Carieră

Oamenii sunt resursa noastră cea mai de preț !
Investim în oameni, acordăm o deosebită grijă pregătirii lor profesionale și le dăm posibilitatea să-și folosească abilitățile în mod constructiv.


Prețuim tinerețea

Oferim posibilitatea de dezvoltare și afirmare pentru proaspeții absolvenți, le oferim mijloacele pentru dobândirea de noi cunoștințe, le dăm aripi creionându-le un posibil parcurs al carierei.


Respectăm maturitatea
Căutăm persoane mature, dinamice și cu personalitate, care să-și pună în valoare experiența în cadrul proiectelor pe care le desfășurăm.  Dezvoltăm noi abilităţi în funcție de necesitățile lor  și a proiectelor în care sunt antrenați.


Apreciem responsabilitatea
Afirmăm și susținem responsabilitatea  față de oameni, față de nevoile și dorințele lor si așteptăm din partea lor acelasi angajament. 

Dacă vrei să faci parte dintr-o echipă puternică, bine pregătită și deschisă la nou, trimite-ți CV-ul și  scrisoarea de intenție pe adresa hr@imsat.ro, sau:

Tel: 021 316 66 00 Interior 232
Fax:  021 312 17 50

Posturi disponibile

Sef Santier Franta (Instalatii electrice industriale)

Candidatul ideal

Pozitia este Franta si se subordoneaza Managerului de Proiect.
Are in subordine echipe de 15-25 muncitori specializati: electricieni, lacatusi cat si sefi de echipa
Studii: absolvent facultate profil electric (electrotehnica, energetica, instalatii pentru constructii)
Limbi straine: franceza nivel avansat este cerinta eliminatorie; cunoasterea limbii engleze este un plus
Experienta: minim 5 ani pe o pozitie similara (Sef santier) in domeniul instalatiilor electrice industriale si minim 10 ani experienta totala dupa absolvirea facultatii. Tip de lucrari: curenti slabi, forta, detectie incendiu, telefonie, montaj
trasee de cabluri, montaj aparatura, conexiuni
Experienta de lucru in industria nucleara este un plus.
Cunostinte software: Microsoft Office, Autocad, Navisworks
Responsabilitate, rigurozitate, meticulozitate, bune abilitati organizatorice si de comunicare, atentie la detalii, capacitate de analiza si sinteza, seriozitate, discretie.
Conditie fizica buna – (lucrari in diferite cladiri cu mai multe nivele fara ascensor)
Disponibilitate la deplasari. Rotatia (venirea in tara este la 3 luni, pe o perioada de 1-2 saptamani )
Contractul de munca va fi semnat pe perioada proiectului (iulie 2016 – decembrie 2017), cu posibilitatea de prelungire sau nedeterminat

Descrierea jobului

Responsabilitati:
– asigura comunicarea cu clientul
– organizeaza si dirijeaza echipele de executie
– asigura respectarea regulilor de securitate , calitate, mediu
– asigura respectarea planningului si jaloanelor definite in prealabil
– studiaza, gestioneaza si pregateste documentele de executie inainte de a fi inmanate echipei (planuri electrice, jurnale de cabluri si planuri de trasee, liste de echipamente, standarde de montaj, scheme de conexiuni, etc)
– stabileste impreuna cu clientii, strategii de montaj si zonele de interventie ale echipelor
– intocmeste si lanseaza comenzile de materiale necesare echipelor de montaj, inclusiv materialele de protectia muncii
– impreuna cu seful de echipa, urmareste conformitatea activitatii de montaj si asigura comunicarea intre echipele IMSAT
– periodic contabilizeaza si centralizeaza rapoartele de activitate ale echipelor, transmitand informatiile superiorilor ierarhici
– pregateste situatiile lunare de facturare
– verifica conformitatea si valabilitatea autorizatiilor si a aptitudinilor medicale ale personalului din subordine in functie de lucrarile ce urmeaza a fi efectuate.
– traseaza nonconformitatile conform SMQ aplicabil pe santier (ex : completare fise, rapoarte de non-conformitate)
– participa la sedintele de santier, audituri, formari, informari, vizite acompaniate de catre client
– asigura fluxul de comunicare intre echipa aflata pe santier si managementul de la sediul central (cereri concediu, adeverinte medicale, eventuale situatii aparute inopinat, etc)
– gestioneaza problemele administrative legate de cazare si transportul echipei
– impreuna cu seful de echipa, este responsabil de buna conduita a echipei, atat in timpul cat si in afara programului de lucru
– monitorizeaza documentele personalului prezent pe santier: fisa de aptitudini, diferite autorizatii necesare, verifica starea tehnica a autovehicolelor, etc. Semnalizeaza superiorilor eventualele probleme aparute
– trebuie sa pastreze confidentialitatea informatiilor, adoptand un comportament adecvat in acest sens

Beneficii:
Se ofera un pachet salarial atractiv intr-un mediu de lucru profesionist si expunere internationala. Pe perioada santierului (in Franta) se asigura cazare, transport, diurna, asigurari

Numai candidatii selectati vor fi contactati

Inginer electric executie santiere Franta

Candidatul ideal:

Studii: absolvent facultate profil electric
Experienta: proaspat absolvent care doreste sa se formeze ca Sef de santier
Cunostinte PC: Microsoft Office, Autocad 2D. Cunostintele de Autocad 3D constituie avantaj
Limbi straine: franceza avansat; cunoasterea limbii engleze prezinta avantaj
Abilitati de analiza si sinteza
Capacitate de intelegere buna a cerintelor, abilitati de comunicare si negociere
Atentie, perspicacitate, constiinciozitate

Descrierea jobului:

Pozitia este pe santiere in tara si in strainatate si este subordonata Sefului de santier.
Responsabilitati: 
– coordonarea echipelor de montaj
– interfata cu clientul, cu furnizorii/prestatorii de servicii si autoritatile locale
– gestionarea documentelor de santier
– urmarirea respectarii normelor de securitate a muncii
Frecventa deplasarilor: 80% din timpul de lucru

Se ofera: un mediu de lucru profesionist, salariu atractiv, posibilitati de dezvoltare a carierei. Contractul de munca este pe perioada determinata de 1 an cu posibilitate de prelungire.

Tehnician mentenanta

Candidatul ideal:

Studii medii in domeniul tehnic (electric si mecanic)

Minim 3 ani experienta in domeniul mentenanta sisteme incendiu
Cunostinte operare PC: Word, Excel
Buna cunoastere a softurilor specifice pentru mentenanta sisteme detectie incendiu: Bosch, Securiton, Schrack Seconet, Aritech, Kilsen, Kentech
Cunstinte limbi straine: nivel mediu limba engleza si /sau franceza
Disponibilitate la deplasari in Bucuresti si in tara
Carnet categoria B
Seriozitate, abilitati de planificare si organizare in vederea respectarii termenelor pentru programele de mentenanta
Persoana cu atitudine pozitiva
Capacitate de adaptare la condiţiile de muncă, maturitate, fermitate, onestitate, inteligenţă şi fler
Capacitate de comunicare la toate nivelurile

Descrierea jobului:

Postul este in cadrul IMSAT SA, se subordoneaza Responsabilului mentenanta si nu are persoane in subordine

Responsabilitati:

    • Se deplaseaza la locatiile clientilor (centre de sanatate, fabrica Hoghiz, camine batrani, etc) si efectueaza intretineri periodice si testari programate ale sistemelor de stingere si detectie incendiu
    • participa la puneri in functiune sisteme: de stingere cu sprinklere si hidranti precum si sisteme de detectie incendiu ( sisteme BOSCH : SECURITON ; SCHRACK SECONET ; ARITECH ; KILSEN ; KENTECH etc )
    • Verifica executia sistemelor mai sus amintite si verifica functionalitatea lor prin testari specifice fiecarui sistem .

Beneficii:
Salariu atractiv, mediu de lucru profesionist, bonuri de masa, prime de Paste si Craciun, asigurare de risc si accidente
Se asigura telefon de serviciu, masina pentru interventii, laptop

Numai candidatii selectati vor fi contactati

Lacatus montator

Candidatul ideal

Studii medii – Liceu, Scoala de meserii/profesionala– cu antetul ministerului educatiei si invatamantului si/sau ministerului muncii.
Experienta minim 2 ani in montaj diverse instalatii industriale (trasee electrice, HVAC, etc)
Cunoastere procedura sudura in puncte, constituie avantaj (sudura cu arc electric, cu electrozi superbazi)
Capacitate normală de adaptare la condiţiile de muncă.
Buna capacitate de comunicare.
Seriozitate si dinamism
Persoana organizata
Fara cazier
Se va face verificarea teoretica si practica a cunostintelor

Descrierea jobului

Pozitia este pe santiere (in tara si strainatate), se subordoneaza inginerului de executie si nu are persoane in subordine
Responsabilitati:
– realizarea lucrarilor mecanice pe baza desenelor de executie si a dispozitiilor primite de la seful ierarhic, la termenele stabilite, cu respectarea normelor de calitate
– respectarea procedurilor specifice directiei
– respectarea regulilor SSM

Beneficii:
Salariu atractiv, mediu de lucru profesionist, prime de Paste si Craciun, asigurare de risc si accidente. Pe santiere se asigura transport, cazare cu toate facilitatile asigurate si diurna.

Inginer proiectant piping

Candidatul ideal

Absolvent facultate profil mecanic sau instalatii
Experienta profesionala minim 3 ani in proiectarea instalatiilor de piping
Experienta de lucru in santiere industriale prezinta avantaj
Buna cunoastere a programelor MicroStation 2D +3D si/sau AutoCAD 2D +3D
Cunoasterea a cel putin un soft de proiectare piping TRICAD MS, AutoCAD Plant 3D, CADWorx Plant, AutoPLANT 3D, PDMS, PDS, etc
Buna cunoastere a MS Office (Word, Excel, Powerpoint)
Limbi straine: Engleza/Franceza nivel avansat, inclusiv limbaj tehnic;
Capacitate de analiza si sinteza, capacitate de lucru cu instrumente specifice proiectarii asistate; vedere in spatiu si simt tehnic
Claritate in comunicare, meticulozitate, onestitate, constiinciozitate
Abilitate in utilizarea mijloacelor de comunicare in cadrul proiectului (e-mail, web, soft-uri profesionale, camera foto digitala)
Disponibilitate la deplasari in tara si in strainatate
Permis de conducere – prezinta avantaj

Descrierea jobului

Postul este in Bucuresti, se subordoneaza Sefului Biroului de Proiectare si nu are persoane in subordine
Responsabilitati:
– Conceptie (configurare, elaborare modele, definire constrangeri) si proiectare (inclusiv DDE) pentru: instalatii de piping, echipamente statice aferente acestor instalatii, suporti, etc
– Calcul de rezistenta a materialelor ptr. suporti/tubulaturi, calcule de dilatare termica, conducte
– Intocmirea breviarelor de calcul, a memoriilor tehnice, realizarea modelelor (3D), realizarea desenelor de montaj si a listelor de materiale
– suport tehnic pentru echipele din santier

Oferta (bonusuri, beneficii)
Se ofera un salariu atractiv, mediu de lucru profesionist, bonuri de masa, expunere internationala, posibilitati de dezvoltare a carierei.

Numai candidatii selectati vor fi contactati

Sef de santier specialitate electrica – domeniul tertiar

Candidatul ideal

Absolvent facultate profil electric (electrotehnica, energetica, instalatii pentru constructii)
Experienta minim 3 ani pe o pozitie similara in domeniul instalatiilor electrice si minim 6 ani experienta totala dupa terminarea facultatii
Bune cunostinte de limba engleza/franceza
Buna cunoastere a MS Office (Word, Excel, PowerPoint), ACAD
Carnet de conducere cat. B
Disponibilitatea de deplasare
Bune abilitati de organizare si conducere
Atentie la detalii
Abilitati de comunicare, onestitate
Personalitate energica, proactiva, cu atitudine pozitiva

Descrierea jobului

Pozitia raporteaza Managerului de Proiect si are in subordine Sefii de Echipa si Maistrii.

Responsabilitati:
– asigura comunicarea cu clientul
– organizeaza si dirijeaza echipele de executie
– asigura respectarea regulilor de securitate, calitate, mediu
– asigura respectarea planningului si jaloanelor definite in prealabil
– studiaza, gestioneaza si pregateste documentele de executie inainte de a fi inmanate echipei (planuri electrice, jurnale de cabluri si planuri de trasee, liste de echipamente, standarde de montaj, scheme de conexiuni, etc)
– stabileste impreuna cu clientii strategii de montaj si zonele de interventie ale echipelor
– intocmeste si lanseaza comenzile de materiale necesare echipelor de montaj, inclusiv materialele de protectia muncii
– impreuna cu seful de echipa, urmareste conformitatea activitatii de montaj si asigura comunicarea intre echipele IMSAT
– periodic contabilizeaza si centralizeaza rapoartele de activitate ale echipelor, transmitand informatiile superiorilor ierarhici
– pregateste situatiile lunare de facturare
– verifica conformitatea si valabilitatea autorizatiilor si a aptitudinilor medicale ale personalului din subordine in functie de lucrarile ce urmeaza a fi efectuate.
– traseaza nonconformitatile conform SMQ aplicabil pe santier (ex : completare fise, rapoarte de non-conformitate)
– participa la sedintele de santier, audituri, formari, informari, vizite acompaniate de catre client
– asigura fluxul de comunicare intre echipa aflata pe santier si managementul de la sediul central (cereri concediu, adeverinte medicale, eventuale situatii aparute inopinat, etc)
– gestioneaza problemele administrative legate de cazare si transportul echipei
– impreuna cu seful de echipa, este responsabil de buna conduita a echipei, atat in timpul cat si in afara programului de lucru
– monitorizeaza documentele personalului prezent pe santier: fisa de aptitudini, diferite autorizatii necesare, verifica starea tehnica a autovehicolelor, etc. Semnalizeaza superiorilor eventualele probleme aparute
– trebuie sa pastreze confidentialitatea informatiilor, adoptand un comportament adecvat in acest sens

Mediu de lucru placut, salariu atractiv, bonuri de masa sau diurna, asigurare de risc si accidente, prime de Paste si Craciun

Numai candidatii selectati vor fi contactati

Inspector SSM (productie/Giurgiu)

Candidatul ideal

Studii superioare tehnice
Atestat Curs de nivel mediu (80 ore) de Securitate si Sanate in Munca
Minim 2 ani experienta in domeniul Securitate si Sanatate in Munca in industrie
Cunostinte PC: World, Excel, PowerPoint
Limba engleza nivel mediu, (avansat constituie avantaj)
Permis conducere cat B – de dorit
Capacitate normală de adaptare la condiţiile de muncă.
Buna capacitate de comunicare.
Seriozitate si dinamism
Persoana organizata

Descrierea jobului

Postul deserveste punctul de lucru Giurgiu, se subordoneaza Directorului punctului de lucru Giurgiu/Directorului SSM, nu are persoane in subordine

Responsabilitati:
– Intocmeste/ajuta la intocmirea documentelor in domeniul SSM
– Instruieste lucratorii la angajare, din punct de vedere SSM
– Organizeaza, pastreaza si arhiveaza documentele specifice, procedurile operationale, ghidurile si instructiunile in domeniul SSM
– Identifica pericolele si riscurile SSM specifice si evidentiaza zonele cu risc ridicat si specific
– Participa la cercetarea evenimentelor, mentine evidenta incidentelor produse in unitate si intocmeste diferite rapoarte
– Urmareste evidenta controlului medical periodic/suplimentar al angajatilor
– Control SSM pe teren
– Identifica echipamentele individuale de protectie necesare pentru posturile de munca si intocmeste necesarul de dotare a lucratorior cu EIP
– Realizeaza semnalizarea corespunzatoare de securitate si sanatate la locurile de munca.
– Participa la evaluarea riscurilor aferente lucrarii si stabileaste masuri pentru eliminarea sau diminuarea acestora.
– Face Instruirea/constientizarea personalului despre problemele pe linie de securitate si sanatate in munca
– Monitorizeaza abaterile pe linie de securitate si sanatate in munca
– Mentine relatia cu autoritatile competente in domeniu

Beneficii:
Salariul atractiv, mediu de lucru profesionist, bonuri de masa, prime de Paste si Craciun, asigurare de risc si accidente

Numai candidatii selectati vor fi contactati

Sef de santier – Instalatii industriale Franta

Candidatul ideal

Absolvent al UPB, Facultatea de Instalatii sau Electrotehnica sau Energetica
Experienta in functia de Sef de Santier instalatii, preferabil domeniul naval, de minim 3 ani
Cunoasterea limbii franceze nivel avansat este cerinta eliminatorie; limba engleza avansat constituie avantaj
Buna cunoastere a MS Office (Word, Excel)
Bune abilitati organizatorice si de comunicare
Capacitate de analiza si sinteza, atentie la detalii
Constiinciozitate, Seriozitate, Discretie
Personalitate energica, proactiva, orientata pe atingerea obiectivelor
Carnet de conducere cat. B
Disponibilitate la deplasari; rotatia este la 3 luni cu 7-10 zile in tara

Descrierea jobului

Pozitia raporteaza Managerului de Proiect si are in subordine Sefii de Echipa si Maistrii, intre 5-50 persoane
Activitatea se desfasoara in Franta

Postul presupune:

Studierea, gestionarea si pregatirea documentelor de executie inaintea inmanarii lor catre echipa (planuri electrice, jurnale de cabluri si planuri de trasee, liste de echipamente, standarde de montaj, scheme de conexiuni)
Stabilirea, impreuna cu clientii, a strategiilor de montaj si a zonelor de interventie a echipelor
Intocmirea si lansarea comenzilor de materiale necesare echipelor de montaj, inclusiv a materialelor de protectia muncii
Impreuna cu seful de echipa, urmareste conformitatea activitatii de montaj si asigura comunicarea intre echipele Imsat si Snef
Centralizarea si contabilizarea periodica a rapoartele de activitate ale echipelor, transmiterea informatiile superiorului ierarhic;
Pregatirea situatiilor lunare de facturare
Asigurarea fluxului de comunicare intre echipa aflata pe santier si managementul de la sediul central (cereri de concediu, adeverinte medicale, eventualele situatii aparute inopinat, etc)
Gestionarea problemelor administrative legate de cazarea si transportul echipei
Are responsabilitatea unei bune conduite a echipei, atat in timpul, cat si in afara programului de lucru
Monitorizarea documentelor personalului prezent pe santier, de ex: fisa de aptitudini, diferite autorizatii necesare; verificarea starii tehnice a autovehiculelor. Semnalarea diverselor probleme aparute superiorului ierarhic
Pastrarea confidentialitatii informatiilor

Se ofera:
Mediu de lucru international, salariu atractiv si bonusuri functie de performanta, cazare, diurna, transport

Numai candidatii selectati vor fi contactati.

Manager de proiect instalatii electrice – Pitesti, Arges

Candidatul ideal

Studii tehnice absolvite: master in domeniul electric (Facultatea de Electrotehnica, Energetica, Automatica, Electronica, Electromecanica sau echivalent)
Experienta de minim 7 ani in conducerea de lucrari electrice
Experienta in santier (montaj, asistenta tehnica, supervizare si punere in functiune)
Experienta in executie tablouri electrice constituie avantaj (proiecte de executie in santier, urmarire fabricatie, teste si inspectii, masuratori)
Autorizatie ANRE
Cunoasterea retelelor si echipamentelor de joasa tensiune, automatizari
Cunoasterea retelelor si echipamentelor de medie tensiune constituie avantaj
Buna cunoastere a MS Office
Cunostintele solide de proiectare electrica, cunoasterea Autocad si Eplan constituie avantaj
Buna cunoastere a limbii engleze
Gandire analitica si sintetica
Seriozitate si constiinciozitate
Claritate in comunicare
Capacitate de lucru in echipa
Bune abilitati de organizare si planificare

Descrierea jobului

Postul este in cadrul IMSAT Agentia Arges, se subordoneaza Directorului Tehnic si are in subordine 30 de persoane. Activitatea se desfasoara Pitesti.

Responsabilitati:

Asigura realizarea la timp, in conditiile de calitate contractuale si cu incadrarea in buget a proiectelor repartizate
Participa la discutiile cu beneficiarii si proiectantii in vederea clarificarii tuturor solutiilor tehnice
Urmareste reducerea permanenta a costurilor si imbunatatirea marjei brute pe proiect
Participa la activiati de supervizare lucrari de montaj, verificari si probe
Participa la activitati de asistenta tehnica in santier
Coordoneaza santierele de montaj
Intocmeste la termenele stabilite informarile, rapoartele si situatiile cerute de conducerea Agentiei, cu privire la activitatile desfasurate si rezultatele obtinute
Gestioneaza documentele de proiect
Mentine relatiile cu asociatii, subcontractorii si furnizorii companiei
Urmareste respectarea normelor de securitate a muncii, situatii de urganta si securitatea mediului
Disponibilitate la deplasari (30% din timpul de lucru)

Se ofera un salariu atractiv intr-un mediu de lucru profesionist.

Numai candidatii selectati vor fi contactati.

Lacatus santier Slatina

Candidatul ideal

Studii medii – Liceu, Scoala profesionala, Scoala de meserii – cu antetul ministerului educatiei si invatamantului si/sau ministerului muncii.
Experienta minim 2 ani in montaj instalatii electrice industriale
Capacitate normală de adaptare la condiţiile de muncă.
Buna capacitate de comunicare.
Seriozitate si dinamism
Persoana organizata
Fara cazier

Descrierea jobului

Pozitia este in Slatina, se subordoneaza inginerului/maistrului de executie si nu are persoane in subordine
Responsabilitati:
– realizarea lucrarilor mecanice pe baza desenelor de executie si a dispozitiilor primite de la seful ierarhic, la termenele stabilite, cu respectarea normelor de calitate
– alege materialele, dispozitivele, echipamentele de lucru conform specificatiilor din proiect
– realizeaza traseul instalatiei in functie de cerinte
– monteaza tuburile de protectie PVC/metalice, consolele si traseele metalice de cabluri, conform desenelor si normelor tehnice de securitatea muncii
– respectarea regulilor SSM
– respectarea procedurilor specifice

Beneficii:

Salariu atractiv, al 13-lea salariu, bonuri de masa, asigurare de risc si accidente.

Numai candidatii selectati vor fi contactati

Manager de proiect

Candidatul ideal

Absolvent studii tehnice (facultatile de Inginerie electrica, Electrotehnica, Energetica sau Automatica)
Minim 5 ani experienta pe o pozitie de Manager de proiect in domeniul proiectarii, executiei, productiei industriale
Cunostinte excelente de MS Office si MS Project sau Primavera
Buna cunoastere a Acad 2D si Eplan
Capacitatea de a intocmi planuri si programe, de a organiza, coordona si controla o activitate ce se desfasoara sub presiune
Excelente abilitati de comunicare si negociere
Buna abilitati de analiza si sinteza
Atentie, perspicacitate, constiinciozitate, spirit de initiativa, capacitate de a lua decizii
Limba engleza nivel avansat
Cunoasterea limbii franceze reprezinta un plus

Descrierea jobului

Descriere activitate DEEC
DEEC este o divizie in cadrul IMSAT Groupe SNEF, specializata in livrarea de solutii integrate „ready to ship” pentru camerele electrice amplasate in containere (e-house)
Activitatea diviziei cuprinde proiectarea, fabricatia si montajul echipamentelor electrice si a conexiunilor aferente specifice unor camere electrice amplate intr-o cladire din structura metalica (container).
Activitatea de proiectare inglobeaza calculele statice aferente structurii metalice, modelul 3D si desenele de executie pentru fabricatia containerelor, proiectare HVAC si Fire and Gas, proiectare electrica (iluminat, impamantare, paratrazanet si dulapuri electrice)
Activitatea de productie si integrare mecanica si electrica se desfasoara in fabrica IMSAT – Punct de Lucru Giugiu.
Solutiile de e-house specifice sunt customizate pentru fiecare aplicatie functie de solicitarile Clientului. Clientii principali ai IMSAT DEEC care folosesc astfel de solutii sunt: General Electric, Schneider, Petrobras, Total, Exxon.

Responsabilitati (Descrierea postului):

Este responsabil pentru realizarea proiectelor in conditiile tehnice, de calitate si de termen, economice, administrative prevazute in scopul contractului de executie cu clientul.
Se implica activ in etapa de ofertare a proiectului, in scopul cunoasterii proiectului, a tehnologiilor care se vor aplica, graficului de executie, conditiilor economico-financiare, conditiilor de contractare.
Planifica, organizeaza, conduce, coordoneaza, controleaza si evalueaza activitatile desfasurate in scopul realizarii proiectului in scopul satisfactiei clientului si a KPI aferente proiectului
Planifica necesarul de materiale, resurse umane, servicii, etc necesare desfasurarii proiectului; intocmeste graficele de lucrari si urmareste realizarea acestora;
Urmareste incadrarea in bugetul prognozat si hotaraste care sunt instrumentele necesare incadrarii in acesta
Asigura interfata cu serviciile conexe (Serviciul de Achizitii si Logistica, Resurse Umane, etc)
Colaboreaza activ cu Directorul de fabrica pentru realizarea proiectului la termen si in parametrii calitativi specificati
Estimeaza, cuantifica si inregistreaza devierile de la proiect (specificatii tehnice si economice). Identifica cat mai devreme cauzele si ia masuri pentru rezolvarea lor. Semnaleaza managementului cat si clientului orice deviere fata de conditiile specifice ale contractului solicitand o variatie de scop cu implicatiile aferente: resurse financiare si termene de livrare
Semnaleaza din timp managementului executiv al firmei problemele care nu pot fi rezolvate la nivelul managerului de proiect
Organizeaza receptia lucrarii in conditiile specificate in contract
Asigura decontarea lucrarilor si incasarea banilor conform conditiilor comerciale din contract
Mentine intr-o maniera proactiva legatura cu clientul si intocmeste raportari pentru acesta si pentru managementul companiei
Respecta procedurile interne ale IMSAT prindind urmarirea si raportarea proiectelor specificate in PMO

Se ofera un salariu atractiv, expunere internationala, bonusuri functie de performanta, posibilitati de dezvoltare a carierei.

Electrician echipari camere comanda containerizate Giurgiu

Candidatul ideal

Experienta profesionala: minim 2 ani.
Nivel de pregatire: Liceu, Scoala profesionala sau de meserie; diploma de absolvire este obligatorie.
Disponibilitate pentru program prelungit.

Descrierea jobului

Lucreaza dupa documentatie si detine cunostinte de desen-scheme electrice si jurnal de cabluri.
Are cunostinte de echipamente, conductori si cabluri.
Realizeaza asamblare, montaj echipamente electrice, cablare si teste de continuitate pentru panouri de distributie si control.
Realizeaza cablarea camerelor de comanda containerizata.
Constituie un avantaj detinerea de autorizare ANRE.

Descrierea companiei

Integrare echipamente electrice de joasa tensiune pentru:
– Camere de comanda containerizate si subansambluri functionale de proces pentru turbine de gaz cu puteri intre 40-220MW;
– Grupuri containerizate motor/generator cu puteri pina la 3.7MW;
– Cabine prefabricate de control electric si electronic pentru platforme petroliere si petrochimie
Realizare panouri de:
– Distributie de joasa tensiune CA si/sau CC si control;
– Protectie si excitatie generator.

Electrician executie santier Pitesti

Candidatul ideal

Studii medii – Liceu, Scoala de meserii , Scoala profesionala – cu antetul ministerului educatiei si invatamantului si/sau ministerului muncii.
Experienta minim 2 ani in montaj instalatii electrice industriale – curenti slabi, forta, instrumentatie
Autorizatie ANRE grad II B – de dorit
Permis conducere cat B – de dorit
Capacitate normală de adaptare la condiţiile de muncă.
Buna capacitate de comunicare.
Seriozitate si dinamism
Persoana organizata
Fara cazier
Se va face verificarea teoretica si practica a cunostintelor

Descrierea jobului

Pozitia este in santier Pitesti, se subordoneaza inginerului de executie si nu are persoane in subordine
Responsabilitati:
• citeşte şi interpretează corect schema electrică;
• alege materialele, dispozitivele, echipamentele şi aparatele de măsură conform specificaţiilor din schemă;
• stabileşte traseul instalaţiei în funcţie de cerinţe şi disponibilităţi;
• montează tuburile de protecţie, conductorii şi echipamentele şi realizează conexiunile şi izolaţiile conform schemei şi normelor tehnice de securitatea muncii;
• pune sub tensiune instalaţia şi utilizează aparate, tehnici şi proceduri specifice pentru verificarea funcţionării acesteia;
•repară sau înlocuieşte eventualele echipamente defecte, conductori, izolaţii etc. conform cerinţelor

Beneficii:
Salariu atractiv, mediu de lucru profesionist, prime de Paste si Craciun, asigurare de risc si accidente