rotatia (venirea in tara este la 3 luni, pe o perioada de 1-2 saptamani )
Contractul de munca va fi semnat pe perioada proiectului (iulie 2016 – decembrie 2017), cu posibilitatea de prelungire sau nedeterminat

Descrierea jobului

Responsabilitati:
– asigura comunicarea cu clientul
– organizeaza si dirijeaza echipele de executie
– asigura respectarea regulilor de securitate , calitate, mediu
– asigura respectarea planningului si jaloanelor definite in prealabil
– studiaza, gestioneaza si pregateste documentele de executie inainte de a fi inmanate echipei (planuri electrice, jurnale de cabluri si planuri de trasee, liste de echipamente, standarde de montaj, scheme de conexiuni, etc)
– stabileste impreuna cu clientii, strategii de montaj si zonele de interventie ale echipelor
– intocmeste si lanseaza comenzile de materiale necesare echipelor de montaj, inclusiv materialele de protectia muncii
– impreuna cu seful de echipa, urmareste conformitatea activitatii de montaj si asigura comunicarea intre echipele IMSAT
– periodic contabilizeaza si centralizeaza rapoartele de activitate ale echipelor, transmitand informatiile superiorilor ierarhici
– pregateste situatiile lunare de facturare
– verifica conformitatea si valabilitatea autorizatiilor si a aptitudinilor medicale ale personalului din subordine in functie de lucrarile ce urmeaza a fi efectuate.
– traseaza nonconformitatile conform SMQ aplicabil pe santier (ex : completare fise, rapoarte de non-conformitate)
– participa la sedintele de santier, audituri, formari, informari, vizite acompaniate de catre client
– asigura fluxul de comunicare intre echipa aflata pe santier si managementul de la sediul central (cereri concediu, adeverinte medicale, eventuale situatii aparute inopinat, etc)
– gestioneaza problemele administrative legate de cazare si transportul echipei
– impreuna cu seful de echipa, este responsabil de buna conduita a echipei, atat in timpul cat si in afara programului de lucru
– monitorizeaza documentele personalului prezent pe santier: fisa de aptitudini, diferite autorizatii necesare, verifica starea tehnica a autovehicolelor, etc. Semnalizeaza superiorilor eventualele probleme aparute
– trebuie sa pastreze confidentialitatea informatiilor, adoptand un comportament adecvat in acest sens

Beneficii:
Se ofera un pachet salarial atractiv intr-un mediu de lucru profesionist si expunere internationala. Pe perioada santierului (in Franta) se asigura cazare, transport, diurna, asigurari

Numai candidatii selectati vor fi contactati

Inginer electric executie santiere Franta

Candidatul ideal:

Studii: absolvent facultate profil electric
Experienta: proaspat absolvent care doreste sa se formeze ca Sef de santier
Cunostinte PC: Microsoft Office, Autocad 2D. Cunostintele de Autocad 3D constituie avantaj
Limbi straine: franceza avansat; cunoasterea limbii engleze prezinta avantaj
Abilitati de analiza si sinteza
Capacitate de intelegere buna a cerintelor, abilitati de comunicare si negociere
Atentie, perspicacitate, constiinciozitate

Descrierea jobului:

Pozitia este pe santiere in tara si in strainatate si este subordonata Sefului de santier.
Responsabilitati: 
– coordonarea echipelor de montaj
– interfata cu clientul, cu furnizorii/prestatorii de servicii si autoritatile locale
– gestionarea documentelor de santier
– urmarirea respectarii normelor de securitate a muncii
Frecventa deplasarilor: 80% din timpul de lucru

Se ofera: un mediu de lucru profesionist, salariu atractiv, posibilitati de dezvoltare a carierei. Contractul de munca este pe perioada determinata de 1 an cu posibilitate de prelungire.

Tehnician mentenanta

Candidatul ideal:

Studii medii in domeniul tehnic (electric si mecanic)

Minim 3 ani experienta in domeniul mentenanta sisteme incendiu
Cunostinte operare PC: Word, Excel
Buna cunoastere a softurilor specifice pentru mentenanta sisteme detectie incendiu: Bosch, Securiton, Schrack Seconet, Aritech, Kilsen, Kentech
Cunstinte limbi straine: nivel mediu limba engleza si /sau franceza
Disponibilitate la deplasari in Bucuresti si in tara
Carnet categoria B
Seriozitate, abilitati de planificare si organizare in vederea respectarii termenelor pentru programele de mentenanta
Persoana cu atitudine pozitiva
Capacitate de adaptare la condiţiile de muncă, maturitate, fermitate, onestitate, inteligenţă şi fler
Capacitate de comunicare la toate nivelurile

Descrierea jobului:

Postul este in cadrul IMSAT SA, se subordoneaza Responsabilului mentenanta si nu are persoane in subordine

Responsabilitati:

    • Se deplaseaza la locatiile clientilor (centre de sanatate, fabrica Hoghiz, camine batrani, etc) si efectueaza intretineri periodice si testari programate ale sistemelor de stingere si detectie incendiu
    • participa la puneri in functiune sisteme: de stingere cu sprinklere si hidranti precum si sisteme de detectie incendiu ( sisteme BOSCH : SECURITON ; SCHRACK SECONET ; ARITECH ; KILSEN ; KENTECH etc )
    • Verifica executia sistemelor mai sus amintite si verifica functionalitatea lor prin testari specifice fiecarui sistem .

Beneficii:
Salariu atractiv, mediu de lucru profesionist, bonuri de masa, prime de Paste si Craciun, asigurare de risc si accidente
Se asigura telefon de serviciu, masina pentru interventii, laptop

Numai candidatii selectati vor fi contactati

Project Manager for mechanical works - large industrial projects

The ideal candidate:

The ideal candidate must have the ability to deal with a wide range of clients, local and state authorities, subcontractors, consultants, team representatives, and department members.
With proven experience of managing large industrial projects, the candidate should be an effective leader, that fully understands the contractual requirements and also has the ability to provide overall strategy of the technical solution development for the project needs and challenges and have a good understanding of Health & Safety measures.

The candidate must have the required skills to find solutions to a wide range of issues which are sensitive to the pressure of schedule, budget and quality. In addition good communication skills are mandatory.
Ability to work well and lead team members is a must.

Requirements:

Graduated studies of Mechanical Engineering
Minimum 5 years experience in a Project Manager position for large industrial projects, experience in the cement industry is a plus
8 to 20 years professional experience in Mechanical projects
Qualification in project management or equivalent
Fluency in English and French is a must
PC skills: MS Office (Word, Excel, PowerPoint), Autocad, MS Project or Primavera
Driving Licence: cat.B
International exposure is required
Availability to travel abroad

Job Description:

We are looking for a Project Manager for large industrial projects to join our team in Bucharest.
General Purpose
Responsible for the overall direction, coordination, implementation, execution, control and completion of the project, ensuring consistency with company strategy, commitments and goals.
The position will ensure the successful completion of the project, develop project progress reports on a timely basis, and maximize the productivity of the project team members.

Responsibilities:

The position is based in Bucharest, Romania and reports to the Department Manager.
• Managing all line of organization functions for the designated project, including resources planning and administration, project quality assurance, project team support, technical organization support, etc
• Communicating with our clients and understanding their needs.
• Having the complete financial responsibility of the project
• Coordinating the various services of the activity as but not limited to the project (design, offerting, purchasing, execution teams etc)
• Reporting project status, results and performance including quality and schedule.
• Ensures the quality control procedures and measures that are implemented.

We offer an attractive salary package, an international working environment, and a very good opportunity for career development.

Only the selected candidates will be contacted for interviews.

Site Engineer for Asyut/Egypt

 The ideal candidate:

Should show evidence of the following:

  • communication skills, written and oral, with the ability to liaise effectively with a range of other professionals, e.g. construction managers, quantity surveyors, subcontractors, architects, designers, other engineers;
  • organization skills and a methodical approach to work;
  • strong analytical and problem-solving skills;
  • accuracy and attention to detail;
  • negotiation skills;
  • strong team working skills;
  • excellent IT skills;
  • flexibility;
  • project management skills;
  • fluency in Arabic and English (spoken and written) is a must;
  • knowledge of relevant health and safety Egyptian legislation of is a must;
  • driving license

Responsibilities

Duties vary depending on the type and nature of the project, but typically involve:

  • acting as the main technical adviser on a construction site for subcontractors, crafts people and operatives;
  • setting out, leveling and surveying the site;
  • checking plans, drawings and quantities for accuracy of calculations;
  • ensuring that all materials used and work performed are as per specifications;
  • liaising with any consultants, subcontractors, supervisors, quantity surveyors and the general workforce involved in the project;
  • liaising with the local authority (where appropriate to the project) to ensure compliance with local construction regulations and by-laws;
  • communicating with clients and their representatives, including attending regular meetings to keep them informed of progress;
  • day-to-day management of the site, including supervising and monitoring the site labor force and the work of any subcontractors;
  • planning the work and efficiently organizing the plant and site facilities in order to meet agreed deadlines;
  • overseeing quality control and health and safety matters on site;
  • preparing reports as required;
  • resolving any unexpected technical difficulties and other problems that may arise.

What to expect

  • The work is mainly conducted on site. Site visits and inspections are conducted outside in all weathers and office facilities may be located in temporary buildings or converted premises. There are opportunities to work overseas for experienced engineers.
  • A reasonable level of fitness and mobility is required, as the work can be physically demanding. Site inspections may involve climbing ladders or visiting areas of sites where access is difficult. Appropriate safety equipment, such as protective boots and headgear, must be worn on-site.
  • The dress code tends to be conservative for meetings and it is expected that site engineers will be smartly dressed even when visiting sites.
  • There may be considerable travel within a working day and absence from home overnight may occasionally be necessary.

We offer an attractive salary package, an international working environment, and a very good opportunity for career development.

Only the selected candidates will be contacted for interviews.

Lacatus montator

Candidatul ideal

Studii medii – Liceu, Scoala de meserii/profesionala– cu antetul ministerului educatiei si invatamantului si/sau ministerului muncii.
Experienta minim 2 ani in montaj diverse instalatii industriale (trasee electrice, HVAC, etc)
Cunoastere procedura sudura in puncte, constituie avantaj (sudura cu arc electric, cu electrozi superbazi)
Capacitate normală de adaptare la condiţiile de muncă.
Buna capacitate de comunicare.
Seriozitate si dinamism
Persoana organizata
Fara cazier
Se va face verificarea teoretica si practica a cunostintelor

Descrierea jobului

Pozitia este pe santiere (in tara si strainatate), se subordoneaza inginerului de executie si nu are persoane in subordine
Responsabilitati:
– realizarea lucrarilor mecanice pe baza desenelor de executie si a dispozitiilor primite de la seful ierarhic, la termenele stabilite, cu respectarea normelor de calitate
– respectarea procedurilor specifice directiei
– respectarea regulilor SSM

Beneficii:
Salariu atractiv, mediu de lucru profesionist, prime de Paste si Craciun, asigurare de risc si accidente. Pe santiere se asigura transport, cazare cu toate facilitatile asigurate si diurna.

Arhivar

Candidatul ideal

Studii: studii medii sau superioare
Experienta minim 2 ani in domeniu
Cunostinte arhivistica
Cursuri arhiva si diploma specialitate
Cunostinte legislatie in domeniu
Limba engleză nivel mediu
Limba franceză bine (constituie avantaj)
Cunoştinţe operare PC (Word, Excel, PowerPoint)
Capacitate de înţelegere bună, abilităţi de comunicare
Atenţie, perspicacitate, conştiinciozitate, spirit de iniţiativa

Descrierea jobului

Poastul este in Bucuresti, se subordoneaza Director DALSI, nu are persoane in subordine
Responsabilitati:
Organizarea arhivei Imsat
Casarea documentelor expirate
Gestionarea arhivei
Pregatirea documentelor pentru legatorie si legarea acestora;
Pregatirea documentelor in vederea depozitarii;
Depoziteaza cutiile si aranjarea acestora pe raft
Respecta procedurile de lucru si de sistem aferente domeniului de activitate, precum si prevederile legislatiei in vigoare;
Supravegheaza functionarea echipamentului de lucru;
Pastreaza confidentialitatea informatiilor si a documentelor cu care opereaza;
Asigure integritatea si securitatea documentelor;
Ia toate masurile necesare de paza si protectie contra distrugerilor sau deteriorarilor sub orice forma a documentelor;
Alte activitati specifice postului la solicitarea personalului cu functii de conducere din cadrul societatii.

Se ofera mediu de lucru placut, salariu atractiv, bonuri de masa, prime de Paste si Craciun

Numai candidatii selectati vor fi contactati

Asistent manager

Candidatul ideal

Studii: absolvent /a de studii superioare
Cunoştinţe de operare PC: MS Office (Word, Excel, PowerPoint) – nivel avansat
Limbi straine: engleza – nivel avansat – cerinta eliminatorie, franceza constituie avantaj
Experienta minim 2 ani pe o pozitie similara
Capacitate de analiza si sinteza
Bune abilitati de organizare si prioritizare
Excelente abilitati de comunicare
Atenţie, perspicacitate, inteligenta si fler
Discretie, onestitate, seriozitate, calm, loialitate, conştiinciozitate
Spirit de echipa
Capacitate de lucru in conditii de stres

Descrierea jobului

Postul este in Bucuresti, se subordoneaza Directorului de Directie si nu are persoane in subordine

Responsabilitati:
– Preluarea, inregistrarea si distribuirea mesajelor fax, e-mail
– Gestionarea apelurilor telefonice
– Gestionarea, inregistrarea, distribuirea si elaborarea corespondentei
– Gestionarea agendei de lucru a Directorului de directie
– Realizeaza rapoartele sedintelor departamentului
– Tine evidenta dosarelor proiectelor in curs
– Verifica si raporteaza respectarea planificarii lucrarilor catre Directorul de directie
– Elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de Directorului de directie
– Inregistrarea, gestionarea, distribuirea si urmarirea documentelor confidentiale cum ar fi: cereri de oferta, oferte, foi de negociere, comenzi, rapoarte, sinteze, etc.
– Asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice

Specialist resurse umane

Candidatul ideal

Absolvent studii superioare
Experienta de minim 3 ani pe o pozitie similara, de preferat intr-o companie cu profil industrial.
Limbi straine:engleza avansat, franceza constituie avantaj
Cunostinte solide de legislatia muncii.
Cunostinte solide specifice activitatii de resurse umane.
Abilitati de comunicare, organizare eficienta a timpului.
Capacitate de adaptare la situatii noi.
Atentie orientata catre detalii.
Persoana dinamica, organizata , proactiva.

Descrierea jobului

Postul este vacant in cadrul IMSAT SA – SUCURSALA ECHIPAMENTE ELCTRICE, se subordoneaza Directorului de sucursala si nu are persoane in subordine.

Responsabilitati:

Organizeaza / desfasoara intreg procesul de recrutare si selectie de personal la nivel de sucursala.
Colaboreaza cu sefii de departamente in cadrul procesului de recrutare si selectie pentru posturile vacante.
Propune managementului candidatii cei mai potriviti cu profilul pozitiilor vacante in cel mai scurt timp posibil.
Asigura integrarea eficienta pe post a noilor angajati in cadrul companiei.
Intocmeste rapoarte lunare privind fluctuatia fortei de munca in cadrul sucursalei
Gestioneaza concediile de odihna/medicale, delegatiile
Asigura legatura cu Departamentul de Resurse Umane din Imsat centrala
Intocmeste bugetul anual de salarii la nivel de sucursala
Intocmeste/verifica pontajele lunare
Sprijina procesul de identificare a nevoilor de training si dezvoltare profesionala a angajatilor si elaboreaza planul anual de training in concordanta cu obiectivele stabilite de companie.
Urmareste realizarea planului de training si propune metode de evaluare a eficienteti cursurilor absolvite.
Consilierea sefilor de departamente in privinta practicilor si procedurilor de resurse umane.
Gestiunea activitatii administrative specifice departamentului resurse umane.

Analist achizitii materiale metalice si echipamente mecanice

Candidatul ideal

Studii: superioare in domeniul mecanic
Limbi straine: engleza nivel avansat, franceza reprezinta avantaj
Experienta: minim 3 ani in domeniul achizitiilor de materiale metalice/echipamente mecanice
Cunostinte software: Word, Excel, PowerPoint
Bune abilitati de negociere
Bune abilitati organizatorice, atentie la detalii, capacitate de analiza si sinteza, bune abilitati de comunicare, seriozitate.

Descrierea jobului

Postul este in Bucuresti, se subordoneaza Sefului Serviciu Aprovizionare si nu are persoane in subordine

Responsabilitati:
– Participa la elaborarea si negocierea contractelor cu furnizorii
– Participa la selectarea si evaluarea furnizorilor de materiale si propune actualizarea bazei de date
– Actualizeaza si verifica periodic stocul de materiale, produse si materii prime
– Pe baza comenzilor de materiale, produse si materii prime, corelat cu stocul, cu capacitatile de depozitare si consumul estimat, stabileste graficul privind cantitatile si termenele de livrare pe baza carora urmeaza sa se faca lansarea comenzilor de achizitie
– Urmareste derularea comenzilor si intervine cu modificari sau completari la comenzi
– Pe baza documentelor de receptie (NIR, factura) propune decontarea de materiale
– Verifica depozitarea corespunzatoare a materialelor
– Face propuneri pentru planul de aprovizionare cu necesarul din tara si/sau import
– Asigura rezolvarea reclamatiilor referitoare la calitatea materialelor achizitionate
– Emite comenzi, in conformitate cu specificatiile tehnice si de materialele primite de la celelalte Directii si Departamente si transmite aceste comenzi numai cu avizul Sefului de departamnet/Director DALSI
– Participa dupa caz, la descarcarea, manipularea, depozitarea, evidentierea si scoaterea din depozit a materialelor si echipamentelor
– Proceseaza ofertele tehnico-comerciale, referitoare la achizitia de materiale, produse si materii prime
– Ia masuri pentru preintampinarea formarii de stocuri supranormative si de valorificare operativa a celor disponibile
– Participa, impreuna cu beneficiarul, la definitivarea necesarului de aprovizionare
– Participa la targuri si expozitii de profil
– Indeplineste alte sarcini trasate si activitati care au legatura cu realizarea obiectivului departamentului, in conditiile legii