Carieră

Oamenii sunt resursa noastră cea mai de preț !
Investim în oameni, acordăm o deosebită grijă pregătirii lor profesionale și le dăm posibilitatea să-și folosească abilitățile în mod constructiv.


Prețuim tinerețea

Oferim posibilitatea de dezvoltare și afirmare pentru proaspeții absolvenți, le oferim mijloacele pentru dobândirea de noi cunoștințe, le dăm aripi creionându-le un posibil parcurs al carierei.


Respectăm maturitatea
Căutăm persoane mature, dinamice și cu personalitate, care să-și pună în valoare experiența în cadrul proiectelor pe care le desfășurăm.  Dezvoltăm noi abilităţi în funcție de necesitățile lor  și a proiectelor în care sunt antrenați.


Apreciem responsabilitatea
Afirmăm și susținem responsabilitatea  față de oameni, față de nevoile și dorințele lor si așteptăm din partea lor acelasi angajament. 

Dacă vrei să faci parte dintr-o echipă puternică, bine pregătită și deschisă la nou, trimite-ți CV-ul și  scrisoarea de intenție pe adresa hr@imsat.ro, sau:

Tel: 021 316 66 00 Interior 232
Fax:  021 312 17 50

Posturi disponibile

Inginer proiectant constructor (structuri metalice)

Candidatul ideal

Absolvent facultate (Universitatea Tehnica de Constructii, Facultatea de constructii Civile, Industriale si Agricole)
Experienta profesionala: minim 2 ani in proiectare structuri metalice
Experienta in constructii industriale, constituie avantaj
Buna cunoastere a programelor: (Pachetul Office, Outlook), MS Project, ACAD 2D, 3D, program de calcul structural cu elemente finite FEM (Robot Structural Analysis constituie avantaj), program de detaliere structurala 3D (Tekla constituie avantaj)
Cunoasterea normelor de proiectare in constructii (Coduri nationale, Eurocode)
Limbi straine: engleza nivel avansat, inclusiv limbaj tehnic, limba franceza constituie avantaj
Capacitate de analiza si sinteza, capacitate de lucru cu instrumente specifice proiectarii asistate, vedere in spatiu si simt tehnic
Claritate in comunicare, meticulozitate, onestitate, constiinciozitate
Abilitate in utilizarea mijloacelor de comunicare in cadrul proiectului (e-mail, web, soft-uri profesionale, camera foto digitala)
Disponibilitate la deplasari in tara si in strainatate
Permis de conducere – prezinta avantaj

Descrierea jobului

Postul este in Bucuresti, se subordoneaza Sefului Biroului de Proiectare si nu are persoane in subordine
Responsabilitati:

  • stabilirea solutiei constructive sub indrumarea personalului cu experienta
  • evaluarea ipotezelor si combinatiilor incarcarilor
  • efectuarea calculului static si a dimensionarilor pentru lucrari de complexitate redusa/medie
  • elaborarea desenelor de ansamblu (beton si structuri metalice)
  • elaborarea detaliilor tipice
  • elaborarea desenelor de executie beton
  • elaborarea desenelor de structuri metalice la nivel wokshop
  • intocmirea caietelor de sarcini pentru executie
  • intocmirea extraselor de materiale
  • intocmirea pieselor scrise (memoriu tehnic, programe de urmarire a calitatii executiei si a programului de urmarire a comportarii in timp)
  • participarea in santier pentru control de autor si culegere de date
  • insusirea si aplicarea noilor reglementari tehnice in domeniu
  • certificarea calitatii proiectelor (respectarea legislatiei in vigoare la data elaborarii proiectului)
  • sustinerea seful de departament in dezvoltare / comunicare
  • răspunde adecvat solicitărilor clientilor

Sef Santier Franta (Instalatii electrice industriale)

Candidatul ideal

Pozitia este in santierul din Flamanville Franta si se subordoneaza Managerului de Proiect.
Are in subordine echipe de 15-25 muncitori specializati: electricieni, lacatusi cat si sefi de echipa
Studii: absolvent facultate profil electric (electrotehnica, energetica, instalatii pentru constructii)
Limbi straine: franceza nivel avansat este cerinta eliminatorie; cunoasterea limbii engleze este un plus
Experienta: minim 5 ani pe o pozitie similara (Sef santier) in domeniul instalatiilor electrice industriale si minim 10 ani experienta totala dupa absolvirea facultatii. Tip de lucrari: curenti slabi, forta, detectie incendiu, telefonie, montaj
trasee de cabluri, montaj aparatura, conexiuni
Experienta de lucru in industria nucleara este un plus.
Cunostinte software: Microsoft Office, Autocad, Navisworks
Responsabilitate, rigurozitate, meticulozitate, bune abilitati organizatorice si de comunicare, atentie la detalii, capacitate de analiza si sinteza, seriozitate, discretie.
Conditie fizica buna – (lucrari in diferite cladiri cu mai multe nivele fara ascensor)
Disponibilitate la deplasari. Rotatia (venirea in tara este la 3 luni, pe o perioada de 1-2 saptamani )
Contractul de munca va fi semnat pe perioada proiectului (iulie 2016 – decembrie 2017), cu posibilitatea de prelungire sau nedeterminat

Descrierea jobului

Responsabilitati:
– asigura comunicarea cu clientul
– organizeaza si dirijeaza echipele de executie
– asigura respectarea regulilor de securitate , calitate, mediu
– asigura respectarea planningului si jaloanelor definite in prealabil
– studiaza, gestioneaza si pregateste documentele de executie inainte de a fi inmanate echipei (planuri electrice, jurnale de cabluri si planuri de trasee, liste de echipamente, standarde de montaj, scheme de conexiuni, etc)
– stabileste impreuna cu clientii, strategii de montaj si zonele de interventie ale echipelor
– intocmeste si lanseaza comenzile de materiale necesare echipelor de montaj, inclusiv materialele de protectia muncii
– impreuna cu seful de echipa, urmareste conformitatea activitatii de montaj si asigura comunicarea intre echipele IMSAT
– periodic contabilizeaza si centralizeaza rapoartele de activitate ale echipelor, transmitand informatiile superiorilor ierarhici
– pregateste situatiile lunare de facturare
– verifica conformitatea si valabilitatea autorizatiilor si a aptitudinilor medicale ale personalului din subordine in functie de lucrarile ce urmeaza a fi efectuate.
– traseaza nonconformitatile conform SMQ aplicabil pe santier (ex : completare fise, rapoarte de non-conformitate)
– participa la sedintele de santier, audituri, formari, informari, vizite acompaniate de catre client
– asigura fluxul de comunicare intre echipa aflata pe santier si managementul de la sediul central (cereri concediu, adeverinte medicale, eventuale situatii aparute inopinat, etc)
– gestioneaza problemele administrative legate de cazare si transportul echipei
– impreuna cu seful de echipa, este responsabil de buna conduita a echipei, atat in timpul cat si in afara programului de lucru
– monitorizeaza documentele personalului prezent pe santier: fisa de aptitudini, diferite autorizatii necesare, verifica starea tehnica a autovehicolelor, etc. Semnalizeaza superiorilor eventualele probleme aparute
– trebuie sa pastreze confidentialitatea informatiilor, adoptand un comportament adecvat in acest sens

Beneficii:
Se ofera un pachet salarial atractiv intr-un mediu de lucru profesionist si expunere internationala. Pe perioada santierului (in Franta) se asigura cazare, transport, diurna, asigurari

Numai candidatii selectati vor fi contactati

Inginer electric executie santiere Franta

Candidatul ideal:

Studii: absolvent facultate profil electric
Experienta: proaspat absolvent care doreste sa se formeze ca Sef de santier
Cunostinte PC: Microsoft Office, Autocad 2D. Cunostintele de Autocad 3D constituie avantaj
Limbi straine: franceza avansat; cunoasterea limbii engleze prezinta avantaj
Abilitati de analiza si sinteza
Capacitate de intelegere buna a cerintelor, abilitati de comunicare si negociere
Atentie, perspicacitate, constiinciozitate

Descrierea jobului:

Pozitia este pe santiere in tara si in strainatate si este subordonata Sefului de santier.
Responsabilitati: 
– coordonarea echipelor de montaj
– interfata cu clientul, cu furnizorii/prestatorii de servicii si autoritatile locale
– gestionarea documentelor de santier
– urmarirea respectarii normelor de securitate a muncii
Frecventa deplasarilor: 80% din timpul de lucru

Se ofera: un mediu de lucru profesionist, salariu atractiv, posibilitati de dezvoltare a carierei. Contractul de munca este pe perioada determinata de 1 an cu posibilitate de prelungire.

Tehnician mentenanta

Candidatul ideal:

Studii medii in domeniul tehnic (electric si mecanic)

Minim 3 ani experienta in domeniul mentenanta sisteme incendiu
Cunostinte operare PC: Word, Excel
Buna cunoastere a softurilor specifice pentru mentenanta sisteme detectie incendiu: Bosch, Securiton, Schrack Seconet, Aritech, Kilsen, Kentech
Cunstinte limbi straine: nivel mediu limba engleza si /sau franceza
Disponibilitate la deplasari in Bucuresti si in tara
Carnet categoria B
Seriozitate, abilitati de planificare si organizare in vederea respectarii termenelor pentru programele de mentenanta
Persoana cu atitudine pozitiva
Capacitate de adaptare la condiţiile de muncă, maturitate, fermitate, onestitate, inteligenţă şi fler
Capacitate de comunicare la toate nivelurile

Descrierea jobului:

Postul este in cadrul IMSAT SA, se subordoneaza Responsabilului mentenanta si nu are persoane in subordine

Responsabilitati:

    • Se deplaseaza la locatiile clientilor (centre de sanatate, fabrica Hoghiz, camine batrani, etc) si efectueaza intretineri periodice si testari programate ale sistemelor de stingere si detectie incendiu
    • participa la puneri in functiune sisteme: de stingere cu sprinklere si hidranti precum si sisteme de detectie incendiu ( sisteme BOSCH : SECURITON ; SCHRACK SECONET ; ARITECH ; KILSEN ; KENTECH etc )
    • Verifica executia sistemelor mai sus amintite si verifica functionalitatea lor prin testari specifice fiecarui sistem .

Beneficii:
Salariu atractiv, mediu de lucru profesionist, bonuri de masa, prime de Paste si Craciun, asigurare de risc si accidente
Se asigura telefon de serviciu, masina pentru interventii, laptop

Numai candidatii selectati vor fi contactati

Project Manager for mechanical works - large industrial projects

The ideal candidate:

The ideal candidate must have the ability to deal with a wide range of clients, local and state authorities, subcontractors, consultants, team representatives, and department members.
With proven experience of managing large industrial projects, the candidate should be an effective leader, that fully understands the contractual requirements and also has the ability to provide overall strategy of the technical solution development for the project needs and challenges and have a good understanding of Health & Safety measures.

The candidate must have the required skills to find solutions to a wide range of issues which are sensitive to the pressure of schedule, budget and quality. In addition good communication skills are mandatory.
Ability to work well and lead team members is a must.

Requirements:

Graduated studies of Mechanical Engineering
Minimum 5 years experience in a Project Manager position for large industrial projects, experience in the cement industry is a plus
8 to 20 years professional experience in Mechanical projects
Qualification in project management or equivalent
Fluency in English and French is a must
PC skills: MS Office (Word, Excel, PowerPoint), Autocad, MS Project or Primavera
Driving Licence: cat.B
International exposure is required
Availability to travel abroad

Job Description:

We are looking for a Project Manager for large industrial projects to join our team in Bucharest.
General Purpose
Responsible for the overall direction, coordination, implementation, execution, control and completion of the project, ensuring consistency with company strategy, commitments and goals.
The position will ensure the successful completion of the project, develop project progress reports on a timely basis, and maximize the productivity of the project team members.

Responsibilities:

The position is based in Bucharest, Romania and reports to the Department Manager.
• Managing all line of organization functions for the designated project, including resources planning and administration, project quality assurance, project team support, technical organization support, etc
• Communicating with our clients and understanding their needs.
• Having the complete financial responsibility of the project
• Coordinating the various services of the activity as but not limited to the project (design, offerting, purchasing, execution teams etc)
• Reporting project status, results and performance including quality and schedule.
• Ensures the quality control procedures and measures that are implemented.

We offer an attractive salary package, an international working environment, and a very good opportunity for career development.

Only the selected candidates will be contacted for interviews.

Lacatus montator

Candidatul ideal

Studii medii – Liceu, Scoala de meserii/profesionala– cu antetul ministerului educatiei si invatamantului si/sau ministerului muncii.
Experienta minim 2 ani in montaj diverse instalatii industriale (trasee electrice, HVAC, etc)
Cunoastere procedura sudura in puncte, constituie avantaj (sudura cu arc electric, cu electrozi superbazi)
Capacitate normală de adaptare la condiţiile de muncă.
Buna capacitate de comunicare.
Seriozitate si dinamism
Persoana organizata
Fara cazier
Se va face verificarea teoretica si practica a cunostintelor

Descrierea jobului

Pozitia este pe santiere (in tara si strainatate), se subordoneaza inginerului de executie si nu are persoane in subordine
Responsabilitati:
– realizarea lucrarilor mecanice pe baza desenelor de executie si a dispozitiilor primite de la seful ierarhic, la termenele stabilite, cu respectarea normelor de calitate
– respectarea procedurilor specifice directiei
– respectarea regulilor SSM

Beneficii:
Salariu atractiv, mediu de lucru profesionist, prime de Paste si Craciun, asigurare de risc si accidente. Pe santiere se asigura transport, cazare cu toate facilitatile asigurate si diurna.

Programator Roboti Industriali

Candidatul ideal

Absolvent facultate: Universitatea Politehnica (Facultatea de Automatica/Roboti industriali/ Informatica/Informatica industriala)
Experienta profesionala minim 1 an in programarea robotilor de la cel putin unul din urmatorii producatori: FANUC, KUKA, ABB, MOTOMAN, STAUBLI, KAWASAKI
Buna cunoastere a cel putin unui limbaj de programare: C/C++
Cunostinte preliminare de programare a robotilor si a PLC-urilor, indiferent de model, constituie avantaj
Notiuni de SCADA, constituie avantaj
Cunoasterea unui soft pentru elaborarea diagramelor electrice constituie avantaj
Limbi straine: engleza nivel avansat, inclusiv limbaj tehnic; limba franceza/germana constituie avantaj
Capacitate de analiza si sinteza, bune abilitati de comunicare, spirit de initiativa
Personalitate placuta, meticulozitate, onestitate, constiinciozitate
Disponibilitate la deplasari in tara si in strainatate – deplasari frecvente, pentru durate in general mai mici de o luna
Permis de conducere – prezinta avantaj

Descrierea jobului

Postul este in Bucuresti, se subordoneaza Directorului de divizie si Directorului de proiect si nu are persoane in subordine.
Postul presupune scolarizarea in 2 etape, la un furnizor cunoscut de roboti din Europa, cu obiectivul de a asimila limbajul de programare al acestuia, urmata de o perioada de fixare a cunostintelor si crearea abilitatilor necesare lucrului prin simularea diverselor situatii de utilizare a robotilor in industrie. Firma va pune la dispozitie un robot cu uz didactic.

La terminarea instruirii, candidatul va trebui ca, in decurs de 1 an sa poata efectua in mod independent si progresiv, urmatoarele activitati:

  • Programarea de roboti off-line (simulare)
  • Programarea efectiva de roboti si PLC-uri
  • Analiza diferitelor procese industriale pentru definirea activitatilor susceptibile de a fi executate de roboti
  • Alegerea robotilor adecvati si daca este cazul, definirea uneltelor
  • Definirea conexiunilor robotilor impreuna cu cei de la departamentele electric si mecanic
  • Integrarea robotilor in procesele de productie
  • Punerea in functiune a robotilor la client
  • Interventii in garantie la client
  • Studii de fezabilitate pentru integrarea de roboti in procesele industriale

Se ofera un salariu motivant, lucrul intr-o echipa de profesionisti, expunere internationala, posibilitati de dezvoltare a carierei.

Numai candidatii selectati vor fi contactati.

Asistent Project Manager cu franceza fluent

Candidatul ideal

Studii: absolvent /a de studii medii sau superioare – profil tehnic
Cunoştinţe de operare PC: MS Office (Word, Excel, PowerPoint) – nivel avansat
Limbi straine: franceza – nivel avansat scris si vorbit – cerinta eliminatorie, engleza constituie avantaj
Experienta minim 2 ani pe o pozitie similara
Capacitate de analiza si sinteza
Bune abilitati de organizare si prioritizare
Excelente abilitati de comunicare
Atenţie, perspicacitate, inteligenta si fler
Discretie, onestitate, seriozitate, calm, loialitate, conştiinciozitate
Spirit de echipa
Capacitate de lucru in conditii de stres

Descrierea jobului

Postul este in Bucuresti, se subordoneaza Managerului de proiect si nu are persoane in subordine
Responsabilitati:
Administrarea documentelor de santier

  • Tine baza de date cu documentele angajatilor
  • Realizeaza documentele administrative personal si societate, in vederea transmiterii catre clienti
  • Incarca documente pe portalul clientilor
  • Identifica, gestioneaza si contracteaza cazari in zona de derulare a proiectelor
  • Gestioneaza rotatiile/transportul personalului in santiere in tara si strainatate
  • Cauta oportunitati pentru transport personal (bilete avion, transport auto, autocar, etc)
  • Centralizeaza si verifica pontajele
  • Tine evidenta autorizatiilor, asigura suport pentru emiteri si reautorizari
  • Gestioneaza facturile pentru cazare
  • Urmareste rotatiile personalului din santiere (durata, gestiune formular A1, etc)
  • Tine evidenta concediilor
  • Urmareste valabilitatea documentelor personalui din santier
  • Tine evidenta fiselor de aptitudini medicale
  • Tine evidenta echipamentelor de protectie pentru personalul din santiere (tipuri de echipamente, numar bucati existente, marimi, etc.

Se ofera un salariu motivant, lucrul intr-o echipa de profesionisti, expunere internationala, posibilitati de dezvoltare a carierei.

Numai candidatii selectati vor fi contactati.

Sef santier instalatii electrice

Candidatul ideal

Absolvent facultate profil electric (electrotehnica, energetica, instalatii pentru constructii)
Experienta minim 3 ani pe o pozitie similara in domeniul instalatiilor electrice si minim 6 ani experienta totala dupa terminarea facultatii
Bune cunostinte de limba engleza/franceza
Buna cunoastere a MS Office (Word, Excel, PowerPoint), ACAD
Carnet de conducere cat. B
Disponibilitatea de deplasare
Bune abilitati de organizare si conducere
Atentie la detalii
Abilitati de comunicare, onestitate
Personalitate energica, proactiva, cu atitudine pozitiva

Descrierea jobului

Pozitia raporteaza Managerului de Proiect si are in subordine Sefii de Echipa si Maistrii.

Responsabilitati:
– asigura comunicarea cu clientul
– organizeaza si dirijeaza echipele de executie
– asigura respectarea regulilor de securitate, calitate, mediu
– asigura respectarea planningului si jaloanelor definite in prealabil
– studiaza, gestioneaza si pregateste documentele de executie inainte de a fi inmanate echipei (planuri electrice, jurnale de cabluri si planuri de trasee, liste de echipamente, standarde de montaj, scheme de conexiuni, etc)
– stabileste impreuna cu clientii strategii de montaj si zonele de interventie ale echipelor
– intocmeste si lanseaza comenzile de materiale necesare echipelor de montaj, inclusiv materialele de protectia muncii
– impreuna cu seful de echipa, urmareste conformitatea activitatii de montaj si asigura comunicarea intre echipele IMSAT
– periodic contabilizeaza si centralizeaza rapoartele de activitate ale echipelor, transmitand informatiile superiorilor ierarhici
– pregateste situatiile lunare de facturare
– verifica conformitatea si valabilitatea autorizatiilor si a aptitudinilor medicale ale personalului din subordine in functie de lucrarile ce urmeaza a fi efectuate.
– traseaza nonconformitatile conform SMQ aplicabil pe santier (ex : completare fise, rapoarte de non-conformitate)
– participa la sedintele de santier, audituri, formari, informari, vizite acompaniate de catre client
– asigura fluxul de comunicare intre echipa aflata pe santier si managementul de la sediul central (cereri concediu, adeverinte medicale, eventuale situatii aparute inopinat, etc)
– gestioneaza problemele administrative legate de cazare si transportul echipei
– impreuna cu seful de echipa, este responsabil de buna conduita a echipei, atat in timpul cat si in afara programului de lucru
– monitorizeaza documentele personalului prezent pe santier: fisa de aptitudini, diferite autorizatii necesare, verifica starea tehnica a autovehicolelor, etc. Semnalizeaza superiorilor eventualele probleme aparute
– trebuie sa pastreze confidentialitatea informatiilor, adoptand un comportament adecvat in acest sens